Η επιτάχυνση με το κορυφαίο Ioniq 6 είναι μια ξεχωριστή εμπειρία: H ακαριαία απόκριση, τα 605 Nm ροπής από το μηδέν και η βασανιστική ελκτική πρόσφυση λόγω της τετρακίνησης σε κάνουν να νιώθεις μια μί
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η επιτάχυνση με το κορυφαίο Ioniq 6 είναι μια ξεχωριστή εμπειρία: H ακαριαία απόκριση, τα 605 Nm ροπής από το μηδέν και η βασανιστική ελκτική πρόσφυση λόγω της τετρακίνησης σε κάνουν να νιώθεις μια μίνι εκτόξευση.

Στο δρόμο: Σταθερό και εύχρηστο, αλλά λιγότερο άνετο και ήσυχο από ό,τι περιμένεις

27.438 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2024)

Η ηλεκτρική τετρακίνηση του Ioniq 6 της δοκιμής, σου δίνει την all weather δυνατότητα εκμετάλλευσης της δύναμής του. Υπάρχει φυσικά συνεχής ηλεκτρονικός έλεγχος στην κατανομή, αλλά το ότι μέχρι το 57% καταλήγει πίσω βοηθά στην τοποθέτηση αν αποφασίσει να κινηθείς γρήγορα σε μια διαδρομή με στροφές. Εδώ δεν υπάρχουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης του Ioniq 5 και έτσι σε συνδυασμό με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η κλίση είναι περιορισμένη και ο έλεγχος του αμαξώματος άκρως αποτελεσματικός. Παρά το ελαφρύ τιμόνι, το μπροστινό αποκρίνεται άμεσα και σε συνδυασμό με την άμεσα διαθέσιμη δύναμη και την κορυφαία πρόσφυση, το σύνολο δείχνει ελαφρύτερο, πιο ευκίνητο και σε τελική ανάλυση πιο ευχάριστο στην οδήγηση από ό,τι περιμένεις ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό. Κρατάει γερά και έχει ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά, χωρίς έντονη αδράνεια λόγω βάρους. Ακόμη και αν έρθει στο προσκήνιο υποστροφή, είναι ελέγξιμη και καθόλου απότομη. Είναι και τα συστήματα υποβοήθησης που λειτουργούν άμεσα και αποτελεσματικά τονίζοντας το αίσθημα ασφάλειας μαζί με τα δυνατά, με καλή αίσθηση και προοδευτικά φρένα με μεγάλα αεριζόμενα δισκόφρενα και στους 4 τροχούς.


Η άνεση από την ανάρτηση (ειδικά με τους τροχούς των 20 ιντσών) δεν είναι από τα ατού του κορυφαίου Ioniq 6. Από την άλλη, το μπροστινό αποκρίνεται άμεσα και σε συνδυασμό με την άμεσα διαθέσιμη δύναμη και την κορυφαία πρόσφυση, το σύνολο δείχνει ελαφρύτερο, πιο ευκίνητο και σε τελική ανάλυση πιο ευχάριστο στην οδήγηση από ό,τι περιμένεις ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η άνεση από την ανάρτηση (ειδικά με τους τροχούς των 20 ιντσών) δεν είναι από τα ατού του κορυφαίου Ioniq 6. Από την άλλη, το μπροστινό αποκρίνεται άμεσα και σε συνδυασμό με την άμεσα διαθέσιμη δύναμη και την κορυφαία πρόσφυση, το σύνολο δείχνει ελαφρύτερο, πιο ευκίνητο και σε τελική ανάλυση πιο ευχάριστο στην οδήγηση από ό,τι περιμένεις ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό.


Από την άλλη, η λείανση των ανωμαλιών (ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες και με τους τροχούς των 20 ιντσών με ελαστικά 245/40 στο μοντέλο της δοκιμής) δεν έχει την αποτελεσματικότητα μιας ακριβότερης λιμουζίνας με αερανάρτηση κάτι που γίνεται αισθητό και ακουστικά, αλλά και με το σχετικό «βρόντηγμα» παρά τη ακριβή επιλογή των πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση. Στην πόλη δεν θα ευνοήσει ο μεγάλος κύκλος στροφής (δεν υπάρχει ενεργή τετραδιεύθυνση), ωστόσο το παρκάρισμα δεν είναι τόσο δύσκολο χάρη στην ποιοτική εικόνα από τις κάμερες και την καλή προς τα μπροστά ορατότητα. Στο ταξίδι τώρα το Ioniq 6 είναι ήσυχο, όχι όμως τόσο όσο θα περίμενες από ένα τόσο αεροδυναμικό σχήμα. Ειδικά πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, γίνεται αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέφτες, ενώ στην καμπίνα περνάει και θόρυβος από την κύλιση των τροχών παρά τους επενδεδυμένους με τσόχα θόλους και τα ηχομονωτικά τζάμια.

Σελίδα 1Δοκιμή: Hyundai Ioniq 6 με 325 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοναδική μα κυρίως αεροδυναμική
Σελίδα 3Από 41.490 ευρώ το «βασικό» Ioniq 6
Σελίδα 4Eσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακή και απλόχωρη καμπίνα, μικρός ο χώρος αποσκευών
Σελίδα 5Επιδόσεις-Αυτονομία: Σπορ επιδόσεις και 550+ χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Σταθερό και εύχρηστο, αλλά λιγότερο άνετο και ήσυχο από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 7Η γνώμη μας
Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER