-Κάνει 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα και είναι all weather στο δρόμο
-Στάνταρ είναι πλέον το ψηφιακό πάνελ με δύο οθόνες 10,25 ιντσών
-Διακριτικές οι αλλαγές στη σχεδίαση σε σχέση με πριν
-Παραμένει το μοναδικό 7θέσιο premium μικρομεσαίο SUV
Κάνει ταξίδι 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα και είναι all weather
Η Mercedes GLB της δοκιμής «φοράει» τον 2λιτρο turbodiesel κινητήρα της Mercedes στην κορυφαία του έκφανση με 190 άλογα και 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, καθώς και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4ΜΑΤΙC. Η τελευταία προσφέρει κορυφαία πρόσφυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και προσπέρασμα 60-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.) και ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση (μέση τιμή 6,1 λτ./100 χλμ.) παρότι ο 2λιτρος diesel δεν είναι εξηλεκτρισμένος. Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα πέφτει στα 5 λτ./100 χλμ. και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 60 λτ. έχουμε πραγματική αυτονομία 1.200 χλμ. με ένα γέμισμα.
Με δύο οθόνες 10,25 ιντσών στάνταρ και δυνατότητα να παίζεις ηλεκτρονικά παιχνίδια
Στο εσωτερικό η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στις στάνταρ πλέον δύο επάλληλες οθόνες των 10,25 ιντσών, που δημιουργούν ένα εντυπωσιακό ενιαίο ψηφιακό πάνελ. Αναβαθμισμένο είναι το σύστημα φωνητικών εντολών για τον χειρισμό της τελευταίας γενιάς του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Επίσης, ο οδηγός (με την GLB σε στάση) και οι επιβάτες μπορούν να παίξουν παιχνίδια όπως Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3 καθώς και κουίζ μέσω των οθονών και των πλήκτρων ελέγχου αφής που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι.
Διακριτικό φρεσκάρισμα στο design
Επίσης, περιορισμένης κλίμακας είναι επεμβάσεις στο εξωτερικό design, που αφορούν κυρίως τη μάσκα, τους εμπρός LED προβολείς και τους προφυλακτήρες. Τονίστηκε έτσι το ντελικάτο design και η κομψότητα των 4,634 μ. της Mercedes GLB.
Παραμένει το μοναδικό 7θέσιο premium μικρομεσαίο SUV
Η GLB της δοκιμής συνεχίζει να προσφέρει τη δυνατότητα για 7θέσια διάταξη καμπίνας (+1.549 ευρώ), που είναι μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα γιατί δεν υπάρχει άλλο premium μικρομεσαίο SUV με αυτή την επιλογή. Τη πρακτικότητα της καμπίνας απογειώνει το πίσω συρόμενο κάθισμα (469 ευρώ), ενώ οι χώροι παραμένουν άνετοι ακόμα και για 5 ενήλικες με τις αποσκευές του (πορτ-μπαγκάζ έως 760 λτ. στην 5θεσια διάταξη).
Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή της Mercedes GLB 220d 4MATIC.
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Diesel-άρα με καλές επιδόσεις και αυτονομία 1.200 χλμ. |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ τις οθόνες των 10,25 ιντσών |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Δυνατό κράτημα και κορυφαία ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |