
Yugo Zastava: Ίσως το χειρότερο best seller της ιστορίας
Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2025
Η ιστορία 150 ετών και οι σχέσεις της Zastava με τη Fiat.
Το όνομά του δεν προέρχεται από τη Γιουγκοσλαβία.
Η ιστορία 150 ετών και οι σχέσεις της Zastava με τη Fiat.
Το όνομά του δεν προέρχεται από τη Γιουγκοσλαβία.
Οι δύο πρώτες γενιές ήταν οι σπορ εκδόσεις της Celica.
Το 1986 ήρθε η πρώτη ανεξάρτητη Supra και το πρώτο τουρμπάτο μοτέρ.
Το «θαύμα» των 6 κυλίνδρων με την «παράνομη» ιπποδύναμη.
Μοτέρ που «κλειστό» άντεχε πάνω από 600 άλογα.
Σχεδιασμένο από έναν θρύλο με κίνηση στον μπροστινό άξονα
Τurbo 5κύλινδρος κινητήρας με 220 ίππους
Μεταχειρισμένο 20ετίας & όμως πιάνει 20-30 χιλιάρικα
Σφυρήλατο μοτέρ με 120 άλογα ανά λίτρο & «στροφάρισμα» στις 9.000
Ονομάστηκε Deux Chevaux (Δύο Ίπποι) αλλά απέδιδε 9 άλογα
Είχε θεϊκή ανάρτηση: Περνούσε πάνω από λακκούβες με ένα καλάθι αυγά χωρίς να σπάει
Ήταν η πρώτη προσθιοκίνητη Alfa Romeo
Η πρώτη με boxer κινητήρες και η μικρότερη Alfa έως τότε
H AMG είναι το τμήμα επιδόσεων της Mercedes και φτιάχνει τις εκδόσεις επιδόσεων εδώ και 60 χρόνια
Σχεδόν όλα τα μοντέλα της γκάμας έχουν έκδοση AMG, από την A-Class έως την S-Class και τη G-Class. Ακόμα και τα ηλεκτρικά!
Η Toyota με το RAV4 δημιούργησε την κατηγορία των SUV
Το 1ο με επιλεκτική 4κίνηση. Με κουμπί για να βάλεις είτε 4κίνηση, είτε κίνηση στους μπροστά τροχούς
Η Nissan παραλίγο να κάνει το Qashqai... πολυμορφικό όπως το VW Golf Plus!
Η 1η γενιά συνδύαζε τα καλύτερα στοιχεία των οικογενειακών και των SUV και έκανε αμέσως πάταγο
Το οικογενειακό Citroen που αντικατέστησε το ΖX και αντικαταστάθηκε από το C4
Η… βασίλισσα της Βαβυλώνας στο στόλο της ελληνικής και όχι μόνο αστυνομίας
Φτιάχτηκαν σχεδόν 1,5 εκατομμύριο μονάδες σε 20 χρόνια
Υδροπνευματική ανάρτηση & δισκόφρενα για πρώτη φορά σε αμάξι
- 3 γενιές από 190 έως 255 άλογα, με 4κίνηση & πίσω μπλοκέ διαφορικό
- Το μοτέρ της 3ης γενιάς λατρεύεται από τους βελτιωσάδες, έπαιρνε πάνω από 100 άλογα «κλειστό»
- Το μοτέρ «πασπαρτού» του Group Vag που αγαπήθηκε όσο κανένα
- Ήταν λίγα κυβικά και με σφυρήλατα σωθικά
- Από τα πλέον ποθητά κλασσικά αυτοκίνητα σήμερα
- Με 5λιτρό μοτέρ σε σειρά και κομπρέσορα, απέδιδε 160 ίππους
- 1η γενιά: Από τα πιο ακριβά προγράμματα ανάπτυξης αυτοκινήτων που έγινε ποτέ
- Η 2η γενιά με τους χώρους γηπέδου & το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ
- Με προίκα πολλά μηχανικά μέρη από το θρυλικό Sierra
- 2λιτρο turbo με 227 PS & 304 Nm ροπή που αναπτύχθηκε από την Cosworth
- 2,5λιτρο 4κύλινδρο ατμόσφαιρα έως 235 άλογα
- Κόφτη λίγο πριν τις 8.000 στροφές
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr