Συνήθεια ή Υποχρέωση το ΚΤΕΟ; Μπορεί να γίνει ευχάριστη;
Στις μέρες μας, μπορεί! Πέρα από απαραίτητη για λόγους ασφάλειας και πέρα από υποχρέωση λόγω νόμου, μπορεί να γίνει και ευχάριστη. Φυσικά με πρωτοβουλία του ίδιου του ΚΤΕΟ. Κάτι που δεν ισχύει για όλα αφού κάποια πιστεύουν πως "έχουν δέσει τον γάιδαρο τους". Ας δούμε όμως.
Τα Ι.ΚΤΕΟ (όχι όλα) έχουν μπει στη “νέα εποχή υπηρεσιών”. Σε ένα βαθμό “υποχρεωτικά” (αναγκάστηκαν από την πανδημία) όπως και πολλοί άλλοι κλάδοι. Μα σε κάποιες περιπτώσεις που “υπερβαίνουν τα εσκαμμένα” λόγω επιχειρηματικής φιλοσοφίας και “εποχής”.
Φιλοσοφίας που έχει ως κεντρική λογική το “σε καιρό κρίσης ο καλός σχεδιασμός και η ποιοτική παροχή υπηρεσιών ΚΕΡΔΙΖΕΙ μερίδια προτίμησης και το κυριότερο ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ”!
“Εποχής” που τα ψηφιακά μέσα (sites, blogs) και τα Social media πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες του …word of mouth. Το πόσο ικανοποιημένος ή όχι είναι ο πελάτης ενός ΚΤΕΟ στις μέρες μας είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να το μοιραστούμε όλοι με όλους (φίλους μας και μη). Με τα ανάλογα αποτελέσματα για το “όνομα” κάθε επιχείρησης.
Ποιες οι υπηρεσίες που βελτιώνουν την εμπειρία εξυπηρέτησης σε ένα ΚΤΕΟ
Αφού θυμίσουμε ότι και στην χώρα μας ο έλεγχος ΚΤΕΟ είναι υποχρεωτικός (αναβολή ή αφηρημάδα δημιουργούν προυποθέσεις προστίμου). Να μιλήσουμε και για το τι γίνεται στην πράξη.
Πέρα από τον καλό και αξιόπιστο τεχνικό έλεγχο (που αποτελεί λόγο ύπαρξης και υποχρέωση τους), κάποια από τα Ιδιωτικά Κέντρα Ελέγχου, έχουν επενδύσει τόσο σε υψηλή κατάρτιση (και εκπαίδευση στην ποιοτική εξυπηρέτηση) του προσωπικού τους όσο και στον σχεδιασμό υπηρεσιών διευκόλυνσης ή πρόσθετης αξίας για τους κατόχους που θα τα επιλέξουν και για τις τεχνικές υπηρεσίες τους.
Υπηρεσίες που βελτιώνουν την εμπειρία εξυπηρέτησης
-Στο θυμίζουν (αν ήσουν ήδη πελάτης τους)
-Σού κλείνουν γρήγορο ραντεβού (και με online δυνατότητες)
-Έρχονται το παίρνουν-το φέρνουν. Σε διευκολύνουν με Car Delivery Services
-(αν πάς) τελειώνεις γρήγορα (20΄- 30΄)
-Χαμόγελο, καφεδάκι και ευχάριστη –μικρή- η αναμονή (βάση σχεδίου)
-Φεύγεις με δωράκια
-Παίρνεις και συμβουλές “Do & Donts συντήρησης” (καλής χρήσης).
Σημειώστε πως όλα τα πιο πάνω ΔΕΝ είναι προφανή και δεν ισχύουν σε όλα τα Ι.ΚΤΕΟ. Υπάρχουν επιχειρήσεις τεχνικού ελέγχου που θεωρούν πως “έχουν δέσει τον γάιδαρο τους” (λόγω της υποχρεωτικότητας του μέτρου μα και λόγω “της συνήθειας” του σύγχρονου κατόχου ο οποίος πάσχει από έλλειψη χρόνου για να ψάξει καλύτερη εναλλακτική οπότε και “τσιμπάει” στο …υπενθυμιστικό ραβασάκι που του στέλνει το ΙΚΤΕΟ που έκανε τον τελευταίο έλεγχο του αυτοκινήτου του και ξανα-πάει εκεί).
Αποτέλεσμα;
Εκατοντάδες δυσαρεστημένοι κάτοχοι και αντίστοιχα σχόλια τους στα Social media.
Σύντομα θα επανέλθουμε με συγκεκριμένα (θετικά και αρνητικά) παραδείγματα από εμπειρίες πελατών Ι.ΚΤΕΟ.