• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το SsangYong Tivoli με κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. και σύστημα υγραεριοκίνησης. Δείτε πόσο «καίει» και πως τα καταφέρνει στο δρόμο στην αναλυτική μας δοκιμή.

Αυξημένα όρια πρόσφυσης, αλλά και καλή ποιότητα κύλισης για το SsangYong Tivoli της δοκιμής.

Test: SsangYong Tivoli LPG

Διαβάστηκε από 14546 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2017

Οικονομία με εγγύηση! Η ελληνική αντιπροσωπεία της SsangYong εμπλουτίζει την γκάμα του Tivoli με μια νέα έκδοση με σύστημα υγραεριοκίνησης, η οποία εκτός από την οικονομία που προσφέρει στις μετακινήσεις, έρχεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.

 
What is new
- 1,6 λτ. με 128 PS και 160 Nm
- Κόστος κιτ: 1.200 ευρώ
- Κατανάλωση 8,6 ευρώ/100 χλμ.
- Από 17.540 ευρώ (με το κιτ)
 
Με την τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα να είναι η 6η υψηλότερη στην Ευρώπη, το diesel να ταιριάζει σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως (αλλά ταυτόχρονα να είναι σε «επίφοβη» θέση λόγω ρύπων), η λύση του LPG αποτελεί μία πιθανή… διέξοδο, αφού μπορεί να μειώσει το κόστος των μετακινήσεων, ενώ ταυτόχρονα είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον.
 
Στην προκειμένη, τώρα, περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας, του SsangYong Tivoli, η έκδοση με το σύστημα υγραεριοκίνησης (κόστος 1.200 ευρώ) έρχεται μάλιστα ως ιδανικό συμπλήρωμα στην γκάμα του, μιας και ο 1,6 βενζινοκινητήρας -ελλείψει και τούρμπο- είναι λίγο απαιτητικός σε καύσιμο, ενώ ο 1,6 diesel των 115 ίππων κοστίζει 2.800 ευρώ επιπλέον από την έκδοση βενζίνης (σ.σ. η τιμή του πετρελαιοκίνητου Tivoli ξεκινά από τα 19.140 ευρώ που είναι καλή, ωστόσο τα 16.340 ευρώ του βενζινοκίνητου, είναι ακόμα πιο δελεαστική). 
Αν σας μπερδέψαμε, να το απλουστεύσουμε λέγοντας πως όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα μπορούν να κινηθούν προς το diesel, όσοι αναζητούν μια οικονομική επιλογή να καταφύγουν στην βενζίνη, ενώ όσοι κινούνται στο ενδιάμεσο να στραφούν στην υγραεριοκίνηση έκδοση. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα πιο αναλυτικά.
 
Κόστος 1.200 ευρώ, με 5 χρόνια εγγύηση
Για να λέμε την αλήθεια, στην αγορά θα βρείτε after market kit LPG φθηνότερα των 1.200 ευρώ που κοστίζει το εν λόγω κιτ. Επομένως κάποιος μπορεί να σκεφτεί «θα πάρω το βενζινοκίνητο και θα τοποθετήσω στη συνέχεια ένα after market». Ωστόσο, το γεγονός ότι το εν λόγω κιτ έχει εξελιχθεί για το συγκεκριμένο μοντέλο από την BRC, όπως και το ότι συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, δικαιολογεί την διαφορά στην τιμή, μιας και έτσι θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο…

Ξέρετε ότι
Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% – 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων τους, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Ούτε βενζίνη,ούτε αέριο,μόνο πετρέλαιο κάνουμε ή δεν κάνουμε χιλιόμετρα,έτσι και αλλιώς τα αμάξια τα κρατάμε καμιά 15-20 plus χρόνια.Ασε να έχουμε και το κεφάλι μας ήσυχο με το παλιοάεριο μην κανει κανένα μπάμ και καταντήσουμε βαγδάτη,ή σαν το κογιότ στο speedrunner.

      12
  • Takis

    Αραγε στους 100 αγοραστες αυτοκινητου, θα υπαρχει ενας που θα το προτιμήσει; Έχω σοβαρές αμφιβολιες!

      2

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα