- Σύστημα υγραεριοκίνησης αποκλειστικά για νέα μοντέλα με κινητήρες άμεσου ψεκασμού
- Μόνο 1,5%-2% κατανάλωση βενζίνης
- 50% οικονομία
- 100% ασφάλεια
Το Master Direct αποτελεί τη μεγαλύτερη εξέλιξη στο χώρο της υγραεριοκίνησης και αφορά αποκλειστικά νέα μοντέλα με κινητήρες άμεσου ψεκασμού (πχ ECOBOOST, CGI,TSI, FSI, TFSI, GDI, T-GDI, THPi, TCE και άλλους). Για πρώτη φορά, σύστημα υγραεριοκίνησης εκτοξεύει την οικονομία σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού στο 50% και καθιστά, πλέον, συμφέρουσα την κίνηση με υγραέριο όλων των σύγχρονων αυτοκινήτων. Εκεί που τα υπόλοιπα συστήματα ξοδεύουν περιττή βενζίνη στην προσπάθεια τους να ομαλοποιήσουν τη λειτουργία του αυτοκινήτου, το Master Direct, είναι το μόνο σύστημα υγραεριοκίνησης που δεν σπαταλά άσκοπα βενζίνη, παρά μόνο ένα ελάχιστο 1,5-2% για την προστασία των μπεκ της βενζίνης. Αποτελεί τη σοβαρότερη λύση στα έξοδα μετακίνησης αφού τα μειώνει στο μισό, “αποταμιεύοντας” τις περισσότερες φορές πάνω από 1000€ το χρόνο.
Aλμα μπροστά στην υγραεριοκίνηση
Η μεγαλύτερη απόδειξη της υπεροχής του Master είναι ότι είναι το μόνο σύστημα στην αγορά που μπορεί να μετατρέψει όλους τους σύγχρονους κινητήρες της Mercedes-Benz με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης A-B-C-E Class GLA, CLA, CLK, SLK, GLC, Hybrid, και Plug-In (M270.910 - Μ270.920 - M274.910 - Μ274.920). Είναι το μόνο σύστημα υγραεριοκίνησης που μετατρέπει τα BMW με πιεζοηλεκτρικά μπεκ βενζίνης (320i-116i-316i-520i κ.α.) με κινητήρες N43B20A-N43B16A, ακόμα και με 2 banks και το κάνει με μόλις 1,5-2% κατανάλωση βενζίνης.
Μετατροπή και στα Alfa Romeo
Πλέον οι κάτοχοι των 159 JTS 1.9 και 2.2 θα μπορούν να απολαμβάνουν άφοβα τα προνόμια της υγραεριοκίνησης εξοικονομώντας έως και 50%. Κάτι που μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό από άλλες εταιρείες λόγω της υψηλής κατανάλωσης βενζίνης που έφτανε μέχρι και 30% καθιστώντας ασύμφορη τη μετατροπή.
Δοκιμάστε ONLINE “TEST-DRIVE” στο δικό σας αυτοκίνητο
Επισκεφθείτε το διαδραστικό site της Master Direct και πάρτε προσφορά επιλέγοντας δυναμικά το αυτοκίνητο σας. Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από προηγούμενες μετατροπές, διαβάστε τις αυτούσιες δηλώσεις των οδηγών και υπολογίστε με ακρίβεια πόσα χρήματα θα εξοικονομείτε το χρόνο ή τον μήνα με υγραεριοκίνηση Master Direct.
Πόση βενζίνη πρέπει να καταναλώνεται μαζί με το αέριο; Μύθοι και Αλήθειες
Την απάντηση στο ερώτημα δίνουν οι κατασκευαστές των εργοστασιακών μοντέλων άμεσου ψεκασμού TGI/TSI του (Group VAG-Audi) που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο και καταναλώνουν κάτω από 1% βενζίνη όταν λειτουργούν με αέριο. Αυτό το μικρό ποσοστό βενζίνης σύμφωνα με τους παραπάνω κατασκευαστές είναι αρκετό να διατηρεί σε καλή κατάσταση τα μπεκ της βενζίνης.
Από την άλλη, μοντέλα άμεσου ψεκασμού που μετατρέπονται σε υγραεριοκίνητα με διάφορες μάρκες συστημάτων υγραεριοκίνησης καταναλώνουν παράλληλα με το αέριο από 5 έως 40% βενζίνη, μειώνοντας την οικονομία και καθιστώντας κάποιες φορές και ασύμφορη τη μετατροπή. Είναι λοιπόν ΜΥΘΟΣ ότι ένα μεγάλο ποσοστό βενζίνης είναι αναγκαίο για την προστασία των μπεκ της βενζίνης, για τη “λίπανση” του κινητήρα, για τον έλεγχο της θερμοκρασίας των καυσαερίων και άλλα.
Στη πραγματικότητα το μεγάλο ποσοστό βενζίνης έρχεται να καλύψει την αδυναμία των συστημάτων υγραεριοκίνησης να εξομοιώσουν - “παραπλανήσουν” τα σήματα λειτουργίας του κινητήρα που φτάνουν στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Σε αυτή τους την προσπάθεια αναγκάζονται να ανοίγουν την “κάνουλα” της βενζίνης θυσιάζοντας, εκτός των άλλων, ένα μέρος από τα οφέλη της μετατροπής.
Το Master Direct είναι το μοναδικό σύστημα υγραεριοκίνησης για κινητήρες άμεσου ψεκασµού που λειτουργεί µε την ίδια αρχή των κατασκευαστών των αυτοκινήτων. Το υπερσύγχρονο λογισμικό του Master περιορίζει την κατανάλωση βενζίνης στο 1,5-2% αποκλειστικά για την προστασία και τον καθαρισμό των μπεκ της βενζίνης. Λειτουργεί αποκλειστικά με υγραέριο σε όλο το φάσμα στροφών και παράλληλα κάνει περιοδικούς, ολοκληρωμένους ψεκασμούς βενζίνης, με υψηλή πίεση, κάθε 300 δευτερόλεπτα, αφήνοντας τον κινητήρα να δουλέψει με βενζίνη για 1,5 δευτερόλεπτο. Πρόκειται για μια αυτόματη, εσωτερική διεργασία του συστήματος που προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία για τα μπεκ της βενζίνης, χωρίς την ανάγκη πρόσθετων ή περιφερειακών καθαριστικών.
Μόνο οι οδηγοί με Master εξοικονομούν 50% των χρημάτων που θα ξόδευαν για βενζίνη.
Το κιτ απαρτίζουν ο εγκέφαλος Master Direct που τυπώνεται και προγραμματίζεται στην Τουρκία, τα μπεκ της Rail Dakota 1,5 Ohm, Ιταλικά, εξαερωτές Lovato Ιταλία, είτε Cangas, ανάλογα την ανάγκη που προκύπτει. Όλα καλύπτονται από 3ετή εγγύηση. Το λογισμικό έρχεται ανοιχτό, προσαρμόζεται πάνω στο εκάστοτε αυτοκίνητο και δίνει τη δυνατότητα στον εγκαταστάτη να το ρυθμίσει σε βάθος.
Πριν αποφασίσετε ποιο σύστημα θα επιλέξετε για το αυτοκίνητό σας, ενημερωθείτε για την εξοικονόμηση που μπορεί να σας παρέχει και συγκρίνετέ το με το Master Direct.
Υγραεριοκίνηση HYUNDAI 2023 BAYON 1.0 T-GDi | Master Direct