Εφάρμοσαν κανόνες & μέτρα για την προστασία των πελατών και του προσωπικού των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Volvo. Σχεδίασαν μία νέα premium υπηρεσία "Volvo Valet"για service αυτοκινήτου χωρίς μετακίνηση του πελάτη! Δημιούργησαν και μία σειρά προσφορών "Safe Summer 2020"!
Σε μια δύσκολη περίοδο για την παγκόσμια ανθρωπότητα, καταφέραμε με σύνεση και υπομονή να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση ψύχραιμα και αποτελεσματικά. Έτσι καταφέραμε για όλο τον πλανήτη, να γίνουμε παράδειγμα προς μίμηση και αντικείμενο θαυμασμού. Το «Greeks do it better», όπως μας αρέσει να λέμε, πλέον το λένε σε κάθε γωνιά της γης. Tώρα ήρθε η ώρα να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που φέρνει μαζί τηςη επόμενη μέρα. Ευκαιρίες που προκύπτουν από τα νέα δεδομένα και τις νέες συνήθειες που προέκυψαν. Κάτι που ισχύει και στο κομμάτι των After Sales υπηρεσιών, το πιο σημαντικό για τον κάτοχο ενός αυτοκινήτου.
Συνεχίζοντας την επικοινωνία μας με στελέχη της πρώτης γραμμής στον νευραλγικό και απαιτητικό τομέα των After Sales υπηρεσιών αυτοκινήτου, μιλήσαμε με τον Κύριο Μίλτο Χατζηχαραλάμπους, Service Manager της Volvo Car Hellas. Ας δούμε αναλυτικά, τι μας είπε.
Για τη Volvo, η πανδημία ήταν μία επιπλέον πρόκληση: η εταιρεία που έχει ταυτίσει το όνομά της με την ασφάλεια βρέθηκε μπροστά σε μία απειλή που δεν είχε σχέση με τα οδικά ατυχήματα. Και ανταποκρίθηκε, αντιδρώντας άμεσα, αποτελεσματικά, με σωστό σχεδιασμό, αξιοποίηση της τεχνολογίας και καινοτόμες δράσεις.
Q. Πόσο επηρέασε η πανδημία, τα δικά σας φετινά πλάνα και τις δικές σας διελεύσεις;
Η κρίση της πανδημίας επηρέασε και επηρεάζει αρκετούς τομείς της ζωής μας. Στη Volvo, υπήρξε ταχύτατη προσαρμογή σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση, με δημιουργία ασφαλών συνθηκών λειτουργίας για το προσωπικό και τους πελάτες της. Αξιοποιήσαμε την τηλεργασία όπου ήταν εφικτό και χρησιμοποιήσαμε όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες για την επικοινωνία με τους πελάτες μας, εξυπηρετώντας τους παράλληλα σε όλη τη διάρκεια του lockdown μέσω των Επίσημων Επισκευαστών Volvo που παρέμειναν σε λειτουργία, τηρώντας σχολαστικά τα μέτρα προστασίας και υγιεινής. Οι διελεύσεις μας επηρεάστηκαν, αλλά ήδη αποκαθίστανται και διαπιστώνουμε μία επαναφορά σε συνθήκες ομαλότητας.
Q.Ποιος ο δικός σας σχεδιασμός, κινήσεις αντί-δρασης;
Ο σχεδιασμός μας προβλέπει την επιστροφή στην κανονικότητα με ασφάλεια. Το τμήμα customerservice της VolvoCarHellas λειτουργεί με προτεραιότητα την προστασία και την ασφαλή εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Εφαρμόζουμε απαρέγκλιτα αυστηρούς κανόνες και μέτρα για την προστασία των πελατών και του προσωπικού των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Volvo. Οι εργαζόμενοι είναι εφοδιασμένοι με τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως μάσκες και αντισηπτικά, τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας και ακολουθείται διαδικασία ασφαλούς παραλαβής-παράδοσης αυτοκινήτου στον πελάτη.
Επιπλέον, σύντομα ξεκινούμε να εφαρμόζουμε την premium υπηρεσία VolvoValet, η οποία προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων τους, χωρίς οι ίδιοι να χρειάζεται να μετακινηθούν από το χώρο τους.
Ήδη από τον Απρίλιο, προχωρήσαμε σε ενέργειες ενίσχυσης της ρευστότητας του δικτύου και συνεχίζουμε με προωθητικές ενέργειες για την αμέσως επόμενη περίοδο, ώστε να ενισχύσουμε τις διελεύσεις των συνεργείων μας.
Με κάθε διέλευση προσφέρεται στον πελάτη, χωρίς καμία δική του επιβάρυνση, απολύμανση του αυτοκινήτου και καθαρισμός του κυκλώματος κλιματισμού.
Πιστεύουμε ότι, περισσότερο από ποτέ, η κύρια επιλογή μετακίνησης για φέτος θα είναι το αυτοκίνητο. Για αυτό το λόγο, δημιουργήσαμε το SafeSummer 2020, στο πλαίσιο του οποίου προχωρούμε σε μία σειρά προσφορών για τη συντήρηση και τον εξοπλισμό με γνήσια αξεσουάρ και προϊόντα Volvo.
Q. Προβλέψεις σας για το 2ο 6μηνο του 2020 (πως εκτιμάτε ότι θα κινηθεί η αγορά σας);
Με την επιφύλαξη που δημιουργεί η πιθανότητα απρόβλεπτων δυσχερειών, είμαι αισιόδοξος ότι η αγορά του service θα κινηθεί ανοδικά και θα προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος.
Q. Πιστεύετε πως το «DoitliketheGreeks» μπορεί να επαναληφθεί και με καλές
πρακτικές και καινοτόμους τρόπους δράσης και στην ελληνική αγορά των aftersales υπηρεσιών, δημιουργώντας πρότυπα άξια μίμησης;
Θεωρώ πως ναι, μπορεί να επαναληφθεί και στις υπηρεσίες aftersales, διότι έχει αποδειχθεί στο παρελθόν ότι η αγορά και οι εταιρείες κινούνται πάντα στην κατεύθυνση της σωστής εξυπηρέτησης του πελάτη.
Στη Volvo δεν ξεχνάμε ότι ο πελάτης μας εμπιστεύεται την ασφάλεια τη δική του και της οικογένειάς του και φροντίζουμε να εκπληρώνουμε τις προσδοκίες του με το σύνολο των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Μίλτος Χατζηχαραλάμπους Service Manager Volvo Car Hellas