Το καύσιμο ψεκάζεται με μεγάλη πίεση στο θάλαμο και διασκορπίζεται πλήρως ώστε η αυτανάφλεξη να επιτυγχάνεται στο μέγιστο δυνατό.

Πως επιτυγχάνεται οικονομία

15.159 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/1/2016

Ο θάλαμος καύσης δεν περιέχει μίγμα καυσίμου – αέρα όπως στους βενζινοκινητήρες, κατά την φάση της καύσης, αλλά μία ποσότητα αέρα αναμεμιγμένου με πολύ λεπτά σταγονίδια πετρελαίου που αναφλέγονται όταν έρθουν σε επαφή με τον αέρα ο οποίος κατά την συμπίεση θερμαίνεται στους 700 έως 900°C. Η ανάφλεξη του πετρελαίου είναι στιγμιαία και απαιτεί συγκεκριμένο χρόνο που εξαρτάται άμεσα από την πίεση και την θερμοκρασία του αέρα καθώς και το μέγεθος των σταγονιδίων του πετρελαίου. Για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή καύση θα πρέπει το καύσιμο να ψεκάζεται με μεγάλη πίεση στο θάλαμο και να διασκορπίζεται πλήρως ώστε η αυτανάφλεξη να επιτυγχάνεται στο μέγιστο δυνατό, συνεπώς να επιτυγχάνεται και οικονομία καυσίμου.
Αυτό ακριβώς είναι που επιτυγχάνει το σύστημα common rail, το οποίο έχει την ιδιότητα να μεταβάλει τους χρόνους ψεκασμού και την πίεση ψεκασμού ανάλογα τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα, το οποίο λαμβάνει χώρα με τον διαχωρισμό του συστήματος παραγωγής πίεσης και του συστήματος ψεκασμού καυσίμου. Η μονάδα διαχείρισης κινητήρα λαμβάνει τα δεδομένα από μια ομάδα αισθητήρων, τα επεξεργάζεται και δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες καύσης με σκοπό πάντα την ιδανική καύση του μίγματος αέρα καυσίμου που έχει δημιουργηθεί στο θάλαμο καύσης.

 
  • giorgos alfa75 america

    Aγαπητο autotriti θα ηταν καλο και εντιμο από μερους σας να αναφερετε(κατι ΠΟΥ ΔΕΝ κανετε),οτι η τεχνολογια common-Rail,ανακαλυφθηκε και εξελιχθηκε από την IΤΑΛΙΚΗ FIAT από την δεκαετια του 80,κανοντας τα τα ιταλικα αυτοκίνητα μετα από λιγα χρονια να εχουν πρωτοπορα τεχνολογια εναντι των ανταγωνιστων τους, κατι που φυσικα εχει υιοθετιθει και από τους γερμανους κατασκευαστες όπως bmw-mercrdes, ακολουθωντας τα βηματα των ιταλων.Ευχαριστω

      9