Τέλος το service κάθε χρόνο, όπως ξέραμε;
Ξέχνα το «service μια φορά το χρόνο»
Το service λιπαντικού γίνεται ανά δύο χρόνια σε αρκετές μάρκες, όπως η SEAT και η Ford
Στο σύνολο, βγαίνει πιο φθηνό το κόστος συντήρησης με service ανά διετία
Χρειάζεται όμως ενδιάμεσος έλεγχος
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
«Κάνε service μια φορά το χρόνο»
Το service του αυτοκινήτου σας έχει προκαθορισμένο όριο στο οποίο πρέπει να γίνεται και αυτό καθορίζεται από τον κατασκευαστή. Το όριο αυτό είναι χρονικό ή χιλιομετρικό και κάθε κάτοχος θα πρέπει να κάνει τις απαιτούμενες εργασίες συντήρησής πριν ξεπεραστεί αυτό το όριο. Δηλαδή ακόμα και αν «πιάσετε» το χιλιομετρικό όριο μέσα σε ένα μήνα, τότε θα πρέπει να πάτε το αυτοκίνητό σας για service. Αντίστοιχα ακόμα και αν μέσα στο χρονικό πλαίσιο δεν έχετε κάνει ούτε ένα χιλιόμετρο, πάλι θα πρέπει να κάνετε τις εργασίες συντήρησης που ορίζει ο κατασκευαστής.
Από τους πατεράδες μας είχαμε μάθει τα λεγόμενα μικρό και μεγάλο service, τα οποία έπρεπε να γίνονται εναλλάξ κάθε χρόνο
Το service λιπαντικού γίνεται ανά δύο χρόνια σε αρκετές μάρκες, όπως η SEAT και η Ford
H πραγματικότητα είναι πως αυτό όριζαν οι κατασκευαστές και σωστά μας τα έλεγαν. Ωστόσο οι κινητήρες εξελίχθηκαν αρκετά και άλλαξαν οι ανάγκες συντήρησης τους, όπως αντίστοιχα βελτιώθηκαν και τα λιπαντικά των κινητήρων.
Ως αποτέλεσμα έχει αυξηθεί το χιλιομετρικό όριο της αλλαγής λιπαντικών, παρασύροντας μαζί και το χρονικό πλαίσιο, με κάποιους κατασκευαστές να ορίζουν τα service ανά δύο χρόνια. Η SEAT και η Ford για παράδειγμα είναι δύο μάρκες που τα μοντέλα τους χρειάζονται service λιπαντικού ανά δύο χρόνια..
Βγαίνει πιο φθηνό το κόστος συντήρησης με service ανά διετία
Αυτό φυσικά λειτουργεί προς όφελος του κατόχου, καθώς μειώνει το συνολικό κόστος συντήρησης, κάτι που φαίνεται και από την έρευνα που κάναμε σχετικά με τα κόστη συντήρησης, όπου η SEAT (μαζί με την CUPRA) και η Ford είχαν το μικρότερο κόστος. Λογικό από τη στιγμή που γλιτώνεις μια αλλαγή λαδιών.