Η πραγματική αυτονομία του Hyundai Ioniq 6 ξεπερνά σε μικτές συνθήκες τα 440 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη ξεπερνάει τα 550 χλμ. χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης εν

Η πραγματική αυτονομία του Hyundai Ioniq 6 ξεπερνά σε μικτές συνθήκες τα 440 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη ξεπερνάει τα 550 χλμ. χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Επιδόσεις-Αυτονομία: Σπορ επιδόσεις και 550+ χλμ. με μια φόρτιση

27.448 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2024)

Τα... κινητήρια διαπιστευτήρια του Ioniq 6 μας είναι γνωστά από τις αντίστοιχες εκδόσεις των Kia EV6 και Hyundai Ioniq 5: Δύο ηλεκτροκινητήρες, 325 συνδυααστικά άλογα, ηλεκτρική τετρακίνηση και κιβώτιο μίας σχέσης (+ όπισθεν). Στην πράξη και με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας (εξαιρετικά έξυπνη η επιλογή της τοποθέτησης του σχετικού μπουτόν πάνω στο τιμόνι για να εναλλάσσεις άμεσα τα προγράμματα Eco, Normal και Sport), η ακαριαία απόκριση, τα 605 Nm ροπής από το μηδέν και η βασανιστική ελκτική πρόσφυση σε κάνουν να νιώθεις πίεση στο στομάχι όταν βυθίζεις το... ποτενσιόμετρο ενέργειας.


Το... «κόλλημα» της πλάτης στο κάθισμα και η αίσθηση της επιτάχυνσης αποτυπώνονται και στις μετρήσεις μας το 0-100 να γίνεται σε 4,9 δλ και οι επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 σε 2,6 και 3,3 δλ. αντίστοιχα. Και μιλάμε πάντα για μια κούρσα 4,85 μέτρων και σχεδόν 2.100 κιλών με τον οδηγό. Μετά τα 120 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση «ξεφουσκώνει», αλλά και πάλι ο ρυθμός είναι γρήγορος μέχρι και τα 185 χλμ./ώρα της περιορισμένης τελικής. Βέβαια όσο περισσότερο «γκάζι» πατάς, τόσο πιο γρήγορα θα αδειάσει η μπαταρία των 77,4 kWh. Eίναι μία από τις καλύτερες που κυκλοφορούν εκεί έξω, έχοντας πραγματική αυτονομία σε μικτές συνθήκες, που ξεπερνά τα 440 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη ξεπερνάει τα 550 χλμ. χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης ενέργειας και τη λειτουργία Eco. Υπάρχει επίσης και επιλογή «i-Pedal», που παρέχει την δυνατότητα κίνησης με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου, κάνοντας την ίδια στιγμή την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας για επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Το εντυπωσιακότερο πάντως είναι πως η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 800V, (με αυτόματη εναλλαγή από τα 400V) κάτι που επιτρέπει στο Ioniq 6, να μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά αν συνδεθεί σε supercharger 350 kW! Να σημειωθεί εδώ και η δυνατότητα της ηλεκτρικής πλατφόρμας του μοντέλου για απόδοση ρεύματος Vehicle to Load (V2L) μέσω πρίζας κάτω από τα πίσω καθίσματα ή με μετατροπέα από την υποδοχή φόρτισης, μπορεί να γίνει ηλεκτροδότητη συσκευών με ισχύ έως και 3,6 kW. Έτσι μπορείς να συνδέσεις μια... εσπρεσιέρα για να κάνεις καφέ ή να φορτίσεις ένα ηλεκτρικό ποδήλατο!

Σελίδα 1Δοκιμή: Hyundai Ioniq 6 με 325 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοναδική μα κυρίως αεροδυναμική
Σελίδα 3Από 41.490 ευρώ το «βασικό» Ioniq 6
Σελίδα 4Eσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακή και απλόχωρη καμπίνα, μικρός ο χώρος αποσκευών
Σελίδα 5Επιδόσεις-Αυτονομία: Σπορ επιδόσεις και 550+ χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σταθερό και εύχρηστο, αλλά λιγότερο άνετο και ήσυχο από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER