Alfa Romeo Alfasud: Η προσθιοκίνητη Alfa που δεν ξεχνά κανείς
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2025
Ήταν η πρώτη προσθιοκίνητη Alfa Romeo
Η πρώτη με boxer κινητήρες και η μικρότερη Alfa έως τότε
Ήταν η πρώτη προσθιοκίνητη Alfa Romeo
Η πρώτη με boxer κινητήρες και η μικρότερη Alfa έως τότε
H AMG είναι το τμήμα επιδόσεων της Mercedes και φτιάχνει τις εκδόσεις επιδόσεων εδώ και 60 χρόνια
Σχεδόν όλα τα μοντέλα της γκάμας έχουν έκδοση AMG, από την A-Class έως την S-Class και τη G-Class. Ακόμα και τα ηλεκτρικά!
Η Toyota με το RAV4 δημιούργησε την κατηγορία των SUV
Το 1ο με επιλεκτική 4κίνηση. Με κουμπί για να βάλεις είτε 4κίνηση, είτε κίνηση στους μπροστά τροχούς
Η Nissan παραλίγο να κάνει το Qashqai... πολυμορφικό όπως το VW Golf Plus!
Η 1η γενιά συνδύαζε τα καλύτερα στοιχεία των οικογενειακών και των SUV και έκανε αμέσως πάταγο
Το οικογενειακό Citroen που αντικατέστησε το ΖX και αντικαταστάθηκε από το C4
Η… βασίλισσα της Βαβυλώνας στο στόλο της ελληνικής και όχι μόνο αστυνομίας
Φτιάχτηκαν σχεδόν 1,5 εκατομμύριο μονάδες σε 20 χρόνια
Υδροπνευματική ανάρτηση & δισκόφρενα για πρώτη φορά σε αμάξι
- 3 γενιές από 190 έως 255 άλογα, με 4κίνηση & πίσω μπλοκέ διαφορικό
- Το μοτέρ της 3ης γενιάς λατρεύεται από τους βελτιωσάδες, έπαιρνε πάνω από 100 άλογα «κλειστό»
- Το μοτέρ «πασπαρτού» του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα
- Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
- Από τα πλέον ποθητά κλασσικά αυτοκίνητα σήμερα
- Με 5λιτρό μοτέρ σε σειρά και κομπρέσορα, απέδιδε 160 ίππους
- 1η γενιά: Από τα πιο ακριβά προγράμματα ανάπτυξης αυτοκινήτων που έγινε ποτέ
- Η 2η γενιά με τους χώρους γηπέδου & το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ
- Με προίκα πολλά μηχανικά μέρη από το θρυλικό Sierra
- 2λιτρο turbo με 227 PS & 304 Nm ροπή που αναπτύχθηκε από την Cosworth
- 2,5λιτρο 4κύλινδρο ατμόσφαιρα έως 235 άλογα
- Κόφτη λίγο πριν τις 8.000 στροφές
- 250 ίπποι στον εμπρός άξονα εν έτει 2002!
- Εκπληκτική μελωδία του V6 3.2 λίτρων
- Η Mercedes συμμετείχε στον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων το 1894
- Η γέννηση του 1ου «ασημένιου βέλους» ξύνοντας το άσπρο χρώμα για μείωση του βάρους
- Η πρώτη γενιά δεν ήρθε στην Ευρώπη και λίγοι το ξέρουν
- Το πρώτο ευρωπαϊκό Starlet ήταν πισωκίνητο & πούλησε τρελά
- Μοτέρ-διαμάντι 225 ίππων, το θρυλικό 20VT
- Σφυρήλατα σωθικά & πιστόνια Mahle
- Με 1.4άρι turbo & 136 PS, «1ο στάδιο» έφτανε 160-170 άλογα
- Βάρος μόλις 1.000 κιλά & 0-100 σε 8 δλ.!
- Έπαιρνες Aston Martin με «μόλις» 40 χιλιάρικα
- Premium εσωτερικό & κινητήρας Toyota
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr