ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σε 2-3 χρόνια, το επόμενης γενιάς Passat θα διαθέτει εκ νέου έκδοση CC, το Volkswagen CC (κατασκοπευτική εικόνα).

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2015 θα κάνει ντεμπούτο η νέα γενιά του VW Passat (κατασκοπευτική εικόνα).

Το νέο VW Passat θα αποκτήσει περισσότερο δυναμικά αισθητικά χαρακτηριστικά, ακόμη και στην πιο οικογενειακή έκδοση Variant (κατασκοπευτική φωτό).

Τον χορό των εκδόσεων του επόμενου Passat, κατά τα φαινόμενα, θα κλείσει η έκδοση fastback (κατασκοπευτική εικόνα).

Αποκλειστικό: 4μελής η νέα «οικογένεια» Passat

11.749 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/5/2014

Η νέα γενιά του VW Passat θα λανσαριστεί το 2015 και –κατά τα φαινόμενα- εκτός των κλασικών εκδόσεων sedan και station wagon, θα διαθέτει CC εκδοχή, ενώ για 1η φορά αναμένουμε να το δούμε και με αμάξωμα fastback.

 
Για τη νέα γενιά του VW Passat ,που αναμένεται επισήμως το φθινόπωρο του 2015, σας έχουμε μιλήσει ήδη, καθώς διαθέτουμε ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, αλλά και αποκλειστικές πληροφορίες. Λίγο καιρό αργότερα, επανερχόμαστε στο ζήτημα, καθώς υπάρχουν εξελίξεις γύρω από το γερμανικό μοντέλο, το οποίο –κατά τα φαινόμενα- θα αποκτήσει μια πολυάριθμη (4μελή) οικογένεια.

Ο CEO της Volkswagen Αμερικής, κος Michael Horn, αποκάλυψε πως εξελίσσεται ήδη το Volkswagen CC, ένα μοντέλο που θα επανέλθει στη γκάμα της VW, καθώς όπως φάνηκε και από το πρόσφατο πρωτότυπο NMC concept που θα οδηγήσει στο Jetta CC, οι άνθρωποι της VW πιστεύουν πολύ στο sedan αμάξωμα coupe αισθητικής. Δικαίως, καθώς πλέον το επιβάλλει και ο ανταγωνισμός. Ο κος Horn αποκάλυψε πως το εν λόγω μοντέλο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται σε 2-3 χρόνια πιθανότατα είτε στις Η.Π.Α. είτε στο Μεξικό.

Το αφεντικό της αμερικάνικης VW αποκάλυψε επίσης, πως εξετάζεται το ενδεχόμενο η επόμενη γενιά του Passat να διαθέτει και έκδοση fastback, μία εκδοχή αμαξώματος στην οποία δεν έχουμε ξαναδεί το γερμανικό μεσαίο μοντέλο. Η παραπάνω συνδυάζει το οικογενειακό προφίλ με ένα περισσότερο «ψαγμένο» ύφος. Όλα αυτά συνθέτουν σίγουρα μία «δέσμη» μοντέλων, η οποία διευρύνει σημαντικά το target group του οχήματος, το οποίο περιλαμβάνει πλέον από τους πιο συντηρητικούς-παραδοσιακούς πελάτες, έως και τους πιο νέους ή προοδευτικούς αγοραστές.