Κινητήρας: Πολιτισμένος, αλλά χωρίς κάποια υβριδική βοήθεια

31.949 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2023)
Οι επιδόσεις του Hyundai i20 είναι ικανοποιητικές τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Οι επιδόσεις του Hyundai i20 είναι ικανοποιητικές τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.

Ο κινητήρας του Hyundai i20 είναι ο γνωστός και από το προ-ανανέωσης μοντέλο του 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους. Είναι 3κύλινδρος και έχει turbo με άμεσο ψεκασμό ενώ διακρίνεται για τις compact διαστάσεις του, ωστόσο δεν έχει κάποιο σύγχρονο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης (υπάρχει έκδοση με την προσθήκη κυκλώματος 48V).


Στην πράξη διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά ενώ είναι γεμάτος και στις μεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις πάντως είναι ικανοποιητικές τόσο από στάση όσο και εν κινήσει όπως βλέπετε και στον πίνακα, όμως η κατανάλωση κρίνεται «τσιμπημένη» όπως αναλύσαμε και πιο πάνω.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i20, 1.000άρι βενζίνης με 100 ίππους
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Με ευχάριστο διάκοσμο και καλό ποιοτικά
Σελίδα 3Κινητήρας: Πολιτισμένος, αλλά χωρίς κάποια υβριδική βοήθεια
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο στην καθημερινότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
OPEL