Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/4/2011
TEST
Lion King!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 47219 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/4/2011
Σίγουρο, σταθερό και με κορυφαία άνεση
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Στις στροφές, το 508 χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητα των αντιδράσεών του, με το ESP να εξαλείφει τις όποιες τάσεις υπο/υπερστροφής.
Το νέο 508 αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις στο δρόμο με τη σταθερότητα που εμφανίζει και την πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών. Η ρύθμιση της ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ισορροπεί επιτυχημένα μεταξύ της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς και της κορυφαίας άνεσης. 
Έτσι λοιπόν, το αυτοκίνητο στην ευθεία παρουσιάζεται σταθερό και με σίγουρο πάτημα, χωρίς να εμφανίζει ευπάθεια στα "χτυπήματα" των πλευρικών ανέμων. Σε ένα δρόμο με στροφές, το 508 θα στρίψει με ασφάλεια και σιγουριά, με το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP (απενεργοποιείται μόνο σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα και ενεργοποιείται αυτόματα από εκεί και πάνω) να συνδράμει στη διατήρησή του στην πορεία.
Το νέο Peugeot 508 καλείται να παίξει ηγετικό ρόλο στην εν Ευρώπη 
γκάμα της γαλλικής εταιρείας και κυρίως, να ανταγωνιστεί τον 
κραταιό στα σεντάν, γερμανικό ανταγωνισμό. Πολύτιμα εφόδιά 
του σε αυτή την προσπάθεια, αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι, 
η προσεγμένη ποιότητα και ο εξαιρετικός 1,6 turbo βενζινοκινητήρας.
Διαφορετική εμπρόσθια ανάρτηση σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις φέρει η έκδοση "GT" του 508 με τον 2,2 λτ.diesel κινητήρα. Πρόκειται για μια εξελιγμένη εκδοχή των διπλών ψαλιδιών του 407 που, σύμφωνα με την Peugeot, προσφέρει ακόμη καλύτερη πρόσφυση και ακρίβεια στις στροφές.
Στον τομέα της άνεσης, η ανάρτηση φιλτράρει πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ η κορυφαία ηχομόνωση, "σφραγίζει" το εσωτερικό από τους εξωτερικούς θορύβους
Το τιμόνι από την πλευρά του έχει απλά θετική αίσθηση, όντας λίγο ελαφρύ, κάτι που όμως ο οδηγός θα το εκτιμήσει στους ελιγμούς και το παρκάρισμα.
Είναι πάντως πιο γρήγορο από ό,τι τα γαλλικά μοντέλα μας έχουν συνηθίσει, αφού από άκρη σε άκρη απαιτεί μόνο 2,8 στροφές.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε τέλος στο σύστημα πέδησης που ικανοποιεί απόλυτα σε αίσθηση από το πεντάλ, ενώ και στις μετρήσεις μας εμφανίστηκε πολύ αποτελεσματικό (μόνο 37,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα).
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΠολ/ών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Εμπρός φρέναΑερ. Δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)37,7
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτροϋδραυλική
Στροφές τιμονιού2,8
Διάσταση ελαστικών215/55 R17

 
 Νέο Peugeot 508 1,6 THP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά