Με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμα GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομό
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμα GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης, το νέο C-HR έχει έναν ακόμα πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα.

Στο δρόμο: Χαίρεσαι ακόμα πιο πολύ να το οδηγείς

79.912 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2023)

Ακόμα πιο ευχάριστη είναι η οδηγική εμπειρία με το νέο Toyota C-HR. Μπορεί ο οδηγός να μην έχει άπλετο χώρο, ωστόσο νιώθει το ταμπλό και όλο το αυτοκίνητο κτισμένο γύρω του. Εξαιρετική θέση οδήγησης με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια προδιαθέτουν εξ΄ αρχής για κάτι ξεχωριστό. Και η πράξη το επιβεβαιώνει.


Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα σφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα σφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας.


Κάναμε την αρχή με την έκδοση που θα είναι η αιχμή των πωλήσεων, αυτή με τον 1,8 λτ. κινητήρα και τους 140 ίππους. Πρώτα από όλα υπάρχει περισσότερο «νεύρο» χάρη στην καλύτερη απόδοση. Από εκεί και πέρα και με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμας GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης, το νέο C-HR έχει έναν ακόμα πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα (για τα δεδομένα της κατηγορίας), με τους «ανήσυχους» να εκτιμούν τη συμπεριφορά του ακόμα και στριφτερές διαδρομές. Όσο δε ζητάς πλήρη επιτάχυνση, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαμηλός. Ωστόσο, ακόμα και όταν ανεβάσεις ρυθμό το χαρακτηριστικό βουητό του μετριοπαθούς eCVT κιβωτίου είναι πιο ήπιο από ποτέ. Κυρίως όμως ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 140 άλογα είναι πολύ λίγα...

Ακόμα και η έκδοση με τα 197 άλογα και την ηλεκτρική τετρακίνηση που οδηγήσαμε στη συνέχεια δε φέρνει ποτέ σε δύσκολη θέση το πλαίσιο. Όπως και η «μικρή» σε κερδίζει με την άνεση και την ποιότητα στην κύλιση, που εξασφαλίζει η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση, λειαίνοντας αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες και θυμίζοντας αερανάρτηση πολύ ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων, παρά μάλιστα τους τροχούς των 20 ιντσών. Να σημειωθεί εδώ υπάρχουν (έξτρα) αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά ανάλογα με την συχνότητα της κάθετης κίνησης του τροχού (στάνταρ στην έκδοση Plug-in). Αν πιέσεις, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας ειδικά μάλιστα στην επιλογή sport, ενώ και το κράτημα -ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης- θα παραμείνει δυναμικό. Η ηλεκτρική τετρακίνηση είναι και «έξυπνη» και γρήγορη, χαρακτηριστικό που φαίνεται στην πράξη.

Μέσα σε όλα τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα ασφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας. Μεταξύ άλλων αυτή διαθέτει τη λειτουργία «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένη να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος. Μεταξύ άλλων, υπάρχει βελτιωμένο σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας Lane Change Assist και Front Cross Traffic Alert, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να προειδοποιεί για οχήματα που πλησιάζουν από αριστερά ή δεξιά σε διασταυρώσεις. Επίσης το παρκάρισμα είναι πιο εύκολο με το Panoramic View Monitor και το αυτόματο σύστημα Advanced Park, το οποίο μπορεί να κάνει ελιγμούς σε έναν χώρο στάθμευσης με hands-free οδηγίες ή μέσω smartphone έξω από το C-HR.

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR: Υβριδικό με 140 ή 198 άλογα
Σελίδα 2Σχεδίαση: «Ένα πρωτότυπο για το δρόμο»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και με πιο premium χαρακτηριστικά
Σελίδα 4Κινητήρες: Μόνο υβριδικό, πλέον και Plug-in
Σελίδα 5Στο δρόμο: Χαίρεσαι ακόμα πιο πολύ να το οδηγείς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
test center