Το coupe SUV της Renault κάνει ντεμπούτο στην ανανεωμένη του έκδοση με φρέσκο στυλ, νέες εξοπλιστικές εκδόσεις και ίδια ήπια υβριδικά και υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Ήταν Οκτώβριος του 2020, όταν το νέο -τότε- Renault Arkana λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη και έγινε ουσιαστικά το πρώτο mainstream coupe SUV που κυκλοφόρησε στους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου. Τώρα, σχεδόν τρία χρόνια αργότερα και ενώ το μοντέλο έχει καταφέρει να πετύχει 163.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, η Renault παρουσιάζει την ανανεωμένη του έκδοση.
Μικρές οι διαφορές σε σχεδίαση - Σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα
Το Arkana facelift υιοθετεί το ανασχεδιασμένο λογότυπο της Renault, το οποίο πλέον προσφέρεται με μαύρο, satin chrome και dark chrome φινίρισμα ανάλογα την εξοπλιστική έκδοση και ελαφρώς πιο σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, ενώ η Renault σημειώνει επίσης πως το χρώμιο, το οποίο έδινε το παρών σε γρίλια και τα πλαίσια των θυρών αντικαθίσταται πλέον από μαύρο, satin μαύρο και deep glossy μαύρο φινίρισμα, επίσης ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο.
Το ανανεωμένο Renault Arkana θα προσφέρεται πλέον σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα Evolution, Techno και Esprit Alpine, με την τελευταία να αποτελεί ουσιαστικά τον αντικαταστάτη της RS Line και την κορυφαία επιλογή της γκάμας. Η Evolution θα διαθέτει στάνταρ σύστημα πλοήγησης με το σύστημα infotainment EASY LINK, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, η Techno θα προσφέρεται με τις ζάντες των προηγούμενων RS Line και E-Tech Engineered εκδόσεων και με εμβλήματα με φινίρισμα Satin Chrome, ενώ η κορυφαία Esprit Alpine θα γίνεται διαθέσιμη με 19άρες ζάντες, ειδικά εμβλήματα για την έκδοση, ελαφρώς διαφορετική γρίλια, ειδικές λεπτομέρειες στο εσωτερικό, καθίσματα με καλύμματα faux suede και μοναδικό φινίρισμα στο ταμπλό.
Ήπια υβριδικό με 140 και 160 ίππους και υβριδικό
Αλλαγές δεν υπάρχουν στο κομμάτι της φαρέτρας των κινητήριων συνόλων, αφού το Arkana θα συνεχίσει να προσφέρεται με δύο ήπια υβριδικές επιλογές και μια αυτοφορτιζόμενη έκδοση. Στη βάση βρίσκεται μια ήπια υβριδική έκδοση στα 140 άλογα και 260 Nm ροπής που αποτελείται από έναν 1.330άρη turbo κινητήρα και μια μπαταρία λιθίου 12V που δίνει την δυνατότητα στο Arkana να πετύχει το 0-100 σε 9,8 δευτερόλεπτα. Ο ίδιος ήπια υβριδικός κινητήρας προσφέρεται και με ισχύ 160 ίππων και 270 Nm ροπής (0-100 σε 9,1 δλ.). Και οι δύο επιλογές στα 140 και 160 άλογα συνδυάζονται με EDC αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Στην κορυφή, όσον αφορά στο κομμάτι της οικονομίας αλλά και του κόστους αγοράς, βρίσκεται η αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με ισχύ 145 άλογα που αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης με 94 άλογα, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα κανονικό και ένα μικρότερο, σε ρόλο μίζας-γεννήτριας) και μια μικρή μπαταρία. Το 0-100 χλμ./ώρα με το υβριδικό σύνολο γίνεται σε 10,8 δευτερόλεπτα, ενώ επίσης, λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας, ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ μειώνεται από τα 513 στα 480 λίτρα.
Πότε θα το δούμε
Οι παραγγελίες για το ανανεωμένο Renault Arkana θα ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι.
Δεν άλλαξε πολύ αλλά παραμένει φινετσάτο!
- Σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα
- Ήπια υβριδικό με 140 και 160 ίππους και υβριδικό
- Το καλοκαίρι ξεκινούν οι παραγγελίες
Πώς σου φαίνεται το ανανεωμένο Arkana; Σου αρέσει όταν βλέπεις στο δρόμο το pre-facelift μοντέλο;