• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το ανανεωμένο VW Golf με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 110 ίππων.

Mε προφανώς μικρές επεμβάσεις σε επιμέρους στοιχεία, η VW έδωσε στο Golf ένα προφίλ το οποίο παραμένει ψύχραιμο ακόμα και πάνω από πολύ κακό δρόμο.

Αυτή η έκδοση για την ελληνική αντιπροσωπεία θα απορροφήσει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών ανάμεσα στις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις και πιθανώς στη γκάμα συνολικά. 

Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς».

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου VW Golf.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου VW Golf.

Δοκιμή: VW Golf 1,0 λτ. με 110 ίππους

Διαβάστηκε από 14240 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2017

Το ανανεωμένο VW Golf πάτησε Ελλάδα και ετοιμάζεται για μια ολομέτωπη επίθεση στον ανταγωνισμό με τις high-tech τεχνολογίες του. Δείτε τώρα τι νέο φέρνει σε τεχνολογίες στο εσωτερικό, τι αλλαγές έχουν γίνει στον 1.000άρη TSI και τι αλλάζει στην τιμή και τον εξοπλισμό.

 
What is new
- Mικρές αλλαγές σε φώτα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω 
- Φουλ ψηφιακό εσωτερικό 
- Κινητήρας 1,0 TSI με 110 ίππους πλέον 
- Τιμή 20.200 ευρώ (5θυρο)

Πρόκειται βασικά για τη λογική των εταιρειών που φτιάχνουν τα πιο καλά, τα πιο επιθυμητά smartphone. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λειτουργούν πια με τον ίδιο τρόπο, ή έτσι πρέπει τουλάχιστον, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στο φρενήρη ρυθμό με τον οποίο ανανεώνεται ο ανταγωνισμός, ειδικά σε κατηγορίες όπως τα μικρομεσαία στην Ευρώπη. Ό,τι νεότερο υπάρχει λοιπόν σε «λογισμικό» και «εφαρμογές» πρέπει να εγκαθίσταται άμεσα και στο αυτοκίνητο. Η δε εμφάνιση δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάζει πολύ. Ούτε στα κινητά, ούτε στα αυτοκίνητα.
 
«Είμαστε μια εταιρεία η οποία δεν κάνει λίφτινγκ» έχουν πει πολλές φορές οι άνθρωποι της VW και ειδικά για το Golf θεωρούν ότι δεν έχουν κάνει ξανά κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Αυτό όμως έχει αλλάξει εδώ και κάποιο καιρό και πήρε μια «ανεπιστρεπτί» τροχιά μετά το σκάνδαλο των ντίζελ κινητήρων. Οι Γερμανοί έκτοτε έχουν την πρόθεση να κάνουν «install» στο εκάστοτε μοντέλο τους, οτιδήποτε νέο έχει μέσα η φαρέτρα τους. Κι αυτό ξέρουμε ότι θα γίνει σε μεγάλο βαθμό και με το επόμενο Polo, αλλά αυτό είναι μια «συζήτηση» που θα κάνουμε σε μερικούς μήνες. 
 
Από πλευράς εμφάνισης λοιπόν το update του Golf δεν κρύβει εκπλήξεις αλλά φαίνεται πιο φρέσκο χάρη σε πολύ στοχευμένο «ρετούς». Τα νέα φώτα με νέα υπογραφή από τα φώτα ημέρας LED εμπρός και πλήρως LED πίσω σε όλες τις εκδόσεις ίσως δεν γίνουν αμέσως αντιληπτά από όλους σε αντίθεση με τους προφυλακτήρες οι οποίοι είναι ξανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα και δείχνουν πιο επιθετικοί. 
Τεχνικά η πρώτη δοκιμή του ανανεωμένου Golf στην Ελλάδα πατάει πάνω στο τρικύλινδρο μοτέρ του 1,0 λίτρου με 110 ίππους πλέον. Αυτή η έκδοση για την ελληνική αντιπροσωπεία θα απορροφήσει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγγελιών ανάμεσα στις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις και πιθανώς στη γκάμα συνολικά. 
 
Από οικονομικής άποψης ο κατάλογος ξεκινά από την έκδοση 1,0 με 85 ίππους και τιμές οι οποίες ανάλογα τον κινητήρα είναι όμοιες ή έστω παραπλήσιες με αυτές του προ ανανέωσης μοντέλου αλλά με πολύ καλό εξοπλισμό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Aντε παιδιά εκεί στο autotriti ανοίχτε σαμπάνιες και κόψτε τούρτες,ήρθε το αυτοκίνητο της καρδιάς σας.

      29
  • VW Road Assistance

    Μπροστα στην εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης η εξαιρετικη αναξιοπιστια ειναι λεπτομερεια... τι αλλο θα ακουσουμε στο Ελλαδισταν...

      28
  • Gianni

    Βλέπω στο δρόμο golf και θέλω ενα μισάωρο να καταλάβω πιο facelift ειναι. Γιατι αλλο μοντέλο δε το λες. Κατα τα αλλα τόση πλύση εγκεφάλου για τις διάφορες δε γίνεται για αλλο μοντέλο. Ηγέτης; Χαχαχαχ έχασε και απο το fiesta πλέον στις πωλήσεις!

      25
  • France

    Μμμμ,φοβερή ανανέωση τρόμαξα να το...γνωρίσω,φαντάζομαι τα σφουγγαρια στο ταμπλώ θαγιναν ακομη πιο ..μαλακά!Α! Παρεπιμπτόντως δε χρειάζεται να παω σε καποια έκθεση για να τα δω γιατι τη βλέπω την ανανεωση αρκετα συχνα(συνεχεια δηλ) στα συνεργεια.

      20
  • IMAGINOS

    Τίγκα στα ηλεκτρονικά που σημαίνει διάρκεια ζωής μία πενταετία και μετά το πετάς εάν δεν το πετάξεις νωρίτερα και με το πρώτο ηλεκτρονικό που θα βγει off γιατί άμα θέλεις τα μισά λεφτά της αξίας του αυτοκινήτου για να το επισκευάσεις, καλύτερα το πετάς μιας και σε περιμένει στη γωνία το επόμενο ηλεκτρονικό να σε αφήσει... Και δεν θα αναφερθώ καθόλου στην αξιοπιστία των TSI είτε παλιών είτε των τωρινών που είναι γουρούνι στο σακί και ότι σου κάτσει. Τουτέστιν; Εάν γουστάρεις να πετάς τα λεφτά σου, είναι η καλύτερη επιλογή.

      16
  • tony

    Φίλε ΑΚ τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις καθώς και πολλά επιπλέον τα έχει το Astra Κ απο το 2015, δεν είναι ανάγκη να τρέξουμε να πάρουμε Golf. Φιλικά.

      2
  • paschalis

    Καλο αλλα ακριβο.Εαν παω ποτε σε 1.0tsi παω σε LEON που προσφερει τα ιδια και γλιτωνω και4.000€!!

      1
  • AK

    Πριν λίγες ημέρες στο Auto Festival της ΔΕΘ είχα την ευκαιρία για ένα σύντομο test drive.Δεν θα κουράσω με τα τεχνολογικά bonus της VW που διαχρονικά μας προσφέρει (π.χ. infotainment που ο ανταγωνισμός το βλέπει με τα κυάλια και technology first που οι άλλοι το έχουν σε 5 χρόνια) ούτε θα αναφέρω τα διαφορετικά επίπεδα ασφάλειας στα οποία το νέο GOLF είναι ΄χτισμένο΄αλλά θα σταθώ κυρίως σε ένα χαρακτηριστικό που δεν πρόκειται να βρείτε αλλού παγκοσμίως και ακούει στον όρο ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ.Συνολικά ο όμιλος είναι συνώνυμος του όρου αυτού απλά το νέο GOLF ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. Οι ανθρωποί της VW είναι επιστήμονες και μπράβο τους!

      1
  • germanotsolias Golf λετε και Κλαιτε

    @France:Ασε τους γερμανους να βαζουν σφουγγαρια στο ταμπλο,αλλα εσεις μην αλλαξετε,συνεχιστε με το τσιμεντο ταχειας πηξεως! Υγ:Με το c3 τι γινεται;;Αυτο δε μας λεγατε οτι θα ειναι το απολυτο best-seller;;Χο χο χο!

     
  • Tasos

    Ο ηγέτης και το σημείο αναφοράς της κατηγορίας.Λίγο να βελτιωθεί σε αξιοπιστία και θα είναι μονίμως στην κορυφή. Θα μπορούσε να έχει πολλαπλών συνδέσμων και όχι ημιάκαμπτο αξονα αλλά η Volkswagen τσιγκουνεύεται. Επίσης και ανθρώπινο aftersales γιατί αυτό που έχει δεν παλεύεται.

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα