Εμφανώς οδηγοκεντρικό το ταμπλό του νέου C-HR, με περισσότερα μαλακά υλικά για μια premium προσέγγιση.
8 Φωτογραφίες »

Εμφανώς οδηγοκεντρικό το ταμπλό του νέου C-HR, με περισσότερα μαλακά υλικά για μια premium προσέγγιση.

Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium

76.480 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Η εντελώς νέα σχεδίαση του ταμπλό ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας αρκετά οδηγοκεντρική. Αγγίζοντας τις επιφάνειες νιώθεις τη σαφώς πιο premium προσέγγιση, η οποία τονίζεται από τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των μπροστινών πορτών. Επίσης, η εργονομία συνδυάζεται με την στήριξη των εξαιρετικών νέων καθισμάτων (ειδικά στα ημιμπάκετ του μοντέλου δοκιμής), αλλά και σοφιστικέ επιλογές, όπως η νέα πανοραμική οροφή με υλικά που αποτρέπουν την άνοδο της θερμοκρασίας το καλοκαίρι, αλλά ταυτόχρονα διατηρούν τη θερμότητα το χειμώνα, οπότε δεν υπάρχει σκίαστρο.


Στάνταρ 12,3 ιντσών πίνακας οργάνων και μεγάλη ορθογώνια οθόνη αφής που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του χρήστη.
8 Φωτογραφίες »

Στάνταρ 12,3 ιντσών πίνακας οργάνων και μεγάλη ορθογώνια οθόνη αφής που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του χρήστη.


Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών, ενώ τεράστια επίσης είναι και η οθόνη αφής στο κέντρο (έως 12,3 ιντσών και αυτή), η οποία έχει ευκρινή υλικά με γρήγορη απόκριση. Ο ambient φωτισμός με τις 64 αποχρώσεις ενισχύει τη feel good αίσθηση στην καμπίνα. Μάλιστα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, αλλάζει αυτόματα χρωματισμούς που να ταιριάζουν και να δημιουργούν μια ευχάριστη αίσθηση. Επίσης υπάρχει και δυναμική συνεργασία με το Toyota Safety Sense 3+, οπότε αν πας να ανοίξεις την πόρτα και περνάει αυτοκίνητο τότε η φωτιζόμενη μπάρα στην πόρτα θα αναβοσβήσει σε κόκκινο χρώμα για να επισημάνει τον κίνδυνο.

Επαρκείς χώροι για τους επιβάτες, μέτριο το πορτ-μπαγκάζ
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι αντίστοιχοι με το υπάρχον μοντέλο και χωρίς να είναι τεράστιοι κρίνονται ως επαρκείς με τον «αέρα» για τα γόνατα να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στα 14,5 εκατοστά (12,6 εκατ. πριν). Λίγο καλύτερα είναι τα πράγματα και με τον «αέρα» για τα κεφάλια, που πέφτει θύμα του design και της κουπέ λογικής στην κλίση της οροφής στο πίσω μέρος. Τα πίσω παράθυρα παραμένουν μικρά, αλλά μεγαλύτερα από πριν και έτσι δεν νιώθεις… τόση κλειστοφοβία. Πιο πολύ ενοχλεί η αποκλειστική χρήση σκληρού πλαστικού και ο φτωχός (συγκριτικά με μπροστά) διάκοσμος με μοναδική πολυτέλεια μία θύρα USB-C. Και από το χώρο αποσκευών θα θέλαμε κάτι περισσότερο από 362 λτ., που είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, έχοντας μάλιστα υψηλό κατώφλι φόρτωσης και όχι τόσο κανονικό σχήμα.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
OPEL