• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες με την σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών

Διαβάστηκε από 37328 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2017
Σύγκριση
Μάρκα AUDI ALFA ROMEO
Μοντέλο A4 GIULIA
Version 2.0 TDI 190 PS S tronic 2.2 180 PS
Πόρτες 4 4
Κυβισμός 1968 2143
Κατηγορία ΜΕΣΑΙΑ ΜΕΣΑΙΑ
Κυκλοφόρησε 2016 2016
Τιμή 47.300 42.000
Τιμή με έκπτωση 45.900 40.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4726 4643
Πλάτος 1842 2024
Υψος 1427 1436
Μεταξόνιο 2820 2820
Μετατρόχιο εμπρός 1572 1557
Μετρατρόχιο πίσω 1555 1625
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 480 480
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 54 52
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό 1480 1374
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1968 2143
Μέγιστη ισχύς (ps) 190 180
Στροφές μέγιστης ισχύος 3800 3750
Μέγιστη ροπή (nm) 400 450
Στροφές μέγιστης ροπής 1750 1750
Κύλινδροι - διάταξη 4 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo ΝΑΙ Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ
Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 7 6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι Δίσκοι
Βοήθεια εκκίνησης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Στροφές τιμονιού 2,8 2,2
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 205/55 R16 225/40 R18
Διάσταση πίσω 205/55 R16 225/40 R18
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 KΛΤ.)
Νόρμα eu EU6 EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100χμ) 4,8 5,3
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100χμ) 3,7 3,5
Μέση (λτ./100 χμ) 4,1 4,2
Co2 (γρ./χμ) 107 109
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 7,7 7,2
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 237 230
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1420 1430
Πλάτος πίσω 1386 1385
Κεφάλι εμπρός 42 54
Κεφάλι πίσω 1 17
Γόνατα πίσω 152 142
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 5 2
Διάτρηση από σκουριά 12 2
Χρώμα 3 3
Οδική βοήθεια 2 2
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Esc / Esp
Αερόσακος οδηγού 1 1
Αερόσακος συνοδηγού 1 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
Αερόσακοι κεφαλης 2 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition OXI OXI
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Θερμαινόμενοι καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος OXI
Αισθητήρας βροχής
Φώτα xenon OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Cruise Control
Ηχοσύστημα
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
Δερμάτινες επενδύσεις OXI OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος
Ηλιοροφή OXI OXI
Navigator OXI OXI

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Gianni

    Το κουκλί και το παραδοσιακό κουτί! Θα πάρω το ιταλικό κουκλί με κλειστά μάτια γιατι μεχρι να αλλάξει πραγματικά το Α4 θα περάσουν 10 χρονια ακομα!

      41
  • Γιαννης

    germanotsolias Πες μου τι ακριβώς συγκρίνεις στις πωλήσεις; τη κούκλα Giulia τους ενός μηνός κυκλοφορίας με το Α4 των είκοσι χρόνων κυκλοφορίας μαζί με ενα SUV? Γελάνε και οι πέτρες!

      32
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A4. EXEI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ AUDI, BMW, MERCEDES.

      15
  • kostas netkidis

    λεει ο αλλος για τις πωλησει audi a4 11.000,απο το 98-16,για την giulia μοντελο του 16 1800 και για porsche cayenne 2000 απο το 2006-2016,εισαι για κλαματα germanotsolia,1400 κυβικα με 46,500 χιλιαρικα,γελοιοι οι γερμανοι,το ντιζαιν της alfa ειναι θεικο,το σαλονι πολυ καλο και ο κινητηρας θεικος,το audi δεν αλλαξε καθολου αυτα τα 7 χρονια,οποτε μια θεαμτικη επιστροφη της ιταλιας ηταν ευκαιρια τωρα για να δουν μερικοι τι θα πει ωραιο και γρηγορο αυτοκινητο

      15
  • kostasV

    Giulia χωρίς καμία σκέψη!Συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και ειδικά στο οδηγικό κομμάτι πολύ μπροστά από όλα στην κατηγορία του πόσο μάλλον από το προσθιοκίνητο A4!

      13
  • Tasos

    Το κουκλί ναι!!!Που είναι μισή αντιγραφή της 3άρας,ενώ μέσα έχει απαράδεκτη ποιότητα για 30-40000 ευρώ αυτοκίνητο..Αν θέλετε να λέτε ψέματα στον εαυτό σας πείτε τα αλλά όχι και να μας δουλέυετε.Αυτοκίνητο κουκλί ήταν η 159.. Εγώ θα διαλέξω το κουτί που μια ζωή ήταν χρηματοκιβώτιο και στην τελευταία του εκδοχή είναι πανέμορφο(λίγο πίσω θέλει βελτίωση)και σε ποιότητα μέσα κανένα άλλο δεν μπορέί να το φτάσει.Και ας μην στρίβει όπως το κουκλί σας η Giulia..

