ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To service των ηλεκτρικών κοστίζει τα μισά σε σχέση με τα βενζίνης

1260 Επισκέψεις στο άρθρο
Κόστος service ηλεκτρικών vs βενζίνης

Κόστος service ηλεκτρικών vs βενζίνης

50% πιο φθηνό το κόστος service ηλεκτρικών μοντέλων
Σε ένα ηλεκτρικό δεν θα αλλάξεις ποτέ δίσκο-πλατό που έχει κόστος σχεδόν 1.000 ευρώ
Τα ηλεκτρικά έχουν μικρότερες φθορές σε τακάκια αλλά
Έχουν πιο ακριβά ελαστικά (περίπου 100 ευρώ η 4άδα

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΚΑΙ ΥΙΟΣ

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μακράν την πιο οικονομική μορφή μετακίνησης καθώς μέσα στην πόλη το κόστος του ρεύματος μπορεί και να είναι το 1/5 του κόστους βενζίνης.

Ωστόσο, τα καύσιμα αποτελούν μόνο ένα κομμάτι του κόστους κατοχής ενός αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο για να μπορεί να λειτουργεί επαρκώς και ικανοποιητικά, πρέπει να δέχεται και τις αντίστοιχες εργασίες συντήρησης σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή. Τι ισχύει λοιπόν με το κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών; Είναι ακριβότερο ή φθηνότερο;

50% πιο φθηνό το κόστος service ηλεκτρικών μοντέλων

Για να λυθεί αυτή η απορία συγκεντρώσαμε λοιπόν από τους υπεύθυνους των τμημάτων After Sales των μαρκών, το κόστος συντήρησης για τα ηλεκτρικά μοντέλα των εταιρειών που εκπροσωπούν και τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.
Οι τιμές λοιπόν που πήραμε για τα 5 πρώτα χρόνια, όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα είναι από 397 έως 675 ευρώ, με το μέσο όρο όλων των ηλεκτρικών μοντέλων να είναι 520 ευρώ.

Αντίστοιχα για τα μοντέλα βενζίνης των ίδιων μαρκών και ανάλογης κατηγορίας οι τιμές που πήραμε είναι από 970 έως 1.195 ευρώ, με το μέσο όρο εδώ να είναι 1.047 ευρώ, δηλαδή το διπλάσιο.

Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστα κινούμενα μέρη

Πως εξηγείται αυτή η διαφορά στην τιμή; Είναι απλό: Ένας τυπικός βενζινοκινητήρας αποτελείται από εκατοντάδες κινούμενα μέρη και διάφορα μηχανικά εξαρτήματα. Από επισκευές βασικών εξαρτημάτων μέχρι αλλαγές λαδιών, φίλτρων και ιμάντων, οι συμβατικοί κινητήρες χρειάζονται μέριμνα και συνεχή έλεγχο για την σωστή και αποδοτική λειτουργία τους.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους ηλεκτροκινητήρες, με την σημαντική διαφορά του ότι τα συστήματα κίνησης που κινούνται αμιγώς με ηλεκτρισμό αποτελούνται από μη κινούμενα μέρη. Συνεπώς τα περισσότερα αναλώσιμα που αλλάζουν στις προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης τα βενζινοκίνητα μοντέλα, όπως μπουζί, φίλτρο αέρα και φίλτρο καυσίμου στα ηλεκτρικά δεν υπάρχουν. 

Τα ηλεκτρικά έχουν μικρότερες φθορές σε τακάκια, αλλά πιο ακριβά ελαστικά (περίπου 100 ευρώ η 4άδα)

Συνέχεια του άρθρου >>>