Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2011
TEST
Lion King!
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 47219 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/4/2011
O καλύτερος συνδυασμός!
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Εξαιρετικός σε απόδοση και με πολιτισμένη λειτουργία ο turbo κινητήρας των 1,6 λίτρων, που έχει προέλθει από συνεργασία της BMW με την PSA Peugeot-Citroen.
Στη "μικρή" γκάμα των βενζινοκινητήρων του 508, ο γνωστός turbo βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων που έχει προκύψει από συνεργασία της BMW με την PSA Peugeot-Citroen, ταιριάζει απόλυτα στο γαλλικό μεσαίο. Αποδοτικός σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με μεγάλα αποθέματα ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. και πολιτισμένος στη λειτουργία του, κινεί το 508 με ευκολία και άνεση. Τις αρετές του τις απέδειξε και στο πεδίο των μετρήσεών μας, εκεί όπου τα νούμερα του 508 είναι από τα γρηγορότερα στην κατηγορία. Φυσικά, πολύτιμος σύμμαχος του κινητήρα είναι και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο με τη σωστή κλιμάκωση και την πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά το "κούμπωμα" των σχέσεων. Μεγάλο πλεονέκτημα του κινητήρα αυτού αποτελεί επίσης και η μειωμένη κατανάλωση που σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις ανέρχεται στα 6,4 λτ./100 χλμ. (Εκπομπές CO2: 149 γρ./χλμ.).

 
 Νέο Peugeot 508 1,6 THP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά