• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες με την σύγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών

Διαβάστηκε από 59876 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2017
Σύγκριση
Μάρκα AUDI ALFA ROMEO
Μοντέλο A4 GIULIA
Version 2.0 TDI 190 PS S tronic 2.2 180 PS
Πόρτες 4 4
Κυβισμός 1968 2143
Κατηγορία ΜΕΣΑΙΑ ΜΕΣΑΙΑ
Κυκλοφόρησε 2016 2016
Τιμή 47.300 42.000
Τιμή με έκπτωση 45.900 40.500
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4726 4643
Πλάτος 1842 2024
Υψος 1427 1436
Μεταξόνιο 2820 2820
Μετατρόχιο εμπρός 1572 1557
Μετρατρόχιο πίσω 1555 1625
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 480 480
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 54 52
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό 1480 1374
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1968 2143
Μέγιστη ισχύς (ps) 190 180
Στροφές μέγιστης ισχύος 3800 3750
Μέγιστη ροπή (nm) 400 450
Στροφές μέγιστης ροπής 1750 1750
Κύλινδροι - διάταξη 4 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo ΝΑΙ Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ
Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 7 6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι Δίσκοι
Βοήθεια εκκίνησης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Στροφές τιμονιού 2,8 2,2
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός 205/55 R16 225/40 R18
Διάσταση πίσω 205/55 R16 225/40 R18
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 KΛΤ.)
Νόρμα eu EU6 EU6
Αστικός κύκλος (λτ./100χμ) 4,8 5,3
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100χμ) 3,7 3,5
Μέση (λτ./100 χμ) 4,1 4,2
Co2 (γρ./χμ) 107 109
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 7,7 7,2
Τελική ταχύτητα (χ.α.ω.) 237 230
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1420 1430
Πλάτος πίσω 1386 1385
Κεφάλι εμπρός 42 54
Κεφάλι πίσω 1 17
Γόνατα πίσω 152 142
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 5 2
Διάτρηση από σκουριά 12 2
Χρώμα 3 3
Οδική βοήθεια 2 2
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Esc / Esp
Αερόσακος οδηγού 1 1
Αερόσακος συνοδηγού 1 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
Αερόσακοι κεφαλης 2 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition OXI OXI
Κλιματισμός
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Θερμαινόμενοι καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος OXI
Αισθητήρας βροχής
Φώτα xenon OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Cruise Control
Ηχοσύστημα
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα
Δερμάτινες επενδύσεις OXI OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος
Ηλιοροφή OXI OXI
Navigator OXI OXI

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Gianni

    Το κουκλί και το παραδοσιακό κουτί! Θα πάρω το ιταλικό κουκλί με κλειστά μάτια γιατι μεχρι να αλλάξει πραγματικά το Α4 θα περάσουν 10 χρονια ακομα!

      62
  • Γιαννης

    germanotsolias Πες μου τι ακριβώς συγκρίνεις στις πωλήσεις; τη κούκλα Giulia τους ενός μηνός κυκλοφορίας με το Α4 των είκοσι χρόνων κυκλοφορίας μαζί με ενα SUV? Γελάνε και οι πέτρες!

      42
  • kostasV

    Giulia χωρίς καμία σκέψη!Συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και ειδικά στο οδηγικό κομμάτι πολύ μπροστά από όλα στην κατηγορία του πόσο μάλλον από το προσθιοκίνητο A4!

      31
  • kostas netkidis

    λεει ο αλλος για τις πωλησει audi a4 11.000,απο το 98-16,για την giulia μοντελο του 16 1800 και για porsche cayenne 2000 απο το 2006-2016,εισαι για κλαματα germanotsolia,1400 κυβικα με 46,500 χιλιαρικα,γελοιοι οι γερμανοι,το ντιζαιν της alfa ειναι θεικο,το σαλονι πολυ καλο και ο κινητηρας θεικος,το audi δεν αλλαξε καθολου αυτα τα 7 χρονια,οποτε μια θεαμτικη επιστροφη της ιταλιας ηταν ευκαιρια τωρα για να δουν μερικοι τι θα πει ωραιο και γρηγορο αυτοκινητο

      29
  • NTINOS

    Καλησπερα στην παρεα .Πρωτον στο συγκρητικο η Αlfa φοραει 18" ζαντες και το Audi 16" απο αυτο ξεκινατε ενα ανισο συγκρητικο , οι ειδικοι που το κανατε . Οσον δε αφορα την τιμη στους πινακες που δειχνετε εχουν διαφορα η Alfa 4000+++ χιλιαρικα φτηνοτερη και στο τελος λετε οτι η Alfa ειναι 1000 ευρω φτηνοτερη αλα με ποιο πλουσιο εξοπλισμο . Η Alfa ξεκινησε ενα νεο σημαντικο βημα και μονο που στεκεται επαξια εναντι στο Γερμανικο ανταγωνισμο ειναι σημαντικο . Το audi και η Bmw μην ξεχναμε ειναι τοσα χρονια στην κατηγορια , λογικο να εχουν αυτες τις πωλησεις και ειναι ακομα πολυ νωρις για την Alfa , στη δευτερη την οποια ειμαι και fun η σειρα 3 κατεχει το υψηλοτερο ποσοστο σε πωλησεις της Bmw . Τελος στο EURONCAP Η Alfa πηρε τον τιτλο το ασφαλεστερο αυτοκινητο στον κομο . Τα συμπερασματα δικα σας !!!

      24
  • terry

    Για ηλικίες κάτω των 45 δεν νομίζω πως ταιριάζει το προφιλ του AUDI..Απλά boring...Η Alfa από την άλλη ξεχωρίζει τόσο πολύ από το σύνολο των αντίστοιχων αυτοκινήτων που εξωτερικά συγκρίνεται με αυτοκίνητα πολύ υψηλότερης σπορ κατηγορίας...Εδώ η Giulietta ξεχωρίζει τόσο, πόσο μάλλον η Alfa...H Alfa γενικά είναι για αυτούς που δεν ακολουθούν τα ρεύματα, που δεν φοβούνται να το δούν αλλιώς...Που ακολουθούν το ένστικτο και αυτό που θέλουν πραγματικά, δίχως την επιρροή των γερμανοκρατούμενων ΜΜΕ..

      20
  • ΧΔ

    Παιδες εσεις του audi κ γενικα των γερμανικων...σε τετοιο audi...θα νιωθεις κ θα σε βλεπουν 80 χρονων ή οτι εχεις οδηγο κ σε παει...ενω σε μια alfa,80 να εισαι, θα νιωθεις κ θα σε βλεπουν για 50.. Κ ψυχη νεου ανθρωπου...

      14
  • ΘΑΝΟΣ81

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΙΣ 159 ΤΒΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ C180 TOY 2012 KAI TO A4 2009.ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ..ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ 5-10 ΧΙΛ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ 159.

      13
  • nikos.s

    Μπορει καποιος να μου πει περιπου με τον ιδιο εξοπλισμο τη διαφορα εχουν στη τιμη?Γιατι μετα παιρνεις giulia diesel με τα 210 αλογα

      8
  • mparmoutogatos

    Ειλικρινα τα σχολια καποιων ειναι εκτος τοπου και χρονου.Η Giulia ειναι μακραν ανωτερο αυτοκινητο.Η αμεσοτητα του τιμονιου ειναι παροιμιωδης και τα διπλα ψαλιδια ειναι η κορυφαια διαταξη αναρτησης που υπαρχει στη αυτοκινηση..........Οσον αφορα παθητικη ασφαλεια η Giulia ΕΣΠΑΣΕ ΚΑΘΕ ΡΕΚΟΡ φτανοντας τπιδοση 98% στον NCAP κατι που καθιστα την Alfa το ασφαλεστερο αυτοκινητο........Το περιεργο ειναι οτι σε ενα σωρο αλλα συγκριτικα βλεπουμε την Giulia να ειναι στο συνολο της μπροστα απ τον Γερμανικο ανταγωνισμο των BMW mercedes audi και στο Autotriti βλεπουμε το ασπρο να γινεται μαυρο.Οσοι εχετε αμφιβολιες για το πιο ειναι ανωτερο αυτοκινητο μεταξυ της Giulia και του ανταγωνισμου σας προτρεπω να κανετε ενα test drive και θα σας λυθει καθε απορια,καθως μονο ετσι θα εχετε αποψη επι προσωπικου......Κι αφηστε τους αλλους απο κατω να λενε οτι θελουν.

