Μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ανακυκλοφορία καυσαερίων.

Μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ανακυκλοφορία καυσαερίων.

ΛΥΣΗ Νο.1

16.798 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2017)

Μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και ανακυκλοφορία καυσαερίων

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι μηχανικοί στην εκστρατεία για την μείωση των εκπομπών ρύπων οξειδίου του αζώτου, σκέφτηκαν κάτι πολύ απλό αλλά ταυτόχρονα έξυπνο. «Αν «μολύνουμε» τον θάλαμο καύσης με μια ποσότητα καυσαερίου και με δεδομένο ότι ο κινητήρας πετρελαίου είναι φτωχού μείγματος, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει λιγότερος χώρος για φρέσκο αέρα και άρα μείωση των NOx». Πράγματι το εφάρμοσαν αυτό και έτσι βρήκαν έναν αποτελεσματικό τρόπο να μειώσουν την έκλυση των επιβλαβών ρύπων. Επειδή, όμως, όπως προείπαμε, οι υψηλές θερμοκρασίες συμβάλλουν στην δημιουργία των οξειδίων του αζώτου, τα καυσαέρια περνούν και από ένα ψυγείο προκειμένου να ψυχθούν πριν καταλήξουν στον κύλινδρο. Η ανωτέρω αναφερθείσα διαδικασία ονομάζεται ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης. Το μειονέκτημά της είναι ότι λόγω του ότι «μολύνουμε» τον κύλινδρο με καυσαέριο και ο χώρος για τον φρέσκο αέρα είναι λιγότερος, αυτό αναπόφευκτα οδηγεί και σε χαμηλότερη συγκέντρωση ισχύος, τουλάχιστον θεωρητικά. Ευτυχώς οι σύγχρονοι κινητήρες με τα πολύ εξελιγμένα turbo αλλά και τις πέραν της μιας βαθμίδας υπερπληρώσεις που ορισμένοι εξΆ αυτών διαθέτουν, έχουν καταφέρει να μην υπάρχει αρνητική επίπτωση σε ότι αφορά την παραγωγή ισχύος και ροπής. Ωραία ως εδώ, όμως εφόσον καταλήξαμε, ότι τα καυσαέρια μέσα στον κύλινδρο μειώνουν τα NOx, υπάρχει άλλος τρόπος για να τα έχουμε αυτά; Η απάντηση είναι θετική και λαμβάνει χώρα μέσω του μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Έτσι, ελέγχονται οι βαλβίδες με τέτοιον τρόπο, ώστε να παγιδεύουν καυσαέριο εντός του κυλίνδρου και να έχουμε παρόμοια αποτελέσματα με την ανακυκλοφορία καυσαερίων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN