Για το σωστό έλεγχο και τη σωστή επισκευή των σύγχρονων πετρελαιοκινητήρων απαιτούνται και εξελιγμένα συστήματα διάγνωσης και επισκευής.

    Ο μπούσουλας της σωστής συντήρησης

    31758 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η συντήρηση ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα κρύβει μυστικά, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία ενός πετρελαιοκινητήρα. 
    Τα 8 σημεία που πρέπει να προσέξετε είναι:
    • Το φίλτρο πετρελαίου να αλλάζει κάθε 10.000 χιλιόμετρα. 
    • Να τοποθετείται καθαριστικό και αντιβακτηριδιακό πετρελαίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί διαφορετικά μπορεί να προκληθεί βλάβη.
    • Να μην αφήνουν οι οδηγοί το ρεζερβουάρ να αδειάσει, αλλά… λαμπάκι να θεωρούν όταν ο δείκτης φτάσει στην μέση.
    • Να επισκέπτονται ένα πρατήριο, το οποίο εμπιστεύονται για την ποιότητα των καυσίμων του. 
    • Να γεμίζουν με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής, στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα και με κάθε αλλαγή να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού. 
    • Να ακολουθούν τα προγραμματισμένα service που ορίζει ο κατασκευαστής. 
    • Προληπτική αλλαγή φίλτρου πετρελαίου (τακτικότερα του προβλεπόμενου χρόνου η διανυθέντων χιλιόμετρων).
    • Service σε εξειδικευμένες μονάδες, γιατί η εξέλιξη στο χώρο του diesel είναι ραγδαία την τελευταία 10ετια και είναι απαραίτητος ο σύγχρονος εξοπλισμός διάγνωσης και επισκευής όλων των συστημάτων τροφοδοσίας diesel (common rail CR – unit injection system UIS κ.α.).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