      3
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Είχα το προηγούμενο Α4, οπότε μπορώ να έχω μια προσωπική άποψη για το AUDI. Καταπληκτική ποιότητα κατασκευής και κύλισης με κάποια όμως θεματάκια στο κεφάλαιο της αξιοπιστίας. Κινητήρας που έκαιγε λάδια, διάφοροι θόρυβοι περίεργοι, ένας από τον χώρο αποσκευών που δεν μπόρεσα ποτέ να εντοπίσω από που προέρχεται, ένας άλλος από την πίσω αριστερή πόρτα που τελικά διορθώθηκε ρυθμίζοντας το άγκιστρο στο οποίο κούμπωνε, η πόρτα και ένα ενοχλητικό σφύριγμα από το παράθυρο του οδηγού από κάποια ταχύτητα και πάνω. Ιδανικό για ξεκούραστα ταξίδια, δύσκολο για την πόλη λόγω μεγάλου μήκους. Στο ταξίδι με συνετή οδήγηση μπορούσες να δεις καταναναλώσεις γύρω στα 7 λίτρα. Στην πόλη άστο καλύτερα. Εν κατακλείδι νομίζω πως είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο όχι όμως τόσο καλό για τα λεφτά που κοστίζει. Όπως όλα τα Γερμανικά αυτοκίνητα έτσι κι αυτό είναι υπερτιμημένο. Για το ALFA ROMEO, δεν έχω άποψη. Φαίνεται πολύ όμορφο και με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά λόγω πίσω κίνησης αλλά είναι κι αυτό αρκετά ακριβό και Ιταλικό, με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία του και την αντοχή στο χρόνο. Όσοι είχαν Ιταλικό καταλαβαίνουν πολύ καλά τι θέλω να πώ. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν FIAT ξέρω από πρώτο χέρι τι θα πει σκουριά, τριξίματα, και άθλια πλαστικά. Ποιο από τα δύο? Κανένα, γιατί είναι πολύ ακριβά. Ένα μικρομεσαίο Γιαπωνέζικο μπορεί άνετα να καλύψει όλες μου τις ανάγκες και να μου περισσέψουν ένας σκασμός λεφτά για ταξίδια.

      2
  • Νκος

    Τασο80 και μακαροναδες φτιαχνουν καλες και αυτοκινητα.Σκεψου λιγο πιο αμαξι ονειρευεσαι να ειχες και ξανασκεψου ποια χωρα το κατασκευαζει.

      1
  • Michail

    Το ζουμί στο συγκριτικό..πέρα από την ποιότητα κατασκευής του γερμανού ειναι απλοί αριθμοί: Εγγύηση μηχανικά μέρη, διάτρηση σκουριά:: Alfa 2 και 2, γερμανός 5 και 12........ Όποιος θέλει να πετάξει λεφτά μπορεί να πάρει Alfa επειδή του αρέσει το σχήμα (υποκειμενικό και αυτό) η μόνη διαφορά με αυτούς που κάναν το ίδιο τόσα χρόνια τώρα και πέταξαν τις ιταλίδες τους μετά απο 10-15 max χρόνια γιατί σκορπίσανε....είναι ότι αυτοί είχαν δώσει πολύ λιγότερα χρήματα και το ξεπέρασαν πιο εύκολα απο εσάς που θα τσιμπήσετε και θα τα σκάσετε τωρα χοντρά. Εγώ αγόρασα πριν απο 9 χρόνια ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ένα mercedes και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν έχω αλλάξει ούτε μπαταρία!! πράγμα που δεν θα το πω για εξίσου ακριβό γιαπονέζικο που επίσης δεν μου εχει βγάλει βλάβη..αλλά όχι τετοιο πράγμα..... τη γερμανια τους...μακάρι να μας διαψευσουν οι Ιταλοί, αλλά οι πιο πάνω αριθμοί "βρωμάνε"....καλή επιλογή

      1
  • el savio

    Osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria... Oloi osoi grafoun genika se ola ta ar8ra kata ths Audi, ths bmw kai ths mercedes an eixan ta lefta ena apo auta ta tria 8a agorazan! 100%! Pera apo auta einai alh8eia oti h alfa exei kanei mia megalh prospa8eia na beltiw8ei kai exei kataferei polla alla akomh exei dromo...

      1
  • Kostas

    Δύσκολη επιλογή... Η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό. Εμένα για πχ στις φωτογραφίες μου αρέσει πιο πολύ το audi. Επίσης η ποιότητα στο εσωτερικό του και η στιβαρότητα της κατασκευής δεν υπάρχει πουθενά. Όμως η Alfa από άποψη εσωτερικού μου αρέσει πιο πολύ. Για πχ μου αρέσει πολύ περισσότερο που η οθόνη της είναι πολύ όμορφα ενσωματωμένη στη κονσόλα και δεν φαίνεται σαν κάτι ξένο όπως στο audi. H οδηγική συμπεριφορά παίζει κάποιο ρόλο, όπως και η πίσω κίνηση, αλλά ίσως σε αυτή τη κλάση δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για τους περισσότερους. Τέλος σε αυτά τα λεφτά μου φαίνεται δύσκολο να προτιμήσει κάποιος όχημα διαφορετικό από τα Mercedes - Audi - BMW (με αυτή τη σειρά!). Η επιλογή είναι δύσκολη ούτως ή άλλως, αλλά ευτυχώς που δεν έχω τόσα λεφτά ώστε να με προβληματίσει ποιο θα έπαιρνα!

