facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 81678 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2011

Η… γρανιτένια αίσθηση που αποκομίζει κανείς από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ισχύει και όταν κινείται δίνοντας την εντύπωση ότι αποτελείται και συμπεριφέρεται σαν ένα ενιαίο κομμάτι μετάλλου. Το συμπαγές πλαίσιο της καινούργιας μικρομεσαίας BMW σε συνδυασμό με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις (η εμπρόσθια είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο), την τέλεια αναλογία βάρους (50:50) μεταξύ των δύο αξόνων, το μακρύτερο μεταξόνιο, τα πλατύτερα μετατρόχια, την προαιρετική μεταβλητής υποβοήθησης κρεμαγιέρα (Servotronic) και το ηλεκτρονικό σύστημα που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ρυθμίσεις ECO PRO, COMFORT, SPORT και SPORT+ ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, συνθέτουν ένα σύνολο άξιο αναφοράς και παραδειγματισμού. Το τελευταίο σύστημα αφορά σε μία τεχνολογία που επεμβαίνει στο τιμόνι, στην σκληρότητα των αναρτήσεων και στην απόκριση του κινητήρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, στο COMFORT προσφέρεται περισσότερη άνεση στην οδήγηση, στο SPORT το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτούν πιο άμεση απόκριση, ενώ «σφίγγει» ελαφρώς η ανάρτηση και στο SPORT+ ισχύει ότι και στο SPORT συν τη μερική απενεργοποίηση του DSC (Driving Stability Control), το οποίο τίθεται εκτός λειτουργίας με παρατεταμένο πάτημα του σχετικού διακόπτη. Στο δρόμο, όλα τα παραπάνω γίνονται αντιληπτά αφού με την επιλογή COMFORT η ανάρτηση είναι πολύ άνετη (παρά και τις 17 ιντσών ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά 235/45 που εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής), στην SPORT η απόκριση του κινητήρα είναι σαφώς πιο άμεση και αισθητή και η ανάρτηση σκληραίνει χωρίς να γίνεται κουραστική. Κινούμενη στις ευθείες η νέα BMW Σειρά 1 παρουσιάζει υποδειγματική σταθερότητα και δεν εμπνέει καμία ανησυχία ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ το τιμόνι είναι πολύ καλά «ζυγισμένο» και τα φρένα αποτελεσματικά σε μια επιβράδυνση πανικού (100-0 σε 38,3 μ.). Εξαιρετικά σταθερή παρουσιάζεται και σε κλειστές στροφές, όπου υπό έντονη πίεση, το αυτοκίνητο παραμένει ευλαβικά στην πορεία του. Μόνο κατόπιν επιδίωξης και με το DSC στην θέση «off» -όπου αυτομάτως ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό κλείδωμα στο πίσω διαφορικό- το αυτοκίνητο θα υπερστρέψει πλήρως ελεγχόμενα και προοδευτικά και με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο μέσω του «γεμάτου» γκαζιού και του υψηλής ακριβείας τιμονιού.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι

Μπροστινή ανάρτηση
Αλουμινένιοι
διπλοί σύνδεσμοι
με γόνατα ΜακΦέρσον
και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτηση
5πλών συνδέσμων,
αντ. δοκός
Μπροστινά φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
38,3
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού
2,2
Κύκλος στροφής (μ.)
11
Διάσταση ελαστικών*
235/45 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κινητήρας - Τεχνολογία
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ΕΜΠΟΡΟΙ |

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4κίνητα, premium & Plug-in SUV, χωρίς εταιρικό φόρο: BMW X1 ή DS 7;

Πρεμιέρα για την πρώτη BMW M3 CS Touring με 550 άλογα

Πρεμιέρα για την ανανεωμένη BMW iX με έως 659 άλογα

Διπλούς ρύπους σε Plug-in BMW X1 έβγαλαν οι νέες αυστηρότερες δοκιμές

BMW E30 M3: Όταν το παλιό μπλέκει με το νέο

περισσότερα »
TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Mercedes GLB 220d 4MATIC | 4κίνητη SUVάρα με 1.200 χλμ. ανά γέμισμα

Δοκιμή: Lexus UX 300h E-Four | 4κίνητο, full hybrid με 199 PS

Πρώτη Δοκιμή: Jaecoo 7 | 4κίνητο premium SUV σε πολύ καλή τιμή

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Nissan Juke VS Peugeot 2008

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Citroen C4 Cactus

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2025 autotriti.gr