Η Toyota ετοιμάζεται για την επιστροφή της στα μοντέλα επιδόσεων με το νέο Yaris GRMN. Ωστόσο, μόλις 400 αντίτυπά του προορίζονται για την Ευρώπη, με την παραγωγή να ξεκινά προς το τέλος του προσεχούς
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota ετοιμάζεται για την επιστροφή της στα μοντέλα επιδόσεων με το νέο Yaris GRMN. Ωστόσο, μόλις 400 αντίτυπά του προορίζονται για την Ευρώπη, με την παραγωγή να ξεκινά προς το τέλος του προσεχούς φθινοπώρου.

400 Yaris GRMN στην Ευρώπη

8.184 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2017)

Η Toyota φαίνεται πως δε σχεδιάζει να «αλώσει» εμπορικά την κλάση των μικρών hot-hatch, καθώς το νέο Yaris GRMN των 210 ίππων, θα κατασκευαστεί μόλις 400 φορές για ολόκληρη την Ευρώπη. Φανταστείτε πόσα θα έρθουν στην Ελλάδα…

Η Toyota ετοιμάζεται για την πολυαναμενομενη επιστροφή της στα μοντέλα επιδόσεων με το νέο Yaris GRMN, αλλά από ότι φαίνεται δε σχεδιάζει να πουλήσει όσα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται.

Η Toyota θέλει το Yaris GRMN να είναι το ελαφρύτερο, γρηγορότερο και ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών hot-hatch. Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα κομπρεσοράτο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει περίπου 210 ίππους.

Η Toyota θέλει το Yaris GRMN να είναι το ελαφρύτερο, γρηγορότερο και ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών hot-hatch. Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα κομπρεσοράτο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει περίπου 210 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αντιθέτως, η ιαπωνική εταιρεία θα περιορίσει την παραγωγή του πρώτου ευρωπαϊκού Gazoo Racing μοντέλου της, στα 400 μόλις αντίτυπα, από τα οποία μάλιστα τα 100 θα πάνε στη μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου, αυτή του Ην. Βασιλείου.
 
Η εξέλιξη του Yaris GRMN δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, με την Toyota να προγραμματίζει την έναρξη της παραγωγής προς το τέλος του προσεχούς φθινοπώρου.
  
Η Toyota θέλει το Yaris GRMN να είναι το ελαφρύτερο, γρηγορότερο και ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών hot-hatch. Υπενθυμίζουμε πως για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα κομπρεσοράτο σύνολο 1,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει περίπου 210 ίππους και συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
 
Το σασί έχει γίνει πιο άκαμπτο, ενώ η ανάρτηση έχει κοντύτερα ελατήρια και αμορτισέρ της Sachs. Ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης βοηθάει το αυτοκίνητο να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη δύναμη.
 
Η Toyota έχει αποφύγει τις πολλές ρυθμίσεις και τα «καλούδια», θέλοντας να κρατήσει το πράγμα απλό και διασκεδαστικό. Το θέμα όμως είναι πως όπως και να τα πάει απέναντι στον ανταγωνισμό, θα είναι τόσα λίγα τα Yaris GRMN που θα είναι σαν να μην υπάρχουν. Δε θα τα βλέπεις ποτέ…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
moto