Παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, ενώ ακόμα και στην πίεση το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας και το κράτημα θα παραμείνει δυναμικ
2 Φωτογραφίες »

Παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, ενώ ακόμα και στην πίεση το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας και το κράτημα θα παραμείνει δυναμικό.

Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο

76.470 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2024)

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, το νέο C-HR κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας με τα οδικά του χαρακτηριστικά. Ειδικά στο μοντέλο της δοκιμής με τα σπορ καθίσματα της έκδοσης GR Sport, η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και την αίσθηση πως το σύνολο είναι «κτισμένο» γύρω του. Για τα δεδομένα των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV πάντα. Με δεδομένη την βελτίωση της πλατφόρμας GA-C με αύξηση της ακαμψίας, μείωση του βάρους με εκτενή χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, διεύρυνση των μετατροχίων, μείωση του κέντρου βάρους και βελτίωση της ηχομόνωσης, το νέο C-HR έχει έναν ακόμα πιο απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα με τους «ανήσυχους» οδηγούς να εκτιμούν τη συμπεριφορά του ακόμα και σε στριφτερές διαδρομές. Όσο δε ζητάς πλήρη επιτάχυνση, ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαμηλός. Ωστόσο, ακόμα και όταν ανεβάσεις ρυθμό το χαρακτηριστικό βουητό του eCVT κιβωτίου είναι πιο ήπιο από ποτέ, ενώ με τη λειτουργία Sport η απόκριση και η αμεσότητα έχουν αμβλύνει τη μετριοπάθεια του κιβωτίου.


Το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Toyota C-HR είναι εντυπωσιακό. O νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων είναι ενεργός και αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, ενώ συνεργάζεται και με την αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+. Έτσι αν πας να ανοίξεις την πόρτα και έρχεται αυτοκίνητο η φωτιζόμενη μπάρα στην πόρτα αναβοσβήνει σε κόκκινο χρώμα.
2 Φωτογραφίες »

Το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Toyota C-HR είναι εντυπωσιακό. O νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων είναι ενεργός και αλλάζει αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, ενώ συνεργάζεται και με την αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense 3+. Έτσι αν πας να ανοίξεις την πόρτα και έρχεται αυτοκίνητο η φωτιζόμενη μπάρα στην πόρτα αναβοσβήνει σε κόκκινο χρώμα.


Απόλυτη ικανοποίηση και από το άκαμπτο πλαίσιο και το ακριβές, πλην σχετικά ελαφρύ τιμόνι, σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 197 άλογα είναι λίγα… Ακόμα και στην πίεση η συμπεριφορά είναι κατά βάση ουδέτερη και σε αυτό βοηθά σημαντικά η top πρόσφυση που εξασφαλίζει η ηλεκτρική τετρακίνηση, η οποία είναι και «έξυπνη» και γρήγορη, χαρακτηριστικό που φαίνεται στην πράξη. Ένα ακόμη στοιχείο που σε «κερδίζει» είναι η άνεση και η ποιότητα στην κύλιση, που εξασφαλίζει η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση, λειαίνοντας αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες και θυμίζοντας αερανάρτηση πολύ ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων. Αρωγοί εδώ είναι τόσο η «έξυπνη» επιλογή ελαστικών με 19 ίντσες διάμετρο, αλλά αρκετό «ψωμί» (50άρι προφίλ), όσο και τα σπέσιαλ αμορτισέρ. Αυτά, αλλάζουν παθητικά την απόσβεσή τους ανάλογα με την συχνότητα της κάθετης κίνησης του τροχού. Περνάς από λακούβα; Μαλακώνουν. «Στρίβεις»; Σφίγγουν.

Παρά τα 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, η κλίση δε θα γίνει ποτέ δυσάρεστη, ενώ ακόμα και στην πίεση το τιμόνι θα διατηρήσει τα ζηλευτά χαρακτηριστικά ακρίβειας και το κράτημα θα παραμείνει δυναμικό. Σίγουρα πάντως θα θέλαμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, κάτι που δεν περιμέναμε έχοντας υπΆ όψιν την προσεγμένη αεροδυναμική του μοντέλου. Επίσης θα θέλαμε το τιμόνι να «κόβει» περισσότερο, αλλά το ότι είναι ελαφρύ και η στάνταρ κάμερα όπισθεν βοηθούν τελικά στο παρκάρισμα.

Μέσα σε όλα, τα φρένα είναι αποτελεσματικά, δυνατά και με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ η ενισχυμένη με νέα συστήματα σουίτα ασφαλείας Toyota Safety Sense 3+ απογειώνει την αίσθηση ασφάλειας. Μεταξύ άλλων αυτή διαθέτει τη λειτουργία «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένη να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος. Υπάρχει επίσης βελτιωμένο σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας Lane Change Assist και Front Cross Traffic Alert, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να προειδοποιεί για οχήματα που πλησιάζουν από αριστερά ή δεξιά σε διασταυρώσεις. Επίσης το παρκάρισμα είναι πιο εύκολο με το Panoramic View Monitor και το αυτόματο σύστημα Advanced Park, το οποίο μπορεί να κάνει ελιγμούς σε έναν χώρο στάθμευσης με hands-free οδηγίες ή μέσω smartphone έξω από το C-HR.
 

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota C-HR | Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση scooter
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ξεχωρίζει για το φουτουριστικό του design
Σελίδα 3Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και πιο premium
Σελίδα 4Κινητήρες: Επιδόσεις GTi με κατανάλωση… scooter
Σελίδα 5Στο δρόμο: Εύχρηστο και οδηγικά ευχάριστο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
SEAT TESTIMONIAL 1
OPEL