Η νέα υπηρεσία των after sales υπηρεσιών της Audi, σου δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείς το σέρβις του αυτοκινήτου σου από το κινητό σου και να ενημερώνεσαι για όλα τα ευρήματα.
Το τμήμα After Sales της Kosmocar-Audi συνεχίζει να προσφέρει νέες καινοτόμες υπηρεσίες στους χιλιάδες κατόχους των μοντέλων της, με στόχο να τους προσφέρει μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία άνεσης, ασφάλειας και ευκολίας, απόλυτα αντάξια της premium εμπειρίας οδήγησης που προσφέρουν τα μοντέλα της Audi.
Οι νέες υπηρεσίες συνδυάζουν τους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας, με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και εξυπηρέτηση για εσάς. Πως θα σας φαινόταν λοιπόν, να είστε παρών σε όλη τη διαδικασία της συντήρησης του Audi σας, ενώ είστε στο σπίτι ή το γραφείο;
Αντιμετωπίζοντας λοιπόν τις προκλήσεις της εποχής, το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργείων της Audi προσφέρει την υπηρεσία «Online Service» και εσείς πλέον, μπορείτε να ενημερώνεστε για τη διαδικασία του service από το κινητό ή το τάμπλετ σας, ανοίγοντας το σχετικό link που θα σας αποσταλεί με SMS στο κινητό ή στο e-mail σας.
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, οι άρτια εκπαιδευμένοι και καταρτισμένοι τεχνικοί της Audi σας ενημερώνουν μέσω αποστολής οπτικοακουστικού υλικού (video/φωτογραφίες) των επιπλέον εργασιών που προέκυψαν κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Παράλληλα η αναλυτική περιγραφή θα λάβετε συνοδεύεται από την ιεράρχηση των εργασιών βάσει σπουδαιότητας, αλλά και ενημέρωση για το κόστος τους.
Μάλιστα για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία και εξυπηρέτησή σας, η υπηρεσία «Online Service» μπορεί να συνδυαστεί με την υπηρεσία Pick-up & Delivery, όπου η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του.