Οι μηχανικοί στην εκστρατεία για την μείωση των εκπομπών ρύπων οξειδίου του αζώτου, σκέφτηκαν κάτι πολύ απλό αλλά ταυτόχρονα έξυπνο. «Αν «μολύνουμε» τον θάλαμο καύσης με μια ποσότητα καυσαερίου και με δεδομένο ότι ο κινητήρας πετρελαίου είναι φτωχού μείγματος, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει λιγότερος χώρος για φρέσκο αέρα και άρα μείωση των NOx». Πράγματι το εφάρμοσαν αυτό και έτσι βρήκαν έναν αποτελεσματικό τρόπο να μειώσουν την έκλυση των επιβλαβών ρύπων. Επειδή, όμως, όπως προείπαμε, οι υψηλές θερμοκρασίες συμβάλλουν στην δημιουργία των οξειδίων του αζώτου, τα καυσαέρια περνούν και από ένα ψυγείο προκειμένου να ψυχθούν πριν καταλήξουν στον κύλινδρο. Η ανωτέρω αναφερθείσα διαδικασία ονομάζεται ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης. Το μειονέκτημά της είναι ότι λόγω του ότι «μολύνουμε» τον κύλινδρο με καυσαέριο και ο χώρος για τον φρέσκο αέρα είναι λιγότερος, αυτό αναπόφευκτα οδηγεί και σε χαμηλότερη συγκέντρωση ισχύος, τουλάχιστον θεωρητικά. Ευτυχώς οι σύγχρονοι κινητήρες με τα πολύ εξελιγμένα turbo αλλά και τις πέραν της μιας βαθμίδας υπερπληρώσεις που ορισμένοι εξΆ αυτών διαθέτουν, έχουν καταφέρει να μην υπάρχει αρνητική επίπτωση σε ότι αφορά την παραγωγή ισχύος και ροπής. Ωραία ως εδώ, όμως εφόσον καταλήξαμε, ότι τα καυσαέρια μέσα στον κύλινδρο μειώνουν τα NOx, υπάρχει άλλος τρόπος για να τα έχουμε αυτά; Η απάντηση είναι θετική και λαμβάνει χώρα μέσω του μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Έτσι, ελέγχονται οι βαλβίδες με τέτοιον τρόπο, ώστε να παγιδεύουν καυσαέριο εντός του κυλίνδρου και να έχουμε παρόμοια αποτελέσματα με την ανακυκλοφορία καυσαερίων.
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;
Οποτε το συμπερασμα για να ειμαστε υγιεις εμεις και τα παιδια μας καθως και για να σεβομαστε το οικοσυστημα που μας περιβαλλει τοσους αιωνες η λυση αυτη τη στιγμη ειναι ηλεκτροκινηση ή υβριδικα μεσα στην πολη και πετρελαιο με adblue για εκτος.
Αφου λοιπον ενδιαφερονται τοσο για το περιβαλλον γιατι δεν προχωρουν στην κατασκευη αυτοκινητων κινουμενων με νερακι?? Η τεχνολογια και η τεχνογνωσια υπαρχει ηδη αλλα ειναι πολλα τα λεφτα που θα χασουν οι πετρελαικες βλεπεις!!! Και κατι αλλο τοσα χρονια πριν ξεσπασει το σκανδαλο με τα VW δεν μιλουσε κανεις για καρκινογονους ρυπους ολα ηταν καλα μεχρι που αποφασισε η Αμερικη να το αλλαξει αυτο!!! ο νοων νοητω!!
Φίλε Πέτρο έχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι και να αλλάξουν όλα και να γίνουν αυτοκίνητα υδρογόνου ή ηλεκτρικά ζούμε σε μία χώρα που εισάγουμε τα πάντα, βάζουμε ονομαστική τιμή σε ηλεκτικά αυτοκίνητα ( BMW i3, opel Amprera, toyota mirai- υδρογόνο), άνω των € 40.000 άρα σύμφωνα με τους ιθαγενείς μου μας κυβερνάνε όποιος έχει να τα αγορασει πρέπει να πληρώσει και φόρο πολυτελείας, όταν σε άλλες χώρες επιδοτεί το κράτος την αγορά τους. Ουσιαστικά και το δίκτυο με την ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτο στην Ελλάδα.
Εμπορικά όλα αυτά αυξάνουνε πάρα πολύ το εμπορικό κόστος=ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ... οπότε σε μικρούς κινητήρες, 1000cc, κ.τ.λ. ΠΟΣΟ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;