Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/1/2010
TEST
Multi-Flair*! (*Flair: Ταλέντο, φυσικό χάρισμα
Τεχνολογία MultiAir
Διαβάστηκε από 35860 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/1/2010
Πώς λειτουργεί
Η τεχνολογία MultiAir των μοτέρ της MiTo προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 σε σχέση με ένα συμβατικό μοτέρ, ενώ και η απόδοσή τους είναι αυξημένη.
Η τεχνολογία MultiAir αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Fiat Powertrain Technologies (FPT). Πρόκειται για ένα σύστημα ηλεκτροϋδραυλικής μεταβλητής ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής του κινητήρα, το οποίο λειτουργεί αναλόγως των απαιτήσεων ισχύος ή ροπής, καταργώντας την "πεταλού " γκαζιού, προς όφελος της αποτελεσματικότητας της καύσης. Συνοπτικά, το σύστημα λειτουργεί στη θέση ενός συμβατικού εκκεντροφόρου εισαγωγής, ανοίγοντας τις βαλβίδες ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Έτσι, επιτυγχάνεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό μοτέρ, χωρίς να θυσιάζονται απόδοση και επιδόσεις.

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4 MultiAir 135 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας – Κιβώτιο
Τεχνολογία MultiAir
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία