Έλεγχος ΚΤΕΟ πριν τις διακοπές
13500 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ θα ελέγξουν το αυτοκίνητο σας γρήγορα, κάνοντας λεπτομερείς ελέγχους και όλα αυτά χωρίς να πληρώσετε πολλά!
Πλέον υπάρχει η δυνατότητα στα ΚΤΕΟ να πραγματοποιηθεί έλεγχος πριν από κάποιο μεγάλο ταξίδι που μπορεί να πραγματοποιήσετε, ώστε να κάνετε απροβλημάτιστα όσα χιλιόμετρα επιθυμείτε. Έτσι, πριν την αναχώρηση σας για τον αγαπημένο σας προορισμό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα πλήρη ή μερικό έλεγχο στα σημεία που θέλετε, σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ, στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο. Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιείτε τυχόν κινδύνους, ενώ έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ότι η οικογένεια ταξιδεύει με ασφάλεια.
Λεπτομερείς έλεγχος στα 50 ευρώ!
Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου. Σε γενικές γραμμές:
1. Η πρώτη δουλειά του τεχνικού συνήθως αφορά στον απαραίτητο, εξωτερικό οπτικό έλεγχο του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα που αναδεικνύει και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο.
2. Ακολουθεί ο έλεγχος των ελαστικών. Τα ελαστικά είναι η μοναδική επαφή του οχήματος με το δρόμο. Είναι αυτά τα οποία μεταφέρουν την κίνηση του οχήματος, αποσβένουν πριν από την ανάρτηση τους κραδασμούς διαβάζοντας και την παραμικρή ανωμαλία του εδάφους και είναι αυτά τα οποία αποτυπώνουν την οδική συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πόσο κρίσιμη και απαραίτητη είναι η καλή τους κατάσταση και η διατήρηση των προδιαγραφών λειτουργίας τους.
3. Στο επόμενο βήμα, ελέγχεται οπτικά ο κινητήρας και ο αριθμός πλαισίου που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα. Ουσιαστικά, με αυτό τον τρόπο γίνεται έλεγχος για την ταυτότητα του αυτοκινήτου και αν έχει γίνει κάποια αλλαγή στα παραπάνω σημεία.
4. Η μέτρηση των εκπεμπόμενων ρύπων είναι ένα από τα βασικά σημεία της διαδικασίας και αν απαιτείται, εκδίδεται Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων.
5. Αμέσως μετά, ακολουθούν οι μετρήσεις των αμορτισέρ, η σύγκλιση και απόκλιση του διευθυντηρίου άξονα, το σύστημα αναρτήσεων, όπως και η απόδοση των φρένων και του χειρόφρενου. Τέλος, η σύγκλιση/απόκλιση των τροχών μετριέται και στον πίσω άξονα.
6. Μέτρηση της έντασης των φώτων και έλεγχος της λειτουργίας τους.
7. Έλεγχος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ειδικής ράμπας.