Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/1/2010
TEST
Multi-Flair*! (*Flair: Ταλέντο, φυσικό χάρισμα
Κινητήρας – Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 35860 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/1/2010
Ο νέος τούρμπο κινητήρας 1,4 MultiAir της Alfa Romeo διακρίνεται για την απόδοσή του, κυρίως όταν έχει επιλεγεί η θέση "Dynamic" του συστήματος D.N.A.
Ο υπερτροφοδοτούμενος 1.400 άρης MultiAir της MiTo αποδίδει 135 ονομαστικούς ίππους (στις 5.000 σ.α.λ.) και 206 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Η λειτουργία του στη θέση "Normal" του συστήματος D.N.A. είναι αρκετά ομαλή και με θετικό τράβηγμα, όμως εκεί όπου αποκαλύπτει τις δυνατότητές του εί- ναι στη θέση "Dynamic". Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, το μοτέρ βελτιώνει σε μεγάλο ποσοστό την απόδοσή του και παρά την ύπαρξη του μακριάς κλιμάκωσης 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, καταφέρνει και κινεί σε γρήγορους ρυθμούς τη MiTo. Αυτό αποδείχθηκε και στις μετρήσεις μας, αφού η MiTo 1,4 MultiAir 135 PS πέτυχε πολύ καλό νούμερο στην επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα (9.0 δλ.), ενώ καλά ήταν και τα νούμερα στις ρεπρίζ. Από πλευράς κατανάλωσης, τέλος, η Alfa Romeo ανακοινώνει ένα πολύ χαμηλό νούμερο 5,6 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής για το αυτο κίνητο, όμως στην πράξη αυτό εξαρτάται από τις διαθέσεις του οδηγού…
Σε σχέση με τη MiTo 1,4 ΤΒ 120 PS, η MiTo 1,4 MultiAir 135 PS… 
...είναι πιο γρήγορη κατά 1,4 δλ. 0-100 χλμ./ώρα 
...είναι πιο γρήγορη κατά 0,4 δλ. 60-100 χλμ./ώρα με 4η
 ...είναι πιο γρήγορη κατά 0,2 δλ. 80-120 χλμ./ώρα με 5η 
...προσφέρει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα κατά 9 χλμ./ώρα
 ...απαιτεί 0,5 λτ. καυσίμου λιγότερα ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής 
...εκπέμπει 16 γραμμάρια λιγότερα CO2 ανά χλμ.
 ...ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 0,3 μ. περισσότερα

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4 MultiAir 135 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας – Κιβώτιο
Τεχνολογία MultiAir
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία