Το εσωτερικό του νέου Prius αναμφίβολα παίρνει πολύ καλό βαθμό, τόσο από πλευράς υλικών, όσο κυρίως από πλευράς εμφάνισης.
3 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του νέου Prius αναμφίβολα παίρνει πολύ καλό βαθμό, τόσο από πλευράς υλικών, όσο κυρίως από πλευράς εμφάνισης.

Εσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστός διάκοσμoς και τεχνολογία, όμως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ

10.679 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2024)

Το εσωτερικό του νέου Prius αναμφίβολα παίρνει πολύ καλό βαθμό, τόσο από πλευράς υλικών με κομψά, υψηλής ποιότητας και καλοσυναρμολογημένα υλικά, παρόλο που είναι σκληρά στην αφή, όσο κυρίως από πλευράς εμφάνισης, αφού έχει δημιουργηθεί ένα πολύ ξεχωριστό οπτικά σύνολο. Μας αρέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που υψώνεται πάνω από το τιμόνι καταργώντας την κλασσική δομή του θολωτού ταμπλό, ενώ πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε και η στάνταρ 12,3ΆΆ ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment με τα καλά γραφικά της, καθώς επίσης και τα αρκετά φυσικά μπουτόν.


H coupe σχεδίαση αναμενόμενα έχει βάλει ένα μικρό βαθμό δυσκολίας στο μπες-βγες, ωστόσο όταν καθίσετε έχετε 18 ολόκληρα εκ. αέρα για τα πόδια σας.
3 Φωτογραφίες »

H coupe σχεδίαση αναμενόμενα έχει βάλει ένα μικρό βαθμό δυσκολίας στο μπες-βγες, ωστόσο όταν καθίσετε έχετε 18 ολόκληρα εκ. αέρα για τα πόδια σας.


Σχετικά με τους χώρους, η coupe σχεδίαση αναμενόμενα έχει βάλει ένα μικρό βαθμό δυσκολίας στο μπες-βγες, ωστόσο όταν καθίσετε έχετε 18 ολόκληρα εκ. αέρα για τα πόδια σας. Πιο περιορισμένος είναι ο χώρος για το κεφάλι στα 4,2 εκ.. Σε κάθε περίπτωση τέσσερις ενήλικοι θα βολευτούν πολύ άνετα και θα έχουν και καλή ορατότητα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι μικρός, στα 284 λίτρα, παρόλο που από κάτω του δεν είναι τοποθετημένη η μπαταρία, αλλά το ρεζερβουάρ (η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα). Από την άλλη έχει μεγάλο άνοιγμα χάρη στην πέμπτη πόρτα και άρα η φόρτωση είναι πολύ πιο εύκολη.

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota Prius Plug-In | 2λτ. με 223 PS
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστός διάκοσμoς και τεχνολογία, όμως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 3Κινητήρας: Το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota, έχει πολύ καλές επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα ποιοτικής κύλισης, ασφαλές & αποτελεσματικό
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL