Στην πράξη, αίσθηση προκαλούν οι… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,7 δλ., 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,6 δλ.), αλλά και ο περιορισμένος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση.
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη, αίσθηση προκαλούν οι… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,7 δλ., 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,6 δλ.), αλλά και ο περιορισμένος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση.

Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter

76.482 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Κάτω από το καπό του C-HR της δοκιμής συναντάμε έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 152 ίππων που λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον και ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων για συνδυαστική απόδοση 197 ίππων. Στην τετρακίνητη εκδοχή της δοκιμής, η λειτουργία της τετρακίνησης AWD-i επιτυγχάνεται με ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς.


Το νέο C-HR το λατρεύεις για την απίθανα χαμηλή κατανάλωση με μέση τιμή γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Στην πόλη με λειτουργία ECO πέφτει και κάτω από τα 3,5 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Το νέο C-HR το λατρεύεις για την απίθανα χαμηλή κατανάλωση με μέση τιμή γύρω στα 5 λτ./100 χλμ. Στην πόλη με λειτουργία ECO πέφτει και κάτω από τα 3,5 λτ./100 χλμ..


Στην πράξη αίσθηση προκαλούν οι… GTi επιδόσεις (0-100 σε 7,7 δλ., 60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 4,6 δλ.), η άμεση απόκριση (ειδικά με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία), αλλά και ο περιορισμένος θόρυβος στην πλήρη επιτάχυνση (ένεκα το αυτόματο κιβώτιο που λειτουργεί σαν CVT άπειρων σχέσεων).

Ωστόσο αυτό που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό ήταν η πραγματική χαμηλή κατανάλωση. Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση στις μετρήσεις μας να είναι γύρω στα 5,0-5,2 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε». Και ναι, αυτή η κατανάλωση είναι ουσιαστικά ταυτόσημη με την εργοστασιακή υπόσχεση για 5,1 λτ./100 χλμ.. Ειδικά μέσα στην πόλη, η κατανάλωση λίγο πέφτει ακόμα και κάτω από τα 3,5 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένη την Eco λειτουργία. Το νέο C-HR είναι με διαφορά το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο οικογενειακό SUV. Φυσικά δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 στα 114 γρ./100 χλμ.) και έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο. Από την άλλη, ως 2λιτρο κουβαλά και τα σχετικά φορολογικά βάρη του Ελλαδιστάν.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
test center