Κινητήρας: Δυνατός σε τράβηγμα, καίει 9 λίτρα

42.927 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2024)
Ο 1,5 TSI Evo με τα 150 άλογα και το σύστημα ACT είναι μεν κάπως τραχύς σε λειτουργία, αλλά έχει δύναμη και γραμμική λειτουργία.

Ο 1,5 TSI Evo με τα 150 άλογα και το σύστημα ACT είναι μεν κάπως τραχύς σε λειτουργία, αλλά έχει δύναμη και γραμμική λειτουργία.

Ο 1,5 TSI Evo με τα 150 άλογα και το σύστημα ACT -σε συνθήκες χαμηλού φορτίου απενεργοποιεί τους δύο κυλίνδρους για μεγαλύτερη οικονομία- συνδυάζεται στην περίπτωσή μας με το γνωστό διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο DSG των 7 ταχυτήτων που μεταφέρει όλη την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Ο συνδυασμός προσφέρει «ζωντανές» επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.550 κιλών με τα 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 9,5 δλ. και τα 60-100 χλμ./ώρα με kickdown στο αυτόματο κιβώτιο 5,3”. Πέρα από τα νούμερα είναι και η αίσθηση πως το μοτέρ είναι μεν κάπως τραχύ σε λειτουργία, αλλά έχει δύναμη και γραμμική λειτουργία.


Ουσιαστικό όμως «τραχύ» σημείο που εντοπίσαμε είναι η κατανάλωση, που για να διατηρηθεί στα 9,0 λτ./100 χλμ. πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός στο γκάζι. Δεν υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης με λειτουργία Eco, ούτε καταφέραμε να βρούμε τρόπο να βλέπουμε στον πίνακα οργάνων πότε ο κινητήρας λειτουργεί με 2 κυλίνδρους. Με αυτά τα δύο στοιχεία θα ήταν (ίσως) πιο εύκολο να επιτευχθεί χαμηλότερη μέση κατανάλωση.

Σελίδα 1Δοκιμή: VW Tiguan 1,5 TSI με 150 PS R-Line
Σελίδα 2Κινητήρας: Δυνατός σε τράβηγμα, καίει 9 λίτρα
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 4Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL