Συνολικά η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα, η μετάδοση έρχεται ομαλά μέσω ενός σοφιστικέ αυτόματου κιβωτίου e-CVT (σ.σ. η αίσθηση πατιναρίσματος είναι σημαντικά μειωμένη) και η μπαταρία εξασφα
2 Φωτογραφίες »

Συνολικά η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα, η μετάδοση έρχεται ομαλά μέσω ενός σοφιστικέ αυτόματου κιβωτίου e-CVT (σ.σ. η αίσθηση πατιναρίσματος είναι σημαντικά μειωμένη) και η μπαταρία εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων.

Κινητήρας: Το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota, έχει πολύ καλές επιδόσεις

10.696 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2024)

Το 5ης γενιάς Prius φορά το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα της μάρκας που περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύος 152 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων που είναι τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα, δηλαδή 101 άλογα περισσότερα από τα 122 PS του προηγούμενου Plug-in υβριδικού Prius, η μετάδοση έρχεται ομαλά μέσω ενός σοφιστικέ αυτόματου κιβωτίου e-CVT (σ.σ. η αίσθηση πατιναρίσματος είναι σημαντικά μειωμένη), ενώ η μπαταρία -εξελιγμένη και αυτή στην τρίτη της γενιά- είναι ελαφρύτερη (130 κιλά), πιο αποδοτική (50% καλύτερη χωρητικότητα, 30% λιγότερες κυψέλες) και εξασφαλίζει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων.


Στην πράξη πάντα σε πρώτο ρόλο έρχεται η ηλεκτροκίνηση και μάλιστα το Prius καταφέρνει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο να κινείται μόνο με ρεύμα, καταφέρνοντας παράλληλα να πετυχαίνει έτσι μηδενική κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη πάντα σε πρώτο ρόλο έρχεται η ηλεκτροκίνηση και μάλιστα το Prius καταφέρνει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο να κινείται μόνο με ρεύμα, καταφέρνοντας παράλληλα να πετυχαίνει έτσι μηδενική κατανάλωση.


Στην πράξη πάντα σε πρώτο ρόλο έρχεται η ηλεκτροκίνηση και μάλιστα το Prius καταφέρνει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο να κινείται μόνο με ρεύμα, καταφέρνοντας παράλληλα να πετυχαίνει έτσι μηδενική κατανάλωση. Ακόμα πάντως και με χρήση των δύο πηγών ενέργειας, τα νούμερα που θα δείτε στο trip δεν θα υπερβαίνουν τα 5,5 λτ..

Παράλληλα το Prius πετυχαίνει και παρά πολύ καλά νούμερα στον τομέα των επιδόσεων, με τις ενδιάμεσές επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,4 και 4,5 δλ. αντίστοιχα, εξασφαλίζοντας γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις.

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota Prius Plug-In | 2λτ. με 223 PS
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Ξεχωριστός διάκοσμoς και τεχνολογία, όμως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 3Κινητήρας: Το πιο εξελιγμένο σύστημα της Toyota, έχει πολύ καλές επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο: Υψηλά επίπεδα ποιοτικής κύλισης, ασφαλές & αποτελεσματικό
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL