Φθινοπωρινό Check up ! Το …10 το καλό!

4536 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2020

Απαντάμε σε 10 γιατί και παραθέτουμε 10 τοπ οφέλη του κατόχου μιάς μάρκας που επιλέγει εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν έλεγχο Φθινοπώρου μετά την ….καλοκαιρινή καταπόνηση του αυτοκινήτου, λόγω χιλιομέτρων και θερμοκρασιών!

 
Το καλοκαίρι συνήθως σημαίνει παραπάνω ξεκούραση για τον μέσο κάτοχο ενός αυτοκινήτου και ταυτόχρονα μεγαλύτερη καταπόνηση για το ίδιο το αυτοκίνητο, που το «ταλαιπωρεί» με παραπανίσια χιλιόμετρα, δοκιμασίες σε διάφορα τεραίν (ορεινά, αμμώδη κλπ).

Η επιστροφή στην …καθημερινότητα (δουλειά, ραντεβού, τρεξίματα) σε συνδυασμό με την «νέα τάση» (λόγω συνθηκών), όπου όλοι πλέον χρησιμοποιούμε λιγότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και περισσότερο το ένα ή τα περισσότερα αυτοκίνητα της οικογένειας, προυποθέτει πως το «εργαλείο μεταφοράς» μας θα είναι μάχιμο και ασφαλές. Έτσι ένας βασικός έλεγχος (που μάλιστα προσφέρεται και δωρεάν) είναι σίγουρα χρήσιμος για να χουμε το κεφάλι μας ήσυχο (αλλά και για να γλιτώσουμε χρόνο και χρήμα από έγκαιρη αντιμετώπιση πιθανού «αθόρυβου» προβλήματος…
 
Ας δούμε λοιπόν, τα 10 «γιατί», όπως τα λέμε εμείς, να κάνεις τον βασικό αυτόν έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας σου !

Γιατί
το περιποιούνται, επαγγελματίες έμπειροι, εκπαιδευμένοι και εξειδικευμένοι στη μάρκα και το μοντέλο σας.

Γιατί
η «μαμά» (αντιπροσωπεία) φροντίζει για την διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση τους (νέα μοντέλα, νέες τεχνολογίες, νέα διαγνωστικά κλπ).

Γιατί
είστε σίγουροι για την χρήση γνήσιων ανταλλακτικών που:
- είναι σχεδιασμένα και εγκεκριμένα για το δικό σας μοντέλο
- κρατάνε σε ισχύ την εγγύηση του αυτοκινήτου σας
- εγγυώνται την καλή λειτουργία του
- τα βρίσκεις άμεσα όποτε τα χρειαστείς

Γιατί
κρατάνε (και σας δίνουν) όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου σας
και ενημερωμένο-αξιόπιστο βιβλίο service.

Γιατί
εγγυώνται για την ποιότητα και τις υπηρεσίες τους (ανταλλακτικά και εργασία) με πιστοποιητικό έγγραφο.

Γιατί
σας αντιμετωπίζουν φιλικά, χωρίς έπαρση ή ξύλινο …τεχνοκρατικό λόγο 
(ότι φύλο, ηλικία ή γνώσεις γύρω από το αυτοκίνητο και αν έχετε).

Γιατί
διαθέτουν διαφάνεια στις χρεώσεις τους και εξηγούν τι ακριβώς πρέπει να γίνει στο αυτοκίνητο σας και παίρνουν την συγκατάθεση σας ΠΡΙΝ το κάνουν.

Γιατί
κάθε μήνα (μα και εποχικά) δημιουργούν ειδικές προσφορές για τους πελάτες τους.

Γιατί
λειτουργούν σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον
(άλλες μάρκες μα και άλλα συνεργεία διεκδικούν διαρκώς την προτίμηση των πελατών τους) και για να κερδίσουν σε αυτό αγωνίζονται-βελτιώνονται διαρκώς για να κρατήσουν την ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ σας ψηλά !

Γιατί
όταν θα έρθει η ώρα για το καινούργιο σας αυτοκίνητο
- το παλιό θα έχει ψηλότερη μεταπωλητική αξία
- ο εξουσιοδοτημένος (που σας είχε πελάτη και στο service σας) μπορεί να σας κάνει μία
  συμφερότερη προσφορά (αφού θα ξέρει από πρώτο χέρι την ποιότητα και το ιστορικό
  του) και να το αγοράσει πίσω ή να το ανταλλάξει με το επόμενο νέο σας αυτοκίνητο !

Τι άλλο  «κάνει η μαμά αντιπροσωπεία» !

Θα κλείσουμε αυτό το άρθρο και με την συνοπτική περιγραφή των συνηθέστερων παροχών-ενεργειών στις οποίες προβαίνει κάθε μάρκα που διεκδικεί και κερδίζει υψηλά επίπεδα ικανοποίησης και κατ επέκταση διατήρησης των κατόχων της.
 
  1. Δωρεάν service για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (υπό  προϋποθέσεις).
  2. Εκπτώσεις στα προγραμματισμένα service
  3. Μειωμένες τιμές σε αναλώσιμα υλικά
  4. Δυνατότητα επέκτασης εγγυήσεων
  5. Εγγύηση για τις εργασίες
  6. Δωρεάν τεχνικοί και εποχιακοί έλεγχοι
  7. Επιστροφή χρημάτων και δώρα
  8. Δωρεάν οδική βοήθεια
  9. Προσφορές σε γνήσια ανταλλακτικά
10. Ειδικά προνομιακά πακέτα για οχήματα έως και 15 ετών
 
 
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός