Όταν ψάχνεις για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, κοιτάς το κόστος του σέρβις, ή μένεις μόνο στην τιμή αγοράς; Μήπως στο τέλος θα βρεθείς να πληρώνεις πολύ παραπάνω;
Πόσο καλή εικόνα μπορεί να έχεις για το τι θα πληρώσεις και τι θα πληρώνεις αγοράζοντας ένα καινούργιο αυτοκίνητο, όταν κοιτάς μόνο την τιμή αγοράς; Κοίταξες πόσο στοιχίζει το σέρβις; Είδες μήπως ενώ στην αγορά ένα αυτοκίνητο είναι φθηνότερο, μπορεί να είναι ακριβότερο στη συντήρηση;
Η αγορά αυτοκίνητου δεν είναι δυνατόν να αποφασίζεται με έναν μόνο αριθμό. Κοίταξες πέντε μοντέλα, είδες ότι βρίσκονται σε απόσταση 1000 ευρώ το ένα από το άλλο, μέτρησες τα λεφτά σου και πήρες το φθηνότερο. Είδες όμως μήπως αν τη διαφορά θα την πληρώσεις από το πρώτο κιόλας σέρβις;
Αν η διαφορά στο κόστος αγοράς είναι εμφανής με μια ματιά, τότε το σέρβις θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Από τη μία γιατί κάποιες μάρκες προσφέρουν σέρβις δωρεάν για τα πρώτα χρόνια, που σημαίνει ότι αυτομάτως κερδίζεις χρήματα σε σχέση με άλλες μάρκες.
Από κει και πέρα, τα σέρβις των αυτοκινήτων σήμερα ξέρουμε και πότε θα γίνουν, αλλά και τι θα περιλαμβάνουν. Μια ματιά στο βιβλίο συντήρησης αρκεί για να καταλάβεις πότε έχεις μικρό και πότε μεγάλο σέρβις, οπότε μπορείς να προγραμματίσεις ανάλογα.
Μπορείς επίσης να προγραμματίσεις το κόστος, αφού πολλές μάρκες πλέον ανακοινώνουν ανοιχτά το κόστος του μικρού και του μεγάλου σέρβις, και με βάση τα διαστήματα στα οποία πρέπει να γίνει, μπορείς να υπολογίσεις τι λεφτά θα σου στοιχίσει η συντήρηση στα επόμενα χρόνια.
Και εδώ οι διαφορές είναι σημαντικές. Μια ματιά στις ιστοσελίδες των αντιπροσώπων δείχνουν πως το κόστος του σέρβις δεν ακολουθεί τις διαφορές που ισχύουν στο κόστος αγοράς. Δηλαδή μπορεί εσύ να θες να αποφύγεις να αγοράσεις ένα premium μοντέλο για να αποφύγεις το τσουχτερό σέρβις, και προτιμώντας μια μάρκα που θεωρείς «φθηνή», να βρεθείς να πληρώνεις παραπάνω. Υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Τις έχετε ψάξει;
Δεν θα ήταν καλύτερα πριν διαλέξεις τι θα αγοράσεις να έχεις εικόνα και του τι θα πληρώσεις μετά την απόκτηση του αυτοκινήτου. Αν υπολογίσεις 3 σέρβις στα πρώτα 3 χρόνια, μπορεί να βρεθείς μέχρι και 300 ευρώ μέσα, όταν συγκρίνεις μάρκες που δεν προσφέρουν δωρεάν σέρβις, ενώ η διαφορά μπορεί να φτάσει μέχρι και 1.000 ευρώ αν υπάρχει προσφορά για δωρεάν συντήρηση.
Εσείς το ψάχνετε; Το μετράτε; Υπολογίζετε το κόστος του σέρβις; Και τελικά προσέχετε μην το αγοράσετε για φτηνό και το πληρώνετε στο σέρβις για Rolls Royce; Τι λέτε;