- Το Veloster τρίτης γενιάς είναι project ενός σχεδιαστή στο ίντερνετ - Έχει ως βάση το Sport quattro concept του 2013 και στοιχεία από το Elantra - Η πρώτη γενιά καινοτόμησε, η δεύτερη απέτυχε
- Θα κάνει πάνω από 5.200 χιλιόμετρα - 13 εξηλεκτρισμένα Toyota χρησιμοποιούνται στην Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία - Και το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4x στον στόλο των οχημάτων που παραδόθηκαν
- 6 χιλιάρικα ακριβότερη η X1 και με 3 χρόνια λιγότερη εγγύηση (2 έναντι 5) - Καις 600 ευρώ το χρόνο λιγότερα με το Peugeot - Φρενάρει μισό αμάξι (2 μέτρα) πιο μακριά η BMW - H X1 προσπερνάει 1,5 δλ. γρηγορότερα
- Η αλήθεια είναι ότι παρά τα αυστηρότερα όρια, στην πράξη τα αυτοκίνητα καίνε παραπάνω - Συγκεκριμένα, 24% τα βενζίνης & 18 τα diesel παραπάνω - Για αυτό η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να πουλάνε ηλεκτρικά σε συγκεκριμένο ποσοστό - Έτσι θα αναγκαστούν να πουλάνε πολλά και άρα θα πρέπει να τα φθηνύνουν
- Renault Clio και Mitsubishi Colt έχουν 65 άλογα, όσο είχαν τα αυτοκίνητα πριν 20 χρόνια - Θες 700 μέτρα να προσπεράσεις - Δεν κερδίζεις σε κατανάλωση γιατί πρέπει να πατάς συνέχεια γκάζι για να κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψηλά - Στα ίδια λεφτά αγοράζεις μέχρι και τούρμπο μικρό SUV
- Βρίσκεται στους Αγίους Θεοδώρους και κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ - Θα κατασκευαστεί και δεύτερο στην Ακράτα - Θα τροφοδοτούν μπλε υδρογόνο, σταδιακά θα εισαχθεί και πράσινο
- LG και Samsung ετοιμάζουν πραγματάκια για τα ηλεκτρικά - Τρεις οθόνες γίνονται μία καμπύλη πανοραμική οθόνη. - Ηλεκτρικό μοτέρ 340 ίππων από την LG Magnae-Powertrain. - Μπαταρίες στερεάς κατάστασης από τη Samsung το 2027. - Ετοιμάζει μπαταρίες που θα φορτίζουν σε 9 λεπτά και θα κρατούν 20 χρόνια.