Το VW Polo
BlueGT κοστίζει 18.730 ευρώ. Η τιμή του είναι σχετικά υψηλή, όμως το γερμανικό μικρό καταφέρνει να συνδυάζει δύο αντίθετα πράγματα. Να είναι γρήγορο σε επιδόσεις και οικονομικό σε κατανάλωση.
Το βάρος του VW PoloBlueGT ανέρχεται στα 1.150 κιλά και η ιπποδύναμη του 1,4 TSI κινητήρα με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων στα 150 άλογα, που σημαίνει πως η αναλογία κιλών ανά ίππων είναι 7,6 kg/PS, νούμερο καλό τόσο για τις επιδόσεις, όσο και την κατανάλωση. Συγκεκριμένα, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δλ., ενώ η κατανάλωση δοκιμής στα 5,9 λτ./100 χλμ.).
Με ανάρτηση 15 χλστ. χαμηλότερη σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη σε δύο προφίλ (normal και sport) και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το VW Polo BlueGT έχει όλα τα εφόδια ώστε να είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό στο δρόμο, παρότι δεν σε αφήνει να παίξεις με την ουρά του. Πιο συγκεκριμένα, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι κλίσεις στις στροφές περιορισμένες, ενώ το τιμόνι υπάκουο και πληροφοριακό χάρη βέβαια και στο ψευτο-μπλοκέ που βάζει την μούρη μέσα και μειώνει δραστικά την υποστροφή. Αναφορικά με την λειτουργία της ανάρτησης, στην επιλογή normal αυτή είναι σχετικά σφιχτή, στην sport σφίγγει περισσότερο, όμως και στις δύο περιπτώσεις δεν γίνεται ούτε κουραστική, ούτε κοπανάει. Τέλος, καλά σε αίσθηση είναι και τα φρένα.
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες
Μου φαινεται πολυ παραξενο το Adam να ειναι τοσο ελαφρυ και 150ps και να θελει 9δλ για τα 100χλμ!
Αν προσέξατε σε όλα τα αυτοκίνητα, ο συνδυασμός κιλών ανά ίππο και σχέσεων μετάδοσης, που σε κάποια αυτοκίνητα είναι πιό κοντές, ενώ σε κάποια άλλα λίγο πιό μακριές, φέρνουν ως αποτέλεσμα ένα 0-100 σε αριθμό δευτερολέπτων λίγο πιό μεγάλο, από το συνδυασμό κιλών ανά ίππο. Π.χ. στο Ibiza έχουμε κιλά ανά ίππο 5,9 και επιτάχυνση 6,8΄΄, στο Fiesta κιλά ανά ίππο 6,4 και επιτάχυνση 7,3, στο Οpel κιλά ανά ίππο 7,2 και επιτάχυνση 9,1 και στο Polo 7,6 και 7,8 αντίστοιχα. Παρατηρούμε λοιπόν ότι η επιτάχυνση είναι από λίγα δέκατα, έως ένα δευτερόλεπτο μεγαλύτερη αριθμητικά, από όσο η αναλογία κιλών ανά ίππο. Αυτό μπορούμε να το έχουμε υπόψη μας όταν θέλουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μας, καθώς έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση μπορεί να αποκτήσει, αν αυξήσουμε την ιπποδύναμη του κινητήρα, ή αφαιρέσουμε βάρος από το αμάξωμα.
Αυτό το ασχημομούρικο πόλο μην το βάζετε ασχημαίνει τις φωτογραφίες, παρεπιπτόντως λείπει το swift sport ή μήπως φταίει που είναι... japan,κι αφήστε τα κιλά ανά ίππο αλλά δέστε την .... Αξιοπιστία ανά ίππο παίδες