Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
TEST
Ι did it MY WAY…* (*Στίχος από τραγούδι του Frank Sinatra)
Με τεχνολογία αιχμής
Διαβάστηκε από 45658 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
Το νέο C-Max φέρει αρκετά υψηλή τεχνολογία για τα δεδομένα ενός μικρομεσαίου πολυχρηστικού. Το μοντέλο της Ford διαθέτει στάνταρντ σύστημα ευστάθειας (ESP) με ενσωματωμένες λειτουργίες όπως αντισπίν, σύστημα ευστάθειας trailer, προστασία από ανατροπή και refill, που αυξάνει την πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα πέδησης, αν ο οδηγός αφήσει απότομα το γκάζι. Επίσης, το νέο C-Max ενσωματώνει το σύστημα Torque Vectoring Control που συνεργάζεται με το εμπρός διαφορικό και αναλαμβάνει να φρενάρει αυτόματα και ανεξάρτητα καθένα από τους μπροστινούς τροχούς, με σκοπό την πρόληψη της απώλειας πρόσφυσης. Διαθέσιμο είναι μεταξύ άλλων και το σύστημα Active Park Assist που παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο (χειρίζεται το τιμόνι και αφήνει στον οδηγό μόνο το γκάζι και το φρένο). Επίσης, στον εξοπλισμό του συναντάμε και άλλα "καλούδια", όπως είναι το Blind Spot Assist (εντοπισμό εμποδίου που βρίσκεται στις "τυφλές" γωνίες των καθρεπτών), η κάμερα οπισθοπορείας, το Corner Brake Control (έλεγχος πέδησης σε στροφή) και το Hill Start Assist (υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα). Τέλος, οι άνθρωποι της Ford τονίζουν πως έχουν χρησιμοποιηθεί ειδικά ελαφριά μέταλλα σε σημεία του πλαισίου του αυτοκινήτου, με στόχο τον περιορισμό του βάρους.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος δεν ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του νέου C-Max είναι ακριβές στους χειρισμούς και στις αποστάσεις.

ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Ελαφριά μέταλλα χρησιμοποιήθηκαν στο πλαίσιο του νέου C-Max, συμβάλλοντας στην καλύτερη στρεπτική ακαμψία αλλά και στον περιορισμό του συνολικού βάρους του αμαξώματος.

 
 Ford C-Max 1,6 EcoBoost 150PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
«Ευκίνητα» καθίσματα και αρκετή πρακτικότητα
Με τεχνολογία αιχμής
5άστερο στην ασφάλεια
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία