Στο πλάι έχουν διατηρηθεί οι αναλογίες και η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο πλάι έχουν διατηρηθεί οι αναλογίες και η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο.

Σχεδίαση: «Ένα πρωτότυπο για το δρόμο»

79.917 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2023)

Έτσι χαρακτηρίζει η Toyota το νέο C-HR και πράγματι το νέο ιαπωνικό SUV έχει πολύ φουτουριστικό σχεδιασμό. ΅Έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με πριν (πάντως έχει 28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου, διατηρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. και όντας 35 χλστ. πιο φαρδύ) και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε στο Prologue concept, όπως λεπτά και φουτουριστικά φώτα και επιβλητική γρίλια. Η


Η μπάρα led που ενώνει τα φώτα ενισχύει το φουτουριστικό design. Μας αρέσει η όμορφη λεπτομέρεια με την αναγραφή του ονόματος του μοντέλου.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μπάρα led που ενώνει τα φώτα ενισχύει το φουτουριστικό design. Μας αρέσει η όμορφη λεπτομέρεια με την αναγραφή του ονόματος του μοντέλου.

 σχεδίαση του μπροστινού μέρους θυμίζει «σφυροκέφαλο καρχαρία» έχοντας κοινά στοιχεία με το εντελώς ηλεκτρικό bΖ4X και το νέο Prius, όντας αιχμηρό, δυναμικό και φωνάζοντας πως είναι εξηλεκτρισμένο. Στο πλάι όπως βλέπετε έχουν διατηρηθεί οι αναλογίες και η κουπέ γραμμή της οροφής με το μικρό πίσω παράθυρο, ενώ οι χειρολαβές είναι πλέον χωνευτές στο αμάξωμα (πρώτη φορά σε Toyota) για καλύτερη αεροδυναμική. Μαζί ένα πλήθος ακόμα επεμβάσεων η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί με αποτέλεσμα την χαμηλότερο κατανάλωση και θόρυβο στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, το φουτουριστικό update στο πίσω μέρος έρχεται μέσα από τη φωτιζόμενη μπάρα και το επίσης φωτιζόμενο σήμα της Toyota.

Στα δικά μας μάτια το σύνολο αρέσει και δείχνει ότι έχει εμφάνιση που μπορεί να «σταθεί» για χρόνια. Οι ζάντες φτάνουν μέχρι και τις 20 ίντσες σε διάμετρο, ενώ υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα για διχρωμία στο αμάξωμα που τονίζει το δυναμισμό του design.

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Υβριδικό με 140 ή 198 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: «Ένα πρωτότυπο για το δρόμο»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και με πιο premium χαρακτηριστικά
Σελίδα 4Κινητήρες: Μόνο υβριδικό, πλέον και Plug-in
Σελίδα 5Στο δρόμο: Χαίρεσαι ακόμα πιο πολύ να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & τεχνικά χαρακτηριστικά
BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center