facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Κινητήρας - Τεχνολογία

Διαβάστηκε από 81606 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Στην παλαιότερη 116i το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 115 ίππων αλλά και το πιο «ενισχυμένο» αργότερα των 122 ίππων προσέφεραν ικανοποιητικές επιταχύνσεις, αλλά τους έλειπε η «ζωηράδα». Πλέον όμως, αυτά ανήκουν στο παρελθόν, λόγω της προσθήκης του TwinPower Turbo κινητήρα των 1,6 λτ. με 136 ίππους που διαθέτει υπερσυμπιεστή διπλής ροής twin-scroll, υψηλής ακρίβειας ψεκασμό, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων (VALVETRONIC) και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων (Double-VANOS). Στην πράξη, η κινητήρια αυτή μονάδα έχει ιδιαίτερα γραμμική απόδοση θυμίζοντας μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ, διαθέτει θετικό τράβηγμα, απόκριση και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές (ειδικά με την επιλογή Sport) και ο θόρυβος που παράγει δεν ενοχλεί τους επιβάτες χάρη και στην αποτελεσματική ηχομόνωση. Καλύτερη αίσθηση θα θέλαμε από τον επιλογέα των 6 μακριών ταχυτήτων, ο οποίος παρουσιάζει ένα «σκάλωμα» ειδικά στις πιο γρήγορες αλλαγές. Προαιρετικά διατίθεται και το αυτόματο 8άρι. Εξαιρετικά χαμηλή είναι και η κατανάλωση βενζίνης (μόλις 5,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η BMW) χάρη και στην συνδρομή της τεχνολογίας EfficientDynamics που περιλαμβάνει –μεταξύ άλλων – Start/Stop στον κινητήρα (με όχι ιδιαίτερα ομαλή λειτουργία και αμεσότητα), ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, δείκτη αλλαγής ταχύτητας, συμπιεστή κλιματισμού με αυτόματο σύστημα αποσύνδεσης, ελαστικά με μειωμένη αντίσταση κύλισης κ.α.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κυβισμός (κ.εκ.)
1.598
Κύλινδροι/βαλβίδες/ταχύτητες
4/16/6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
136/4.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
220/1.350
Ροπή με overboost (Nm/σ.α.λ.)*
240/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
8,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
11,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
129
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
129
Βάρος (κιλά)
1.338
*Εργοστασιακή μέτρηση

Με «πλούσια» τεχνολογία
Ως γνήσια BMW, δεν θα μπορούσε να μη φέρει υψηλής τεχνολογίας συστήματα που προέρχονται από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Μερικά από αυτά που ξεχωρίζουν είναι η επιλογή για οικονομική οδήγηση (σύστημα ECO PRO) που αποτελεί σύμβουλο για τον οδηγό προκειμένου να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση, οι λειτουργίες της εφαρμογής ConnectedDrive (ηλεκτρονικό εγχειρίδιο αυτοκινήτου, ψυχαγωγία, πλοήγηση, κινητή τηλεφωνία, ακόμα και internet), το σύστημα προειδοποίησης για ακούσια αλλαγή λωρίδας ή επικείμενης σύγκρουσης, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το σύστημα απεικόνισης στον πίνακα οργάνων των ορίων ταχύτητας και απαγορευτικών προσπέρασης κ.α.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4κίνητα, premium & Plug-in SUV, χωρίς εταιρικό φόρο: BMW X1 ή DS 7;

Πρεμιέρα για την πρώτη BMW M3 CS Touring με 550 άλογα

Πρεμιέρα για την ανανεωμένη BMW iX με έως 659 άλογα

Διπλούς ρύπους σε Plug-in BMW X1 έβγαλαν οι νέες αυστηρότερες δοκιμές

BMW E30 M3: Όταν το παλιό μπλέκει με το νέο

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη δοκιμή Skoda Superb: Diesel με 150 άλογα και αυτόματο κιβώτιο

Δοκιμή: Νέο Subaru Forester e-Boxer | 4κίνητο & αυτόματο με 136 PS

Δοκιμή: CUPRA Tavascan VZ | «Επιβλητικό » SUV με 340 PS & 0-100 σε 5,4 δλ.

Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mercedes E-Class W212 (2008-2016)

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2025 autotriti.gr