- 1.287 “κόκκινες” αναφορές για το After Sales των μαρκών
- Ποιες μάρκες έχουν τα περισσότερα παράπονα για βλάβες:
- Τις πιο πολλές “κόκκινες” αναφορές, η BMW
- Ακολουθούν VW, Volvo, Audi
Διαβάστε τις αναφορές των ιδιοκτητών
AutoCheck 2023: Ποιες μάρκες βγάζουν τις περισσότερες βλάβες;
Η ικανοποίηση ενός κατόχου αυτοκινήτου δε φαίνεται μόνο στη διαδικασία αγοράς, αλλά κυρίως μετά από αυτήν, στη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Τα βασικά κριτήρια για να παραμείνει κανείς ευχαριστημένος από την αγορά του (η οποία για πολλούς αποτελεί επένδυση), είναι να μην βγάζει βλάβες, να έχει οικονομική – προσιτή συντήρηση και συνεχή after sales υποστήριξη κι εξυπηρέτηση (ιδανικά από το επίσημο δίκτυο της μάρκας).
Βλάβες ανά μάρκα αυτοκινήτου: Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες;
Το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.287από αυτές (και ενώ οι αναφορές συνεχίζονται) είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service).
Στον πιο κάτω πίνακα φαίνεται ποια είναι η κατάταξη των μαρκών με βάση αυτές τις αναφορές, όσον αφορά τον τομέα ΒΛΑΒΕΣ αυτοκινήτων.
Οι μέσοι όροι αφορούν μόνο «κόκκινες» αναφορές βλαβών ανά χιλιάδα αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν από κάθε μάρκα στην Ελλάδα (δηλ. ο συνολικός στόλος κάθε μάρκας). Ποιες έχουν «κοκκινίσει» περισσότερο (κόκκινες) και ποιες λιγότερο (κίτρινες).
BMW 1η σε αναφορές βλαβών! VW, Volvo & Audi ακολουθούν στα... κόκκινα
Στην λίστα των «κόκκινων» αναφορών για τις Βλάβες, η BMW συνεχίζει να είναι η χειρότερη μάρκα σε θέματα αξιοπιστίας, με βαθμό 2,47. Ακολουθείται από την Volkswagen (με 1,56). Τη «γαλαρία» συμπληρώνουν οι Volvo και Audi (με 1,10 και 1,05 αντίστοιχα).
1.287 τεκμηριωμένες «κόκκινες» αναφορές στο AutoCheck
Όπως αναφέραμε το AutoΤρίτη, συγκεντρώνει, στο AutoCheck, αναφορές από εμπειρίες κατόχων. 1.184 από αυτές είναι «κόκκινες», κάτι που σημαίνει πως 1.287 κάτοχοι είναι δυσαρεστημένοι από τη μάρκα ή το μοντέλο που επέλεξαν (λόγω βλαβών, κακής εξυπηρέτησης ή ακριβών τιμών στο service). Βέβαια, καταλαβαίνει κανείς ότι η συλλογή και η αξιολόγηση των χιλιάδων αναφορών του AutoCheck γίνεται με «δύσκολο» τρόπο, προκειμένου να βγουν guarantee αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό, κάθε κάτοχος που υποβάλει αναφορά στο AutoCheck περνάει από «κόσκινο». Στέλνει το e-mail του, λαμβάνει ειδικό link, στη συνέχεια συμπληρώνει τη φόρμα αναφοράς. Κατόπιν η αναφορά του, ελέγχεται πριν την δημοσίευση της (ειδική ομάδα, ελέγχει τα σχόλια και την τεκμηρίωση τους με πολλούς τρόπους).
Χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα η BMW (με 2,53 M.O.)
Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως κάθε «κόκκινη» αναφορά ενός αναγνώστη – κατόχου εκφράζει το πόσο δυσαρεστημένος είναι με τη μάρκα του αυτοκινήτου του, δηλώνοντας τον βαθμό δυσαρέσκειας με 1,2 ή 3 (με το 1 να είναι το λιγότερο δυσαρεστημένος και 3 το περισσότερο), σε τέσσερις κατηγορίες – Βλάβες, Ακριβές Τιμές, Κακή Εξυπηρέτηση και Πιστότητα στη μάρκα.
Ενώ οι αναφορές συνεχίζονται, στις 1.184 «κόκκινες» που έχουν υποβληθεί στο AutoCheck, χειρότερη στα συνολικά αποτελέσματα Ικανοποίησης Κατόχου κατατάσσεται η BMW με 2,53 μέσο όρο (με 2,47 αντίστοιχα στις αναφορές για Βλάβες), ενώ ο μέσος όρος όλων των μαρκών βρίσκεται στο 2,31, κάτι το οποίο σημαίνει πως όσοι έκαναν αναφορά, ήταν πραγματικά δυσαρεστημένοι με τη μάρκα αυτοκινήτου τους.
Πώς τα πάνε στο after sales οι μάρκες (σε Εξυπηρέτηση και Τιμές);
Μείνετε συντονισμένοι, έρχονται και άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα. Στο επόμενο άρθρο μας θα δούμε ποια η κατάταξη όλων των μαρκών στους τομείς «Εξυπηρέτηση» και «Τιμές Service – Ανταλλακτικών».
Alfa Romeo
Giulietta (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2012
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΟΤΙ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Alfa Romeo
Mito (Βενζίνη)
1368 κυβικά
του 2013
Σωτηρης Σκληρης ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ (KOYTI MULTIAIR OTI KAI NA KANEIΣ ΚΑΘΕ 60-80 ΧΙΛ.ΧΙΛΜΕΤΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ-ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ).
Alfa Romeo
Mito (Βενζίνη)
Άρης Νικολαιδης Σασμάν
Alfa Romeo
159 (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2007
ΣΠΙΝΘΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ SERVIS ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΒΛΑΒΕΣ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΕΤΙΑ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΣΤΑΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΑΞΙΔΙ.
Alfa Romeo
159 (Βενζίνη)
1900 κυβικά
του 2006
Πατσος Παναγιωτης Συμπεριφορα στο δρομο καταπληκτικη,επιταχυνση αμμεση!
Ακριβο σερβις,πολυ καυσιμο!!!!
Alfa Romeo
156 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
Spiros_patraΠροβλήματα που τα παντρεύεσαι! Στο service σε κοιτάζουν στην τσέπη!
Παρότι άψογο σαν αίσθηση οδήγησης, αλλά τα προβλήματα του πρέπει να τα παντρευτείς.
Καίει λάδια. Ψαλίδια όλο προβλήματα. Οθόνη κεντρική δουλεύει μόνο όταν έχει λίγο ζέστη. Το τσεκ είναι μόνιμα αναμμένο, μόνιμα καίει τις μικρές λάμπες των φώτων και άλλα πολλά μικροπροβλήματα.
Και κάτι άλλο, είμαι από Πάτρα, η εκεί επίσημη αντιπροσωπεία είναι ότι χειρότερο μπορεί να συναντήσει κάποιος. Σε κοιτάζουν στη τσέπη και μόνο. Σε βλέπουν σαν κινούμενο χαρτονόμισμα. ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Alfa Romeo
156 (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2000
Αναγνωστόπουλος Ανδρέας Ένα σοβαρό θέμα που έχει το αυτοκίνητό είναι με τα ψαλίδια εμπρός κάτω πάνω έχουνε μεγάλο πρόβλημα και να τα αλλάξεις μετά από λίγο καιρό πάλι θα χτυπάνε και άλλο ένα θέμα είναι με την ταινία airbag
Alfa Romeo
Giulietta
1600 κυβικά
του 2013
Πάνος Δεν υπάρχει χειρότερη ποιότητα κατασκευής από αυτό το αυτοκίνητο. Όλα διαλύονται...Ξεβάφει, σπάνε χερούλια από τις πόρτες, το ταμπλό ραγίζει. Εχω πραγματικά μετανοιώσει που το πήρα.Νόμιζα ότι οι Ιταλοί είχαν αρχίσει να βγάζουν πιο προσεγμένα αυτοκίνητα αλλά έκανα λάθος. Τα έκαναν χειρότερα..Απορώ με τα υπόλοιπα σχόλια που το παρουσιάζουν απροβλημάτιστο. Μόνο εγώ είμαι ο άτυχος..;
Alfa Romeo
159
2200 κυβικά
του 2006
stavros159 Alfa 159 2.2 jts: Υπέροχη να την βλέπεις και να την οδηγείς αλλά προβληματική και ακριβή να την συντηρείς.
Πολλά προβλήματα μετά τις 90000 χιλ/τρα αισθητήρες,καδένες χρονισμού,αντλία βενζίνης,διάφοροι
τριγμοί στο εσωτερικό και την ανάρτηση και άλλα πολλά. Γελοίες τιμές service(όπως εξ άλλου στις περισσότερες εταιρείες)
Απορώ πως κάποιοι αλλάζουν...λάστιχα και μπαταρία κάθε πέντε χρόνια και εγώ κάθε 25000 χιλ/τρα και κάθε τρία χρόνια.
Είναι η δεύτερη alfa που οδηγώ μετά την 156 1,6 που είχα πριν.Τώρα μετά 151000 χιλ/ρα την
απολαμβάνω ακόμα και ελπίζω οι giulia να αξίζουν πραγματικά τα λεφτά τους.
Alfa Romeo
159 2.2
2200 κυβικά
του 2006
Γιαννης Ενα απιστευτα αυτοκινητο με οδικη συμπεριφορα σαν τραινο πανω σε ραγες,αλλα αυτο που μαστιζει την εταιρια ειναι η τεχνικη υποστηριξη σε ολους τους τομεις με αποτελεσμα την ταλαιπωρια ,των ιδιοκτητων με λαθος διαγνωσεις και το κοστος να εκτοξευεται στα υψη.Κριμα τετοιο αυτικηνητο να φοβασαι να το πας στο σπιτι του για ελεγχο.
Alfa Romeo
Giulietta
1600 κυβικά
του 2016
Ανδρέας Μητρούσης Μόλις 1,5 χρόνο και παρουσίασε 3 φορές βλάβη.
Alfa Romeo
Giulietta
140 κυβικά
του 2014
ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ,ΑΝΤΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΠΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΖΗΜΙΕΣ
Alfa Romeo
159
1900 κυβικά
του 2007
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΣΗΣ πανεμορφο και τελειο στην οδήγηση και ως τα πρωτα 80.000χλμ κανενα προβλημα....απο τοτε και μετα και εως τα σημερινα 120.000χλμ δεν θα ηθελα ουτε εχθρος μου να μην τραβηξει οσα τραβηξα σε συνεργεια και εξοδα, σχεδον ολα εχουν χαλασει και αλλαχθει.....
service ΚΛΠ τα ακολουθουσα κατα γράμμα....
Alfa Romeo
147
1600 κυβικά
του 2002
Νίκος Μανώλας Ηλεκτρικά...Λάδια...Μπροστινό σύστημα διευθυνσης....Κατανάλωση...
Alfa Romeo
156
1600 κυβικά
του 1999
Yiannis Καλησπέρα, πάρα πολλές βλάβες μετά το πέμπτο έτος κυκλοφορίας του, και τα γνήσια ανταλλακτικά της αντιπροσωπίας πολύ ακριβά.Με "έσφαξαν" πολλές φορές!!!
Alfa Romeo
147
1598 κυβικά
του 2003
Αναστάσης ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ
Alfa Romeo
146
1400 κυβικά
του 1998
Γεώργιος Τόλιου Δεν ξέρω αν θα πρέπει να αφήσω αναφορά ή όχι, καθότι το αυτοκίνητό μου είναι σχετικά παλιό (18 ετών), παρόλα αυτά θα γράψω μερικές παρατηρήσεις και κρίνετε εσείς αν θα πρέπει να προσμετρηθεί στην έρευνα ή όχι.
ALFA ROMEO 146 1.4 TS 16V JUNIOR
Ακριβά ανταλλακτικά, υψηλή κατανάλωση και υψηλό κόστος συντήρησης.Ενδεικτικά αναφέρω ότι η αντικατάσταση (ανά 50000 - 55000χιλ.) ιμάντα χρονισμού + μεταβλητό κοστίζει στην αντιπροσωπεία περίπου 600,00 ευρώ. Αλλαγή μπουζί (8 στον αριθμό) 300,00 ευρώ. Αν σε αυτά προσθέσουμε και τις φυσιολογικές φθορές και αλλαγές (λάδια, τακάκια, φίλτρα κλπ.) μπορεί να πας για σέρβις και να χρειάζεσαι 1000,00 ευρώ για πλάκα. Το αυτοκίνητο που έχω έχει 180.000 χιλιόμετρα και εκτός από τα ανωτέρω που έχω γράψει παραπάνω έχω αλλάξει 1)αισθητήρα λάμδα 2 φορές, 2)αισθητήρα στροφάλου 3)μοτέρ στα ηλεκτρικά παράθυρα 4)δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν στα 80.000 χιλιόμετρα 5)δυναμό 6)τρόμπα νερού 7)αμορτισέρ κλπ. Οι ταπετσαρίες από όλες τις πόρτες ξεκολήσανε όλες μετά το 10ο έτος (κοινό πρόβλημα και σε πολλά άλλα ALFA 146 που έχω διασταυρώσει) πράγμα το οποίο το θεωρώ απαράδεκτο. Η κατανάλωση κυμαίνεται μέσο όρο στα 11lt / 100 χιλ. τιμή την οποία επίσης θεωρώ υψηλή. Το μόνο θετικό που έχω να αναφέρω είναι ότι οδηγικά είναι αξιόπιστο με καλά κρατήματα, καλά φρένα συν το γεγονός ότι μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν καίει καθόλου λάδια η μηχανή.
Θα μου πείτε βέβαια ότι το αυτοκίνητο είναι παλιό πλέον και μπορεί να έχετε δίκιο, αλλά έχω την εντύπωση ότι το κόστος συντήρησής του ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο των αυτοκινήτων της κατηγορίας του και της παλαιότητάς του.
Φιλικά
Γιώργος
ακης βαλαβανης Φοβερο προβλημα στεγανότητας . Το πάτωμα του οδηγού ήταν γεμάτο νερό μετά από δυνατές βροχές. Στην αντιπροσωπεία δεν κατάλαβαν ποτέ τι έφταιγε. Μία τους έφταιγε η ηλιοροφή , μία τα λάστιχα της πόρτας. Μετά από δυο τρεις επισκέψεις και επεμβάσεις από τους "ειδικούς" δεν ξαναπήγα. Τσάμπα λεφτά έδινα. Τελικά τη λύση βρήκε ένα παλικάρι που δουλεύει σε λαμαρινάδικο και παρμπριζ.
Alfa Romeo
159 2.2sw mod 2008
2200 κυβικά
Αμαραντιδης Φιλαρετος Τι να πρωτοσχολιασω......Alfaromeακιας-ducataκιας απο κουνια. 156 1.6 sw 2001.....156 20 jts sw 2004 (απιστευτο αυτοκινητο 100000 χιλ χιλ.αψογο.δυο ψαλιδια στα μειον) μετα 159 2.2 πολυ καλο,εκαιγε τον περσικο,14.8λιτρα, οpelaki κινητηρα γαρ....ερωτευμενος με τα sw αλλαγη με 2.2 sw καινουργια σειρα..αλλα φρενα,ψαλιδια αλουμινιου, δυο λιτρα λιγοτερο........και μπαμ ηκουσθει στον αερα..1) 1000 χιλ ατερμονας τιμονιου .2)9000 χιλ,θορυβος μπροστα και αριστερα κατω.....και παμε ..δαγκανες μια ,ημιαξονια 3-4-5-6...αλλαγη συνεργειου σφακιανακης,αγια παρασκευη.. ημιαξονια1-2-3 διαφορικα 2 σασμαν 2κλπ..κλπ Στο διαταυτα ,μετα απο 4.5 συνεχωμενους μηνες στο συνεργειο,εντος εγγυησεως,παναθεματην,με απευθειας επαφη ,ελληνιστη on line με το εργοστασιο στην ιταλια...τιποτα.....μολις ομως περασαν τα δυο χρονια εγγυησεως,εκ των οποιων 4.5 μηνες εντος συνεργειου,και μην μασατε δυο χρονια ειναι για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, απο 4-10-2010 εως 21-2-2011, το αποτελεσμα .παρτο και αει .....μυρμιγκακι..πεταμενο το αυτοκινητο στο δρομο μετα απο 10 μηνες, παραλαβη με μηχανικο ,στο γκαραζ του σπιτιου μου, χωρις πινακιδες απο το τελος του 11 και δικαστηρια με αναβολες, γιατι ο δικηγορος του ενος ειναι ...και του αλλουνου εχει ....30 χιλ εχω πληρωσει σε αυτους ,με βαλανε τηρεσια,χασανε τα ασφαλιστικα, και εχω ακομα 2-3-4 χρονια μπροστα μου...οντως μας εχουνε για αποικια...ευτυχως το mito 135 multiair παιρνει αριστα..εχει 50000χιλ και σε προσπαθεια για αλλαγη με jylieta 105 diesel, επιασε 11000 χιλιαρικα..περαστικα μου ΤΙ ΝΑ ΠΩ.
Alfa Romeo
Gt
1800 κυβικά
του 2008
angelos Aγορασα την alfa romeο gt το 2008 37,500 ευρώ καινουριο μετα από ένα μήνα εσκασαν τα δερματα στα καθίσματα του οδηγού στις ραφές δερματα που στοιχησαν 2500 χιλευρώ το πήγα αμμεσα στην σπικαρ οπου και αγόρασα το αυτοκίνητο εβγαλαν φωτογραφίες για να με καθυσηχασουν ότι θα τις έστελναν στην Ιταλία, με καλεσαν οι ιδιοι να μου πουν ότι φυσικά φταιω εγω που εσκασαν τα δερματα που όπως εκρινε ο ταπετσερης που μου το εφτιαξε ηταν σαπιο και καμμενο
ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ AFTER SALES καμία σοβαρότητα και έλειψη επαγγελματισμού