Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/9/2001

Ατμοσφαιρικός 2,8 vs turbo δίλιτρου

Τα μηχανικά σύνολα που συναντώνται κάτω από τα εμπρόσθια καπό των δύο αυτοκινήτων, αν και απέχουν παρασάγγας μεταξύ τους ως διάταξη και γενικότερη "φιλοσοφία" λειτουργίας και απόδοσης, αποδίδουν παρεμφερή ισχύ και προσδίδουν κορυφαίες επιδόσεις. Ο μεν ατμοσφαιρικός του Leon έχει χωρητικότητα 2,8 λίτρων, με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V και 24 βαλβίδες. Η απόδοσή του είναι γραμμική και ενθουσιάζει καθώς δείχνει ανεξάντλητος σε ισχύ και ροπή. Από την άλλη μεριά, το μηχανικό σύνολο του Impreza "καλύπτει" πολύ καλά τον υπερτροφοδοτούμενο χαρακτήρα του. Αν εξαιρεθεί η υποτονική απόδοση μέχρι τις 2.000 περίπου σ.α.λ., στο υπόλοιπο φάσμα των στροφών λειτουργίας του η απόδοσή του είναι γραμμική. 
Και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν θετικά και απρόσκοπτα εν κινήσει, με όποια σχέση και αν έχει επιλεγεί στο κιβώτιο των ταχυτήτων. Η αντίστοιχη διαδικασία από στάση θυμίζει τροχοδρόμηση αεροπλάνου προς απογείωση, καθώς επιβάλλει τη συνεχή επαφή του κορμού και του αυχένα των επιβατών στα καθίσματα...


Το εξακύλινδρο μοτέρ του Ισπανικού μοντέλου είναι το κάτι άλλο σε πολιτισμένη λειτουργία αλλά και σε γραμμική απόδοση.


Ο επίπεδος τετρακύλινδρος του Impreza εκπέμπει χαρακτηριστικό ήχο και ενθουσιάζει με την απόδοσή του το μυημένο οδηγό.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Seat Leon 4 Cupra 2,8 V6-Subaru Impreza WRX
 
Πομπώδης επιθετικότητα ή διακριτικότητα και πολυτέλεια;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ατμοσφαιρικός 2,8 vs turbo δίλιτρου
Στην κορυφή της απόλαυσης