-
Αισθητικά μπορεί να μην ενθουσιάζει, ωστόσο στο εσωτερικό του Pulsar τα πάντα είναι καλοβαλμένα και με προσεγμένο φινίρισμα.
-
Στην δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Acenta της δοκιμής μας, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με μπουτόν στο τούνελ της κονσόλας.
-
Το τριάκτινο τιμόνι από τη βασική έκδοση έρχεται με στάνταρ τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control.
-
Υψηλή η θέση οδήγησης του
Pulsar, με το κάθισμα να είναι μαλακό και αρκετά πλατύ, βολεύοντας και τους πιο εύσωμους.
|
Εσωτερικό: Καλοφτιαγμένο και ποιοτικό
Διαβάστηκε από 128317 αναγνώστες
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2014 |
Στο θάλαμο των επιβατών του Pulsar με την πρώτη ματιά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η στιβαρότητα των υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και η γενικότερη προσοχή που έχει δοθεί κατά τη συναρμογή όλων των πλαστικών και των διαφόρων διακοπτών και χειριστηρίων. Τα μαλακά πλαστικά δεν είναι μεν τόσο ευρείας χρήσης όσο σε άλλα μικρομεσαία μοντέλα ή ακόμη και στο Qashqai (υπάρχει σχετικά αφρώδες υλικό μόνο στο πάνω τμήμα του ταμπλό), ωστόσο η γενικότερη εντύπωση που αφήνει ποιοτικά το εσωτερικό του Pulsar, υπερβαίνει το μέσο όρο της κατηγορίας.
Από εκεί και πέρα, στο σχεδιαστικό κομμάτι το εσωτερικό του μικρομεσαίου Nissan διατηρεί μια σχετικά λιτή εικόνα, με την στρογγυλεμένη κεντρική κονσόλα να εξέρχεται ελαφρώς του ταμπλό, φιλοξενώντας τα χειριστήρια του κλιματισμού, το ηχοσύστημα και τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το τριάκτινο τιμόνι, εφοδιασμένο με τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control, έρχεται απευθείας από το Qashqai, όπως και ο πλήρης και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Από την άλλη, στο Pulsar η Nissan δεν κάνει χρήση ηλεκτρικού χειρόφρενου όπως στο Qashqai, αφού στη θέση του υπάρχει το κλασικό χειρόφρενο. Δεν λείπουν πάντως και κάποιες πιο premium λύσεις, όπως το button εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τούνελ της κεντρικής κονσόλας, που αντικαθιστά την παραδοσιακή μίζα. Πρακτικότητα-Εργονομία Στο εσωτερικό του Pulsar στόχος της Nissan είναι να τονιστεί η γενικότερη ευρυχωρία και άνεση, που προσφέρει το νέο της μικρομεσαίο. Έτσι, τα εμπρόσθια καθίσματα είναι άνετα και πλατιά, με σχετικά μέτρια πλευρική στήριξη, όμως υψηλή τοποθέτηση που βοηθά στη γενικότερη ορατότητα, σε συνδυασμό και με τις σχετικά μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες. Επίσης, θήκες για μικροαντικείμενα δεν θα λείψουν από το εσωτερικό του Pulsar, με δύο γενναιόδωρες ποτηροθήκες να είναι τοποθετημένες δίπλα από τον επιλογέα του χειρόφρενου, μαζί με ένα καλυπτόμενο ντουλαπάκι ακριβώς από πίσω, αλλά και μια έξτρα θήκη για μικροαντικείμενα, μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων. Για τους λάτρεις της τεχνολογίας, υπάρχουν τέλος όλες οι απαραίτητες δυνατότητες συνδεσιμότητας με το ηχοσύστημα (θήρες USB και AUX, Bluetooth κ.λπ.).
|
|
|
|
»Σχολιάστε την είδηση
|
|
|
|
cynic (1/10/2015, 11:41) Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).
34
|
|
|
kostas (1/10/2015, 09:07) μπορεί να είανι λίγο απρόσωπο σχεδιαστικά,αλλά είναι κλάσεις ανώτερο από το golf σε ποιότητα και προπάντων σε αξιοπιστία,να το λέτε και αυτό.
23
|
|
|
kostas (1/10/2015, 11:46) Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.
12
|
|
|
Xρήστος (1/10/2015, 10:27) Με Renault μηχανη...απο
Ποτε λενε τα γαλλικα αξιοπιστα; επειδη λεει Nissan...; ετσι ναι...αφου την εχει αγορασει η Renault εδω κ χρονια...
6
|
|
|
Μίρωνας (6/12/2015, 12:53) σιγα το αμαξι μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι, μηχανικα ρενο οσο για τα υλικα κατασκευης απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα
4
|
|
|
Σταύρος (1/10/2015, 22:14) επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;
3
|
|
|
Tags: NISSAN PULSAR |
|
περισσότερα νέα & άρθρα »
|
|
|
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα |
|
ΧΡΗΣΙΜΑ
& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
|