facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 81152 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Η… γρανιτένια αίσθηση που αποκομίζει κανείς από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ισχύει και όταν κινείται δίνοντας την εντύπωση ότι αποτελείται και συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου. Το συμπαγές πλαίσιο της καινούργιας μικρομεσαίας BMW σε συνδυασμό με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις (η εμπρόσθια είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο), την τέλεια αναλογία βάρους (50:50) μεταξύ των δύο αξόνων, το μακρύτερο μεταξόνιο, τα πλατύτερα μετατρόχια, την προαιρετική μεταβλητής υποβοήθησης κρεμαγιέρα (Servotronic) και το ηλεκτρονικό σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ρυθμίσεις ECO PRO, COMFORT, SPORT και SPORT+ ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, συνθέτουν ένα σύνολο άξιο αναφοράς και παραδειγματισμού. Το τελευταίο σύστημα αφορά σε μία τεχνολογία που επεμβαίνει στο τιμόνι, στην σκληρότητα των αναρτήσεων και στην απόκριση του κινητήρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, στο COMFORT προσφέρεται περισσότερη άνεση στην οδήγηση, στο SPORT το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτούν πιο άμεση απόκριση, ενώ «σφίγγει» ελαφρώς η ανάρτηση και στο SPORT+ ισχύει ότι και στο SPORT συν τη μερική απενεργοποίηση του DSC (Driving Stability Control), το οποίο τίθεται εκτός λειτουργίας με παρατεταμένο πάτημα του σχετικού διακόπτη. Στο δρόμο, όλα τα παραπάνω γίνονται αντιληπτά αφού με την επιλογή COMFORT η ανάρτηση είναι πολύ άνετη (παρά και τις 17 ιντσών ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά 235/45 που εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής), στην SPORT η απόκριση του κινητήρα είναι σαφώς πιο άμεση και αισθητή και η ανάρτηση σκληραίνει χωρίς να γίνεται κουραστική. Κινούμενη στις ευθείες η νέα BMW Σειρά 1 παρουσιάζει υποδειγματική σταθερότητα και δεν εμπνέει καμία ανησυχία ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλά «ζυγισμένο» και τα φρένα αποτελεσματικά σε μια επιβράδυνση πανικού (100-0 σε 38,3 μ.). Εξαιρετικά σταθερή παρουσιάζεται και σε κλειστές στροφές, όπου υπό έντονη πίεση, το αυτοκίνητο παραμένει ευλαβικά στην πορεία του. Μόνο κατόπιν επιδίωξης και με το DSC στην θέση «off» -όπου αυτομάτως ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό κλείδωμα στο πίσω διαφορικό- το αυτοκίνητο θα υπερστρέψει πλήρως ελεγχόμενα και προοδευτικά και με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο μέσω του «γεμάτου» γκαζιού και του υψηλής ακριβείας τιμονιού.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι

Μπροστινή ανάρτηση
Αλουμινένιοι
διπλοί σύνδεσμοι
με γόνατα ΜακΦέρσον
και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτηση
5πλών συνδέσμων,
αντ. δοκός
Μπροστινά φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
38,3
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού
2,2
Κύκλος στροφής (μ.)
11
Διάσταση ελαστικών*
235/45 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW E30 M3: Όταν το παλιό μπλέκει με το νέο

Plug-in hybrid με 245 άλογα: BMW X1 ή Kia Sportage;

Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Πρεμιέρα για τη νέα BMW M5 Touring

Το νέο Peugeot 3008 κόντρα στη BMW X1 στα 136 PS: Ποιο SUV κερδίζει;

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS

Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Δοκιμή: Opel Corsa Hybrid 136 PS, για οικονομία και επιδόσεις μαζί

Δοκιμή: Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr