• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τις οικονομικότερες premium προτάσεις, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, από τους τρεις κύριους εκπροσώπους της κατηγορίας.

Τα πιο οικονομικά Audi, BMW & Mercedes

Διαβάστηκε από 20688 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/3/2017

Στο κατώφλι της πολυτέλειας. Πώς μπαίνει κανείς στον πολυτελή κόσμο των τριών πιο καθιερωμένων premium εταιρειών; Ποια είναι τα τμήματα «υποδομής» από τα οποία μπαίνει κανείς στον μαγικό κόσμο των Audi, ΒΜW και Mercedes;

 
Μπορεί το μυαλό του καθενός όταν ακούει το όνομα της Audi, της BMW και της Mercedes να πηγαίνει σε κάποιο από τα μεγάλα πολυτελή σεντάν ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική και ο κόσμος της πολυτέλειας για τα τρία γερμανικά και πολυπόθητα σήματα ξεκινά από πιο χαμηλά. 
 
Αν μπορεί να οριστεί μια κοινή είσοδος και για τους τρεις κατασκευαστές αυτή βρίσκεται στο επίπεδο των μικρομεσαίων: στο Audi A3, τη BMW Σειρά 1 και τη Mercedes A-Class. Βέβαια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και οι τρεις εταιρείες διαθέτουν εκπροσώπηση σε κατηγορίες με μικρότερα αμαξώματα και πιο προσιτές τιμές (βλέπε ειδική ενότητα). Ωστόσο, από το επίπεδο των μικρομεσαίων αρχίζει και γίνεται ξεκάθαρα αισθητός ο premium χαρακτήρας των εν λόγω εταιρειών. Από το σημείο αυτό αρχίζoυν να φαίνονται ανάγλυφα οι αρχές που έχουν στον πυρήνα τους οι Audi, ΒMW και Mercedes. 
 
Η κατάσταση δεν ήταν πάντα έτσι. Με εξαίρεση ίσως το Audi Α3, το οποίο έκανε το πρώτο βήμα, θεμελιώνοντας την υποκατηγορία αυτή πίσω στο «μακρινό» 1996, τόσο η Mercedes A-Class όσο και ο «Ασος» της BMW δεν ήταν εξ’αρχής στο ίδιο επίπεδο ποιότητας, πολυτέλειας και κύρους με τους μεγαλύτερους συγγενείς τους. Ακόμα και σχηματικά: η A-Class του 1997 ήταν ένα ημίψηλο MPV, συνταγή η οποία κράτησε για δύο γενιές μέχρι να πρυτανέψει η λογική στο τωρινό, το τρίτο κεφάλαιο του μοντέλου. Η δε Σειρά 1 πρώτη γενιάς (2004) ήταν εμφανώς «φτωχός συγγενής» σε θέματα υλικών στο εσωτερικό του απέναντι π.χ. σε μια 3άρα, ενώ, δεν είχε και την αισθητική ισορροπία και συνάφεια με την υπόλοιπη γκάμα, όπως την έχει το τρέχον αυτοκίνητο. 
 
Οι αυξημένες πωλήσεις και οι εμπορικές δυνατότητες που ξεδίπλωσαν τα εν λόγω μοντέλα, τα μετέτρεψε μέσα στα χρόνια σε project τα οποία απλώνονται συνεχώς και αγκαλιάζουν ολοένα και περισσότερες εκτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας, πέρα από το πεδίο του κλασσικού πεντάθυρου χάτσμπακ. 
 
Χρονικά και τα τρία οχήματα πηγαίνουν βήμα-βήμα έχοντας ήδη κάνει και το λίφτινγκ στο μέσον της τρέχουσας γενιάς του το καθένα. Οι αλλαγές όμως δεν τελειώνουν, ο εξορθολογισμός συνεχίζεται και τα premium μικρομεσαία θα μοιάζουν κι άλλο μεταξύ τους. Για παράδειγμα, η επόμενη γενιά της Σειράς 1 θα αλλάξει ριζικά,  και η είσοδος στον κόσμο της BMW θα γίνεται πια με τους εμπρός τροχούς. Όπως και στις άλλες δύο εταιρείες εξάλλου. 
 
Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι σήμερα το κατώφλι της πολυτέλειας και τι προσφέρει. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Premium τα Α1, BMW1 και A-Class ΔΕΝ ειναι! Υπερτιμημενα ειναι. Ουτε η μεσαια τους κατηγορια που απλα ειναι πιο πολυτελης απο τον ανταγωνισμο. Premium ειναι τα A8, ΒΜW Σειρα 7 και Mercedes S-Class.

      41
  • el savio

    Nomizw oti se autes tis markes gia na katalabeis thn poiothta tous prepei na agorazeis apo A4, C class, seira 3 kai panw. Ta modela pio katw apo auta ta bgazoun giati fernoun polles pwlhseis kai epishs xrhsimeuoun sto na paramenei kapoios pelaths tous. Gia paradeigma o pitsirikas pou 8a agorasei to A3 einai polu pi8ano meta na agorasei ena A4 h ena A5.

      4