      1
  • Tasos

    Το κουκλί ναι!!!Που είναι μισή αντιγραφή της 3άρας,ενώ μέσα έχει απαράδεκτη ποιότητα για 30-40000 ευρώ αυτοκίνητο..Αν θέλετε να λέτε ψέματα στον εαυτό σας πείτε τα αλλά όχι και να μας δουλέυετε.Αυτοκίνητο κουκλί ήταν η 159.. Εγώ θα διαλέξω το κουτί που μια ζωή ήταν χρηματοκιβώτιο και στην τελευταία του εκδοχή είναι πανέμορφο(λίγο πίσω θέλει βελτίωση)και σε ποιότητα μέσα κανένα άλλο δεν μπορέί να το φτάσει.Και ας μην στρίβει όπως το κουκλί σας η Giulia..

      1
  • Tasos80

    Απο ποτε το Αλφα Ρομεο εγινε πριμιουμ;;; Οι Ιταλικοι για καμια μακαροναδα ειναι καλοι,αλλα μεχρι εκει...Ας αφησουν να φτιαχνουν αυτοκινητα αυτοι που ξερουν!

     
  • latvala

    Σαν allround πακετο,το audi κερδιζει με κλειστα ματια.Καλο εσωτερικο,μεγαλοι χωροι,πρακτικο και ωραιο.Προσωπικα αυτο θα διαλεγα στη κατηγορια αυτη,εξαλλου οι πωλησεις του αποδεικνυουν ο,τι ειναι πολυ καλο προιον.Αν ειχα τα χρηματα θα επαιρνα τη quadrifoglio,αλλα τα ονειρα τζαμπα ειναι...

     
  • Τασος Ορφανος

    Μια ζωη πρωτοι οι Ιταλοι στα τεστ αλλα πρωτοι και στα συνεργεια!Μη δυσαρεστησουμε τα κακομαθημενα παιδια της αυτοκινησης και αρχισουν την ανυποφορη γκρινια τους...

     
  • loukia

    Όποιοι θέλουν, κ.τ.λ. ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ, άσχετα από αξιοπιστία, κ.τ.λ. η alfa romeo είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.- Όχι ότι το vw group ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, κ.τ.λ. Γερμανοτσολιά, ΩΡΑΙΟΣ!!! ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΝΕΙ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!! Πάντως από αξιοπιστία και τα δύο είναι σε χαμηλά επίπεδα... όταν αρχίσουν τα ηλεκτρολογεία, συνεργεία, κ.τ.λ. ΤΟΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕ BOY.- Τουλάχιστον σε πίστα και σε δρόμο ας είναι οδηγοκεντρικά καλύτερο το όχημα που θα έχω, κ.τ.λ. βέβαια περί ορέξως...

     
  • germanotsolias ΤΑ ΛΕΩ ΩΡΑΙΑ;

    @kostas netkidis:ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ AUDI A4 ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4.000.000 (4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ) ΟΧΗΜΑΤΑ!!!!ΟΙ 11.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ MONO ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ 2.000 PORSCHE CAYENNE ΚΑΙ 1.800 AR GIULIA! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A4. EXEI ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ AUDI, BMW, MERCEDES.

     
  • Φίλος

    πάντα θα υπάρχουν οι δύο "σχολές" στις προτιμήσεις.Το ταμπλό της Αλφα δεν βλέπεται.Σαν να ...έλιωσαν τα πλαστικά είναι.Το Αουντι έχει σχεδιαστική προσωπικότητα οπότε δεν θα αλλάξει και πολύ στο μέλλον αν και μπορεί να γίνει πιο δυναμικό.Η Αλφα σαν να βιάστηκε να φτάσει ψηλά με την Τζούλια. Μπορούσε και καλύτερα στην εμφάνιση, όπως παλιά.Οι χώροι πίσω ελλιπείς. Δεν μπορούμε να πάρουμε κανένα απο τα δύο, ό,τι λέμε είναι θεωρητικό.