      13
  • NTINOS

    Καλησπερα στην παρεα .Πρωτον στο συγκρητικο η Αlfa φοραει 18" ζαντες και το Audi 16" απο αυτο ξεκινατε ενα ανισο συγκρητικο , οι ειδικοι που το κανατε . Οσον δε αφορα την τιμη στους πινακες που δειχνετε εχουν διαφορα η Alfa 4000+++ χιλιαρικα φτηνοτερη και στο τελος λετε οτι η Alfa ειναι 1000 ευρω φτηνοτερη αλα με ποιο πλουσιο εξοπλισμο . Η Alfa ξεκινησε ενα νεο σημαντικο βημα και μονο που στεκεται επαξια εναντι στο Γερμανικο ανταγωνισμο ειναι σημαντικο . Το audi και η Bmw μην ξεχναμε ειναι τοσα χρονια στην κατηγορια , λογικο να εχουν αυτες τις πωλησεις και ειναι ακομα πολυ νωρις για την Alfa , στη δευτερη την οποια ειμαι και fun η σειρα 3 κατεχει το υψηλοτερο ποσοστο σε πωλησεις της Bmw . Τελος στο EURONCAP Η Alfa πηρε τον τιτλο το ασφαλεστερο αυτοκινητο στον κομο . Τα συμπερασματα δικα σας !!!

      8
  • terry

    Για ηλικίες κάτω των 45 δεν νομίζω πως ταιριάζει το προφιλ του AUDI..Απλά boring...Η Alfa από την άλλη ξεχωρίζει τόσο πολύ από το σύνολο των αντίστοιχων αυτοκινήτων που εξωτερικά συγκρίνεται με αυτοκίνητα πολύ υψηλότερης σπορ κατηγορίας...Εδώ η Giulietta ξεχωρίζει τόσο, πόσο μάλλον η Alfa...H Alfa γενικά είναι για αυτούς που δεν ακολουθούν τα ρεύματα, που δεν φοβούνται να το δούν αλλιώς...Που ακολουθούν το ένστικτο και αυτό που θέλουν πραγματικά, δίχως την επιρροή των γερμανοκρατούμενων ΜΜΕ..

      6
  • el savio

    Osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria... Oloi osoi grafoun genika se ola ta ar8ra kata ths Audi, ths bmw kai ths mercedes an eixan ta lefta ena apo auta ta tria 8a agorazan! 100%! Pera apo auta einai alh8eia oti h alfa exei kanei mia megalh prospa8eia na beltiw8ei kai exei kataferei polla alla akomh exei dromo...

      6
  • Kostas

    Δύσκολη επιλογή... Η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό. Εμένα για πχ στις φωτογραφίες μου αρέσει πιο πολύ το audi. Επίσης η ποιότητα στο εσωτερικό του και η στιβαρότητα της κατασκευής δεν υπάρχει πουθενά. Όμως η Alfa από άποψη εσωτερικού μου αρέσει πιο πολύ. Για πχ μου αρέσει πολύ περισσότερο που η οθόνη της είναι πολύ όμορφα ενσωματωμένη στη κονσόλα και δεν φαίνεται σαν κάτι ξένο όπως στο audi. H οδηγική συμπεριφορά παίζει κάποιο ρόλο, όπως και η πίσω κίνηση, αλλά ίσως σε αυτή τη κλάση δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για τους περισσότερους. Τέλος σε αυτά τα λεφτά μου φαίνεται δύσκολο να προτιμήσει κάποιος όχημα διαφορετικό από τα Mercedes - Audi - BMW (με αυτή τη σειρά!). Η επιλογή είναι δύσκολη ούτως ή άλλως, αλλά ευτυχώς που δεν έχω τόσα λεφτά ώστε να με προβληματίσει ποιο θα έπαιρνα!

      6
  • nikos.s

    Μπορει καποιος να μου πει περιπου με τον ιδιο εξοπλισμο τη διαφορα εχουν στη τιμη?Γιατι μετα παιρνεις giulia diesel με τα 210 αλογα

      5
  • Φίλος

    πάντα θα υπάρχουν οι δύο "σχολές" στις προτιμήσεις.Το ταμπλό της Αλφα δεν βλέπεται.Σαν να ...έλιωσαν τα πλαστικά είναι.Το Αουντι έχει σχεδιαστική προσωπικότητα οπότε δεν θα αλλάξει και πολύ στο μέλλον αν και μπορεί να γίνει πιο δυναμικό.Η Αλφα σαν να βιάστηκε να φτάσει ψηλά με την Τζούλια. Μπορούσε και καλύτερα στην εμφάνιση, όπως παλιά.Οι χώροι πίσω ελλιπείς. Δεν μπορούμε να πάρουμε κανένα απο τα δύο, ό,τι λέμε είναι θεωρητικό.

      5
  • germanotsolias ΤΑ ΛΕΩ ΩΡΑΙΑ;

    @kostas netkidis:ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ AUDI A4 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000.000 (4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ) ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!ΟΙ 11.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ MONO ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ 2.000 PORSCHE CAYENNE ΚΑΙ 1.800 AR GIULIA! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;

      3

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα