ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Το βασικό «συστατικό» κάθε συστήματος εξαγνισμού των καυσαερίων είναι το γνωστό πλέον AdBlue, ένα άχρωμο και μη τοξικό υγρό που αποτελείται από ουρία και απιονισμένο νερό σε αναλογία 32,5% και 67,5% αντίστοιχα.

AdBlue: Τι είναι και πώς λειτουργεί;

52.069 Επισκέψεις στο άρθρο

Το βασικό «συστατικό» κάθε συστήματος εξαγνισμού των καυσαερίων είναι το γνωστό πλέον AdBlue, ένα άχρωμο και μη τοξικό υγρό που αποτελείται από ουρία και απιονισμένο νερό σε αναλογία 32,5% και 67,5% αντίστοιχα. Αυτό που αξίζει να θυμάστε σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία ιδιότητα που έχει η ουρία. Με απλά λόγια, όταν θερμαίνεται αυτό το υγρό, δημιουργείται αμμωνία, η οποία έχει την ικανότητα να διασπά τα βλαβερά για το περιβάλλον οξείδια του αζώτου (NOx) και να τα μετατρέπει σε άζωτο και νερό. Το νερό αποβάλλεται σε μορφή υδρατμών, ενώ το άζωτο είναι εντελώς αβλαβές. Μην ξεχνάτε, άλλωστε, ότι σχεδόν το 80% του ατμοσφαιρικού αέρα που αναπνέουμε αποτελείται από άζωτο. Το AdBlue έρχεται σε επαφή με τα καυσαέρια των κινητήρων πετρελαίου και είναι πολύ αποτελεσματικό, μιας και καταφέρνει να «σκοτώσει» σχεδόν το 85% του NOx που παράγεται από την καύση του μείγματος. Η είσοδος του συγκεκριμένου υγρού σε επιβατικά αυτοκίνητα ήρθε το 2014 με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και υπολογίζεται ότι απαιτούνται περίπου 1-2 λίτρα υγρού ανά 1000 χιλιόμετρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON