Η έκδοση με τα 1.800 κυβικά και τα 140 άλογα, δηλαδή η αρχική, θα είναι η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά. Μας ικανοποίησε με το τρόπο που κινεί το μοντέλο και την χαμηλή κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η έκδοση με τα 1.800 κυβικά και τα 140 άλογα, δηλαδή η αρχική, θα είναι η πιο δημοφιλής στην ελληνική αγορά. Μας ικανοποίησε με το τρόπο που κινεί το μοντέλο και την χαμηλή κατανάλωση.

Κινητήρες: Μόνο υβριδικό, πλέον και Plug-in

79.911 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2023)

Το Toyota C-HR επωφελείται από την 5η γενιά υβριδικής τεχνολογίας της Toyota και συγκεκριμένα θα έρθει με 2 full hybrid κινητήρες και ένα plug-in σύνολο, σαν αυτό του νέου Prius Plug-in. Για την ελληνική αγορά το δημοφιλέστερο σύνολο θα είναι το βασικό με τον 1.800άρη κινητήρα και την υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 140 άλογα και κατανάλωση 4,7 λτ. / 100 χλμ.. Σχεδόν ίδια κατανάλωση δίνει η Toyota και για το 2λιτρο μοτέρ με τα 198 άλογα (4,8 λτ./100 χλμ.), ενώ 0,2 λίτρα παραπάνω θα καίει ο ίδιος κινητήρας στην 4κίνητη έκδοση (όπου η τετρακίνηση θα είναι ηλεκτρική χάρη σε ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς).


Τέλος, το Toyota C-HR Plug-in αποδίδει 223 άλογα, έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση (0,9 λτ./100 χλμ.) και προφανώς τις καλύτερες επιδόσεις., καθώς και ηλεκτρική αυτονομία που πλησιάζει τα 70 χλμ.. (η Toyota υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία πάνω από 800 χλμ.). Μιας που αναφερθήκαμε, το 1,8 Hybrid ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,9 δλ. με 105 γρ.CO2/χλμ., το 2,0 Hybrid σε 8,1 δλ. με 108 γρ.CO2/χλμ., ενώ το 4Χ4 σε 7,9 δλ. και εκπομπές C02 113 γρ./χλμ..

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Υβριδικό με 140 ή 198 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: «Ένα πρωτότυπο για το δρόμο»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και με πιο premium χαρακτηριστικά
Σελίδα 4Κινητήρες: Μόνο υβριδικό, πλέον και Plug-in
Σελίδα 5Στο δρόμο: Χαίρεσαι ακόμα πιο πολύ να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center