Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
  • Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
  • Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
  • Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ
  • Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ

Step by step ο έλεγχος ΚΤΕΟ

9972 Επισκέψεις στο άρθρο

Περνάς κάθε 2 χρόνια, ξέρεις όμως τι είναι και πώς ελέγχεται; Παρακολούθησε βήμα-βήμα την διαδικασία.

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Ι. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - electrologio.gr
ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ

Βήμα 1: Η «χαρτούρα»

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κατά την προσέλευση του οχήματος για να «περάσει» ΚΤΕΟ, ο ιδιοκτήτης του, πρέπει :
-να φροντίσει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και καθαρό.
-να δώσει στο ΚΤΕΟ την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος , το προηγούμενο δελτίο τεχνικού ελέγχου αν υπάρχει και την ταυτότητά του ή το δίπλωμά του
Σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να προσκομιστούν και άλλα έγγραφα όπως π.χ. υπεύθυνη δήλωση για την εγκατάσταση υγραερίου (LPG) κλπ.

Βήμα 2: Καυσαέρια και φώτα
μεσα ξεκινά ο τεχνικός έλεγχος του οχήματος (ταυτόχρονα με την ταυτοποίηση ιδιοκτήτη και στοιχείων αδείας κυκλοφορίας του οχήματος, η οποία γίνεται online με το Υπουργείο)
Ο έλεγχος του οχήματος αρχίζει στο σημείο της μέτρησης των καυσαερίων όπου πραγματοποιείται και ο έλεγχος ταυτοποίησης του οχήματος (αριθμός πλαισίου και αριθμός μηχανής). Παράλληλα με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος δε, μετρούνται τα καυσαέριά του, ενώ στο ίδιο σημείο γίνεται και η μέτρηση των φώτων διασταύρωσης και πορείας του.

Βήμα 3: Οι τροχοί & η ανάρτηση
Επόμενο στάδιο. Η αυτόματη γραμμή όπου ελέγχονται:
-η ευθυγράμμιση για τον μπροστινό άξονα (κάτι που δεν ισχύει για τα δίκυκλα)
-τα αμορτισέρ κάθε τροχού (όχι για δίκυκλα) και
-τα φρένα του οχήματος όσον αφορά τις αποδόσεις τους μεμονωμένα αλλά και επί του συνολικού βάρους (συνολική απόδοση στο φρενάρισμα)
 
Βήμα 4: Το ανυψωτικό μηχάνημα
Εδώ το αυτοκίνητο υποβάλλεται σε όλους τους απαραίτητους οπτικούς ελέγχους που έχουν να κάνουν με τα φλας, τα πίσω φώτα, τα φώτα στοπ κλπ. ακολουθεί ανύψωση του αυτοκινήτου και οπτικά ή με την βοήθεια του τζογόμετρου (μηχανισμός που υδραυλικά μετακινεί τους τροχούς) γίνεται εύρεση τυχόν τζόγων στο σύστημα ανάρτησης. Με την βοήθεια του γρύλλου σηκώνουμε τους άξονες του αυτοκινήτου και χειροκίνητα εξετάζουμε τους τζόγους του συστήματος διεύθυνσης. Οπτικά εξετάζονται όλα τα εξαρτήματα που βρίσκονται στον κάτω από το αυτοκίνητο χώρο όπως σωληνάκια φρένων, σύστημα εξάτμισης, το δοχείο καυσίμου και οι σωληνώσεις του κλπ.
Κατά την διάρκεια του ελέγχου οι τεχνικοί παίρνουν 3 φωτογραφίες του αυτοκινήτου: μια στο χώρο ελέγχου καυσαερίων, μία μετά την αυτόματη γραμμή (πίσω όψη αυτοκινήτου) και μία στο ανυψωτικό. Και οι 3 αποστέλλονται στο υπουργείο μαζί με τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου.