Αν κινείται μόνο στην πόλη θα χρειαστεί δίσκο-πλατό πριν τα 100.000 χλμ.

17.790 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2024)
Αν κινείται μόνο στην πόλη θα χρειαστεί δίσκο-πλατό πριν τα 100.000 χλμ.

Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου Hyundai i20 δεν ακούγονται τριγμοί από το αμάξωμα και το σύστημα ανάρτησης. Παρόλο που όπως αναφέραμε το μοντέλο έχει 70.000 χιλιόμετρα στις «πλάτες» του, δεν παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες και σημάδια «κόπωσης». Η μπαταρία του αυτοκινήτου είχε ήδη αντικατασταθεί για προληπτικούς λόγους, σύμφωνα με τον έμπορο του οχήματος.


Η κυριότερη φθορά στα μηχανικά μέρη των Hyundai i20 εντοπίζεται στο δίσκο συμπλέκτη, κυρίως στην περίπτωση όπου το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται αποκλειστικά εντός πόλης.
Οι καθημερινές μετακινήσεις σε αστικό κύκλο, με τις συνεχείς εκκινήσεις στους φωτεινούς σηματοδότες, έχουν επίπτωση στη διάρκεια ζωής του συγκεκριμένου εξαρτήματος αφού σύμφωνα με αναφορές, έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου χρειάστηκε αλλαγή του δίσκου συμπλέκτη πριν τα 100.000 χιλιόμετρα. Αυτό βέβαια είναι χαρακτηριστικό της πλειοψηφίας των μικρών αυτοκινήτων πόλης και όχι μόνο του i20.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i20 4ετίας
Σελίδα 2Πόσο καλό είναι το ακριβώς προηγούμενο Hyundai i20 ως μεταχειρισμένο;
Σελίδα 3Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν έχουν προβλήματα
Σελίδα 4Αν κινείται μόνο στην πόλη θα χρειαστεί δίσκο-πλατό πριν τα 100.000 χλμ.
Σελίδα 5Υπάρχουν φθορές στο κάθισμα του οδηγού και γρατζουνιές στο ταμπλό
Σελίδα 6Οι τιμές των μεταχειρισμένων Hyundai i20 κυμαίνονται από 14.000 έως 22.000 ευρώ
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL