Audi
Q5 (Diesel)
2000 κυβικά
του 2020
|
Γιαλούρης Αθανάσιοσ Αδυνατούσαν να εντοπίσουν την αιτία των συμπτωμάτων και χρειάστηκε να επισκεφθώ 3-4 φορές το συνεργείο για τον ίδιο λόγο
|
Audi
Q5 (Βενζίνη)
2000 κυβικά
του 2009
|
Χάρης Μανιώτης Είναι μη αποδεκτό premium brand να παρουσιάζει τέτοια προβλήματα
|
Audi
A1 sportback (Βενζίνη)
1200 κυβικά
του 2014
|
Διονύσης Μαλαπέτσας Χτύπησε τα συγχρονιζέ της 1ης, της 2ας και της 3ης. Προβληματικά κιβώτια της VW Group από το 2012 και μετά. Είχα το θέμα με ένα Golf του 2012, το Α1 και ένα Polo Μκ6 του 2015. Και τα τρία είχαν προβλήματα με τα σασμάν τους, κυρίως στα συγχρονιζέ. Πανάκριβα ανταλλακτικά και εργασία στις αντιπροσωπείες της ΚΑΡΕΝΤΑ και μάλιστα πολυήμερες επισκευές που σε άφηναν χωρίς αυτοκίνητο.
|
Audi
A4 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2007
|
Τάσος Ορφανός Τα Audi (και γενικώς τα Γερμανικά) ειναι πολύ καλά σε απτή ποιοτητα κατασκευής και οδικά χαρακτηριστικά αλλά η αξιοπιστία τους μετά από κάποια χιλιόμετρα/χρόνια ειναι αμφισβήτησιμη.Αν εχεις το χρημα ειναι οτι καλύτερο αλλά αν δεν... ού μπλέξεις.
|
Audi
A3 sportback (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2013
|
Κωνσταντίνος Στοφόρου Σε γενικές γραμμές πολύ καλή οδήγηση, οικονομία στο καύσιμο και ποιότητα υλικών. Αλλα έβγαλε στις 110.000 χιλιόμετρα θέμα με τον συμπλέκτη και αντλία νερού .
|
Audi
Q3 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2014
|
Κωστας Σε 7 χρόνια με 70.000 χλμ ήτανε τόσες οι ζημιές που αναγκάστηκα να το δώσω όσο όσο. Αγορασμένο καινούργιο απο γνωστή αντιπροσωπεία στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2014 ειδική παραγγελία με πολλά εξτρά γιατί είχα σκοπό να το κρατήσω χρόνια.
12 μέρες μετά το πέρας της στάνταρ 2ετους εγγυησης μέχρι και που το έδωσα έβγαλε τα εξής (τιμές μόνο σε αυτά που επισκευαστηκαν) 1. Δεικτής βενζίνης στο καντράν μαζί με τρόμπα 380 ευρώ
2. Διαρροή νερού απο την ηλιοροφή στην καμπίνα λόγω κακής εφαρμογής 735 ευρώ
3. Μηχανισμός παραθύρου οδηγού 320 ευρώ
4. Μπαταρία ψοφησε στα 3,5 χρόνια.350 ευρω μαζι με την εγγραφη στον εγκεφαλο
5. Αντλία νερού 460 ευρώ
6. Πολλαπλασιαστες (δεν αλλαχτηκαν ποτέ)
7. Τριγμοι στο εσωτερικό (δεν επισκευαστηκε)
8. Ντουλαπάκι συνοδηγού (δεν επισκευαστηκε)
Οταν βλέπεις οτι ένα αμάξι απο τα 2 χρόνια σου βγάζει τέτοια προβλήματα το δίνεις και αυτό έκανα. Να μην μιλήσω για τα service στο επίσημο... Λιπαντικό σέρβις στα 12.000 χλμ (λαδια+φιλτρο) 325 ευρώ. Είπατε τίποτε;
|
Audi
Q5 (Βενζίνη)
2000 κυβικά
του 2009
|
STERGIOUDAS IOAKEIM Συνεχείς βλάβες (κάψιμο λαδιών, ψαλίδια, τούρμπο, φλάντζα, και ατελείωτα άλλα), πανάκριβα σέρβις που κάποιες φορές γινόταν μόνο στα χαρτιά {αλλά πληρωνόταν}, καταφυγή σε ιδιωτικό μηχανικό με βελτίωση αξιοπιστίας, και επάνοδος στην επίσσημη αντιπροσωπία όταν άλλαξε η εταιρία που ήταν αντιπρόσωπος.
|
Audi
A4 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2001
|
ΣΠΟΥΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ Το αυτοκίνητο έχει 160.000 χλμ. Από τα 100.000 και μετά, μετάνιωσα που το πήρα. ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ
|
Audi
A3 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2002
|
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ Πολλα προβληματα απο την μανα του προβλημα με το καντραν και κακα ηλεκτρονικα ....επισης το σασμαν εχει γινει ανακατασκευη τα υπολοιπα φθορες μετα απο 265.000 δεν τα αναφερω ...κερδιζει η ωραια οδικη συμπεριφορα το δεσιμο και η αισθηση ασφαλειας
|
Audi
A3 old (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2001
|
Χρήσος Κάτοχος του αυτοκινήτου που αγοράστηκε καινούργιο το 2001.Από την ποιότητα του εσωτερικού του δεν έχω παράπονο.Δεν υπάρχουν οι παραμικροί τριγμοί και το εργοστασιακό δερμάτινο σαλόνι είναι ακόμη σαν καινούργιο.Όσον αφορά στα υπόλοιπα νομίζω ότι με εξαίρεση τη μηχανή και το κιβώτιο,έχω αλλάξει τα πάντα!
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2008
|
ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ Οταν δίνεις 31000 ευρώ για αυτοκίνητο δήθεν premium, έχεις και τις ανάλογες απαιτήσεις σε θέματα ποιότητας, αξιοπιστίας κλπ. Αν και στο θέμα της απτής ποιότητας τα πάει πολύ καλά, από αξιοπιστία, δηλ. βλάβες, έβγαλε πολλές για 95000 χλμ που έχει κάνει το αυτοκίνητο. Ουρανός πού έπεσε, προβλήματα με τις κλειδαριές, αντλίες νερού, ρουλεμάν τροχών, τεντωτήρας καδένας, αμορτισέρ είναι μόνο όσα θυμάμαι πρόχειρα... στο τελευταίο δε service σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο, μου έβγαλαν ένα υποτιθέμενο κοστούμι για διάφορες βλάβες, όπως πολλαπλή εισαγωγής, ψαλίδια κλπ. 2200 ευρώ...ένα ταπεινής καταγωγής fiat 500 της οικογένειας με 85000 χλμ. δεν έχει βγάλει τίποτα απ αυτά...μάλλον δεν θα μπλέξω ξανά με τους Γερμανούς...
|
Audi
A4
2000 κυβικά
του 2005
|
Γιώργος Μέχρι την παράδοση των πινακίδων στα 400.000 χλμ το αυτοκίνητο έβγαλε αναρίθμητα προβλήματα. Δίσκους, ηλεκτρονικά, τουρμπίνα, ψυγεία , air condition, οροφή, ταμπλό και πάρα πολλά άλλα. Βέβαια για να αλλαχθούν αυτά και να εντοπιστούν τα συγκεκριμένα προβλήματα αλλάχθηκαν άλλα τόσα αχρείαστα μέρη του αυτοκινήτου καθώς το service της Ξάνθης έκανε τα χειρότερα δυνατά για να τα λύσει.
|
Audi
A2
1400 κυβικά
του 2004
|
Παυλιδάκης Γεώργιος Κάτοχος επί δεκαετία ενός Audi A2 1400cc 75HP.
Τα θετικά πρώτα : διαχρονικό design εξωτερικά, γεροδεμένη κατασκευή, πολύ καλοί χώροι για τις εξωτερικές διαστάσεις του, ανατομικά (γερμανικά γαρ) καθίσματα, μπροστά από την εποχή του στο θέμα εξοικονόμησης βάρους (με χρήση πανάκριβου αλουμινίου ωστόσο που κοστίζει υπερβολικά πολύ σε εργασίες φανοποιείου).
Τα αρνητικά : πανάκριβα σέρβις και ανταλλακτικά, δεν υπήρξε ούτε μία χρονιά που να μην έχω τουλάχιστον 2-3 βλάβες. Πολλαπλασιαστές (το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα σε Renault Clio 1.4 MTV 98HP πριν το αλλάξω για το A2), αισθητήρας λ, δυναμό (εννοείται), ψυγείο, μηχανισμός πίσω δεξιά (!) ηλ. παραθύρου (πόσες φορές να το χρησιμοποίησα, το πολύ 20), μοτεράκι για τα πιτσιλιστήρια του παρμπρίζ(!) (150 ευρώ + εργασία μου ζήτησαν στην αντιπροσωπεία), σερβομηχανισμός φρένου, κρεμαγέρα, καστάνια χειρόφρενου που κόλλαγε, διακόπτες παραθύρων-αλάρμ-τάπας ρεζερβουάρ κλπ, διακλαδωτής (που έχει δυστυχώς ιδιαίτερα περίπλοκη εργασία αντικατάστασης), απώλεια συμπίεσης σε έναν από τους 4 κυλίνδρους στα 130.000 χλμ (ω ναι), και άλλα που μου διαφεύγουν αυτήν τη στιγμή.
Και μιλάμε για κινητήρα δοκιμασμένο, τον πολυφορεμένο από όλο το γκρουπ VW ατμοσφαιρικό 1,4 lt, όχι FSI ή TSI, ούτε βεβαίως κιβώτιο DSG (το 35% των DSG βγάζει σοβαρές βλάβες).
Τα εντελώς απαράδεκτα τώρα (που καταρρίπτουν τον μύθο της δήθεν καλής ποιότητας κατασκευής -γιατί τον μύθο της αξιοπιστίας των γερμανικών δεν νομίζω ότι τον πιστεύουν πλέον και πολλοί) : διακόπτες που ξεφλουδίζουν (ναι, ξε-φλου-δί-ζουν, τόσο χάλια) ό,τι κι αν κάνεις, όσο προσεκτικός κι αν είσαι στο άγγιγμά τους, ταμπλό (ντουλαπάκι-πληκτρολόγιο κλιματισμού-ηχοσυστήματος) που επίσης ξεφλουδίζει και από μαύρο δείχνει ένα φτηνιάρικο λευκό αφού ο "πυρήνας" του πλαστικού είναι λευκός κι έχει μία αστεία επίστρωση χρώματος, (ομοίως και άλλα γερμανικά που έχω τσεκάρει, Mercedes, BMW κλπ.), ουρανός που κρεμάει (στάνταρ αυτό), παράθυρο οδηγού που "διαβάζει" τον καιρό (στην πρώτη ψιχάλα δεν τολμούσα να το ανοίξω διότι μετά δεν έκλεινε αλλά σταθεροποιείτο στη μέση και χρειάζονταν τουλάχιστον 7-8 προσπάθειες για να κλείσει -ενώ βρεχόμουν), τρίξιμο από τη λαστιχένια βάση του κινητήρα ("μην ασχολείσαι" μου είπαν στην Audi) κλπ.
Εν ολίγοις : αμάξι για 4-5 χρόνια max, κάνεις το (ακριβό) κέφι σου και μετά (όταν αρχίσει να διαλύεται παρά τα σχολαστικά σέρβις και την προσεκτική χρήση) το δίνεις και τραβιέται ο καημένος ο επόμενος.
Πήρα Prius ΙΙΙ του 2010 με 125.000 χλμ γιατί ήθελα αξιόπιστο αυτόματο για μέσα στην πόλη. Πολιτισμικό σοκ. Έχω κάνει >25.000 χλμ, μόνο τακτικό σέρβις και βενζίνη. Το αμάξι είναι βράχος. Παρόλη την πολυπλοκότητα της υβριδικής κατασκευής μιλάμε για άλλο ένα τυπικό γιαπωνέζικο : ΤΙΜΙΟ. Σχολαστικότητα και τελειομανία στην κατασκευή, φτιαγμένο για να αντέχει, τι να λέμε τώρα. Παροιμιώδης αξιοπιστία.
Στα γερμανικά πουλάνε απτή ποιότητα (και καλά...) και από κάτω κρύβονται βλάβες-βλάβες-βλάβες.
Πο-τέ ξα-νά, πο-τέ.
|
Audi
Q5
2000 κυβικά
του 2009
|
Νίκος Τσιάκας Αυτοκίνητο 70000€, ζημιές 10ετιας και κόστος επισκευής πέραν τις εγγύησης 10000€
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2009
|
Κοράκης Χρήστος - ηλεκτρικά σε παράθυρα και κλειδαριές χάλια...
- αναβάθμιση στον εγκέφαλο ABS που έκανε η εταιρεία και καλά σαν ανάκληση ήταν λαμογιά για να μην δώσουν πίσω τα λεφτά σε όσους βγήκε το πρόβλημα πιο νωρίς...
- καδένα χρονισμού πρόβλημα σε όλους τους κινητήρες... ανακατασκευή στον δικό μου και σε όσους ξέρω στην πόλη μου... Το πρόβλημα παρουσιάστηκε σε όλους από τα 88 έως 137.000 χιλιόμετρα
- το ότι η αντιπροσωπεία είναι φαρμακείο για μένα δεν είναι τόσο σοβαρό γιατί ήξερα τι έπαιρνα...
Το ότι δίνουμε τόσα λεφτά για προϊόν και καλά premium με μόνο 2 χρόνια εγγύηση τη στιγμή που η ΚΙΑ έχει 7 χρόνια και το ότι βγάζουν σοβαρότατες ζημιές είναι τουλάχιστον κοροϊδία
|
Audi
A4
1800 κυβικά
του 2011
|
Κλεομένης Μπενίδης ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΣΗ. ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΤΑ ΚΥΡΙΩΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
ΠΡΙΝ ΤΙΣ 80000 ΧΛΜ ΕΚΑΙΓΕ ΛΑΔΙΑ, ΑΛΛΑΓΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ 100000 ΕΣΠΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΣΑ, ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ 150000 ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΛΜ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΡΚΙΝΓΚ
|
Audi
A4 cabrio
1800 κυβικά
του 2004
|
Θεόφιλος Όλο προβλήματα χαμηλή ποιότητα και φθορές
|
Audi
A5
2000 κυβικά
του 2010
|
Νίκος Ρουσάνογλου Ο κινητήρας είναι για πέταμα. Εντός εγγύησης, το 2011 βάρεσε μπιέλα, καταστράφηκε η κυλινδροκεφαλή. 20 ημέρες επισκευή. Στη συνέχεια, προβλήματα με τα ηλεκτρικά του (μπουζί) με κοψίματα στο γκάζι κτλ. Το 2018 στα 95.000 χλμ. νέο πρόβλημα με την συμπίεση των κυλίνδρων. Κατανάλωση λαδιού έφτασε να ζητά 1 λίτρο στα 1.000 χλμ. Πρόκειται για γνωστό πρόβλημα σε πάμπολλα δίλιτρα μοτέρ, που οφείλεται σε λάθος σχεδιασμό των πιστονιών. Με τον χρόνο, κι εφόσον δεν γίνει επέμβαση, το πρόβλημα χειροτερεύει και φτάνει σε πλήρη καταστροφή του μοτέρ. Καμία ενημέρωση από την Audi ή την Κarenta στην οποία πήγαινα το αυτοκίνητο. Έφτασαν τελικά φέτος να μου πουν ότι, ξέρετε, η Audi έχει βγάλει ένα κιτ επισκευής, με νέα πιστόνια, για να λυθεί το πρόβλημα. Κόστος γύρω στα 2.500 - 3.000 ευρώ! Για δικό τους πρόβλημα έτσι; Τέλος πάντως, επειδή το αγαπούσα το αυτοκίνητο, συμφωνώ. Κατεβάζουν τον κινητήρα και βρίσκουν ραβδώσεις στον στρόφαλο. Πέταμα δηλαδή ο κινητήρας. Με τα πολλά, μου ζήτησαν 4.500 για αλλαγή όλου του κινητήρα. Στις διαμαρτυρίες μου, μου είπαν ότι δυστυχώς η Audi θεωρεί το πρόβλημα μεμονωμένο. Τελικά το προχώρησα για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο, αλλά τώρα θα το κυνηγήσω και νομικά γιατί έμαθα ότι σε άλλες χώρες, όχι στην μπανανία που ζούμε, έχουν δοθεί αποζημιώσεις, ακόμα και ετεροχρονισμένα, δηλαδή αφού φτιάχτηκε ή αντικαταστάθηκε ο κινητήρας με κόστος για τον ιδιοκτήτη. Όσοι έχετε Audi, VW και σας καίει λάδι, να ξέρετε ότι έχετε πιθανότατα πρόβλημα στα πιστόνια. Το ίδιο έπαθαν και δυο φίλοι με Touran και Scirocco στα 1.400 κυβικά. Κι εν τέλει, αφού έγιναν όλα αυτά, μετά από 1.700 χλμ. με το νέο μοτέρ, με άφησε στην Εθνική, λόγω προβλήματος με τον ψεκασμό ενός από τα μπεκ. Συνολικά μου έχει στοιχίσει πάνω από 6.000 ευρώ τον τελευταίο χρόνο... Απαράμιλλη ποιότητα. Και όλα αυτά ενώ έχει συντηρηθεί αποκλειστικά σε Karenta...
|
Audi
A4 avant
1800 κυβικά
του 2009
|
Ανδρέας Καραισαριδης Το αμάξι το πηρα μεταχειρισμένο το 2016.
Στα 150000 χλμ έβγαλε προβλημα με την αλυσίδα χρονισμού και εκκεντροφόρο.
Η αλητεία της υπόθεσης ειναι οτι ενω στους κινητήρες TFSI η Audi γνώριζε απο το 2010 το προβλημα με την αλυσίδα εξακολουθούσε να την συναρμολογεί και στα επόμενα της μοντέλα.
Έτσι θα περίμενε κανεις ως ένδειξη σεβασμού στον πελάτη να αναλάβει το κόστος είτε έξ ολοκλήρου είτε σε μεγάλο ποσοστό.
Η Audi δεν ανέλαβε κανένα κόστος και ισχυρίζεται οτι θα μπορούσε να γίνει εν μέρει ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ αν όλα τα Service είχαν γίνει στην αντιπροσωπεία.
Μιλάμε για ενα κόστος που αγγίζει τα 2000€!!!!
Άλλες βλάβες που μου έβγαλε ήταν βλάβη στο CD Player δυο φορές ,κλειδαριά συνοδηγού και κάποια αλλα μικροπράγματα που δεν θυμάμαι.
Ααααα!!!
μην ξεχάσω και την σύμβαση που πρέπει ως έχεις με εταιρία λαδιών αυτοκινήτου!!!
Ο κινητήρας καίει ΠΟΟΟΛΥΥ ΛΑΑΔΙ!!
Στα 1000 χιλιόμετρα σχεδόν 1 lt
Και αυτό ήταν γνωστό στην Audi και ειδικά στους TFSI κινητήρες αλλα η AUDI πετάει χαρταετό.
Αυτά εν ολίγοις απο εμενα.
|
Audi
A3 sportback
1600 κυβικά
του 2004
|
ΣΟΦΙΑ το πήρα και περίμενα τρεις μήνες απο τη μέρα που το πήρα εσθητήρες βενζίνης εμενα στο δρομο.
Σασμάν καθε 70000 χλμ θέλει επισκευη ειναι το 6αρι . Στις 3000 χλμ έμεινα απο δισκο πλατο
στην Εθνική Αθηνών λαμίας.
Αμα ειμασταν αμερικη το αυτοκινητο αυτο θα ειχε αποσυρθει απο την κυκλοφορια στην Ελαδαρα
δεν υπαρχει προβλημα
|
Audi
A3 sportback
1600 κυβικά
του 2005
|
Κώστας Το αυτοκινητο "παει" στο δρομο ακομα και τωρα μετα απο 320000χλμ. Απο κει και μετα μεχρι τα 200000χλμ εχουν αλλαχθει ολοι οι γρυλοι παραθυρων (του οδηγου 2 φορες), ολοι οι πολλαπλασιαστες, ο καταλυτης στα 100000χλμ και το control box ελεγχου του παραθυρου οδηγου στην εγγυηση. Σε νεο προβλημα στο control box ειχαν κοπει καλωδια στην ενωση στην πορτα του οδηγου και μαλιστα το ενα ειχε και ενωση(!) χωρις να εχει ανοιχθει ξανα το συγκεκριμενο. Η υποστηριξη της ελληνικης αντιπροσωπειας δεν υπαρχει στην κυριολεξια και αν γινει κατι γινεται μονο αν γινει γραπτο ή τηλεφωνικο παραπονο στα κεντρικα... Τα ανταλλακτικα πανακριβα χωρις εμφανη λογο. Ακομα στα 260000χλμ το σασμαν τελος...
|
Audi
A3
1600 κυβικά
του 2007
|
αγγελος θεοδωρου Καλύτερα να είχα πάρει ποδήλατο.
|
Audi
A4
1800 κυβικά
του 2002
|
Βασίλης Έχω το 1.8 turbo quattro δεν θυμάμαι να πέρασε κάποιος μήνας που να μην έτρεχα στα συνεργεία, το έχω χρυσοπληρωσει ,όλα τα σέρβις πανάκριβα, θέλω να πάω μία εκδρομή με την οικογένεια μου και αυτό που σκέφτομαι είναι να μην μείνω στο δρόμο όπως τόσες και τόσες φορές που με έχει αφήσει.Απλα το χειρότερο αυτοκίνητο που είχα στα 23 χρόνια που οδηγώ!!!!
|
Audi
Α4 1.8 t q b6
1800 κυβικά
του 2001
|
Στράτος Τι να πω για το αμάξι. Το πήρα μτχ το 2006 με 87000 χλμ.Τωρα εχει 192000. Μεσαια τριβη στην τετρακίνηση , μεταβλητος χρονισμός των βαλβίδων , πλαστικα στο ταμπλω που ξεφτίζουν , γρυλλοι παραθύρων , κρεμαργιέρα , καιει λαδια ο κινητήρας , ψυγειο νερού , δυναμο ανακατασκευή , κομπρεσορας του a/c , αλλαγη καταλύτη (προηλθε απο πολλαπλασιαστές ) και άλλα που δεν μπορω να θυμηθώ .
|
Audi
A4
1600 κυβικά
του 2006
|
ΘΩΜΑΣ ΜΠΑΣΤΑΣ Πολλές βλάβες, προβλήματα από την αρχή και εντός εγγύησης
|
Audi
A3
1800 κυβικά
του 2007
|
Παναγιώτης Ξ AUDI 1.8 TFSI turbo quattro του 2009. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω? Λόγω του ελαττωματικού εντατήρα, που στην Ελλάδα δεν έκαναν ανάκληση, πηδάει δόντι η καδένα και καρφώνει βαλβίδες, 2100 ευρώ. Σε ένα χρόνο ακριβώς μετά την επισκευή ξανά καίει 2 βαλβίδες, πάλι άνοιγμα καπάκι και αλλαγή μαζί με μια αντλία λαδιού 800 ευρώ. Μετά άρχισε να καίει λαδια σαν παλαβό, έκαιγε και πριν αλλά περίπου 1 λίτρο στα 2000 χλμ, μετά έκαιγε 1 λίτρο στα 300. Επισκευή κινητήρα και αλλαγή ελατήρια, κουζινέτα και αντλία λαδιού ξανά 2450 ευρώ. Ενδιάμεσα χρειάστηκε πάλι να γίνει χρονισμός καδένας. Αντλία νερού και τουρμπίνα 800 ευρώ. Εκκεντροφόρος και φλάντζες ξανά. Για ένα χειμώνα δε δούλευε το καλοριφέρ και το δαγκώσαμε ενώ η αντιπροσωπεία έλεγε ότι όλα είναι οκ. Πήγα σε έναν που φτιάχνει ψυγεία και το ξεβούλωσε. Μετά ένα χρόνο τρύπησε το ψυγείο που είναι φτηνό πλαστικό. Μετά ένα χρόνο έλιωσαν οι εισαγωγές του νερού στο καλοριφέρ και έμεινε από θερμοκρασία. Για κλειδαριές δε το συζητάω, μόνο μία δεν έχει χαλάσει. Μπαίνω σαν τους Ντιούκς. Τα πίσω καθίσματα κρέμασαν, χωρίς να έχω παιδιά-σκυλιά. Ακριβό φτηνόπραγμα και τίποτε άλλο. Δε μιλάω για ηλεκτρικά. Μας έχει αφήσει στο δρόμο συνολικά 8 φορές, έχω μάθει όλα τα συνεργεία και όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Σφυρίζουν οι ρόδες στην εθνική και μου έχουν αλλάξει 3 φορές τακάκια και μια δισκόπλακες χωρίς να διορθωθεί. Κοντέψαμε να καούμε ζωντανοί όταν αμέσως μετά από service στο Φιλοσίδη δεν κουμπώσανε το φίλτρο βενζίνης και έτρεχε όλη η βενζίνη κάτω από το αμάξι.Άδειασαν 50 λίτρα βενζίνη κάτω από το αμάξι. Μας είπε συγγνώμη και 2 service δωρεάν για αποζημίωση.Δεν πήγα βέβαια γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη. Γενικά το αμάξι αυτό μας έχει απογοητεύσει όσο δεν πάει.Φουλ αναξιόπιστο και κοστοβόρο, δεν ξαναδίνω τα λεφτά μου στο vw group ποτέ ξανά.
|
Audi
A3
1600 κυβικά
του 2005
|
Alex Κάθε τρείς και λίγο χαλάνε οι πολλαπλασιαστές.Το σοβαρότερο όμως είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται κάθε 70 εως το πολύ 100.000 χλμ αλλαγή καδένας.Πρέπει να λυθεί η μηχανή και το αυτοκίνητο να μεινει 2-3 μερες στο συνεργείο.Το κόστος γύρω στα 1000 ευρώ.Το αυτοκίνητο εχει κάνει 185000χλμ και έχει αντικαταστήσει 2 φορές καδενα μηχανής.
|
Audi
A4
1800 κυβικά
του 2009
|
Αλέξανδρος Βλάβη στους πολλαπλασιαστες που δημιούργησαν και μεγάλη βλάβη στο mother. Αλλαγή βαλβίδων, πιστονιων και παρελκομενων. Πρόωρο άδειασμα της μπαταρίας ( τρεις φορές αλλαγή) και προβληματα με τις ηλεκτρικές κλειδαριές (αλλαχθηκαν δύο φορές)
|
Audi
A4
1796 κυβικά
του 2003
|
Άγγελος Φοβερό αυτοκίνητο στο δρόμο. Απίστευτη αίσθηση οδηγικά. Μετά τις 3000 στροφές έσκαβε! Στις στροφές τραίνο! Με ένα πρόγραμμα ABT για 100άρα Racing βενζίνη, αγωνιστικό καταλύτη, χειροποίητη εξάτμιση (ολόκληρη), χταπόδι, αγελάδα, μια Κ04 και κοντά στα 280 άλογα, ένα αμάξι όνειρο. Να θές συνέχεια να το οδηγείς. Αλλά έως εκεί.
Τα προβλήματα πάρα πολλά. Απαράδεκτο για αυτοκίνητο της τάξης των 50.000+ Ευρώ και της μάρκας AUDI, να ξεφτίζουν τα πλαστικά στο ταμπλό, στο Radio-CD, στην κεντρική κονσόλα, γενικά πολύ κακή ποιότητα των υλικών στο σαλόνι. Όλο το σαλόνι - δερμάτινα καθίσματα, κεντρική κονσόλα, Radio-CD, τα βαμένα πλαστικά του ταμπλό κλπ. σε άθλια κατάσταση στις 150.000 χλμ. Γιατί AUDI? Και μιλάμε για παρκάρισμα σε κλειστό πάρκινγκ, πάντα ηλιοπροστασία, πλύσιμο μόνο χέρι και ποτέ πλυντήριο. Να το βλέπεις και να λές τι άθλια υλικά έχουν χρησιμοποιήσει?
Τα καθίσματα να τρίζουν και να έχουν ντεφορμαριστεί, όλο το αυτοκίνητο να τρίζει (συγκεκριμένα τρίξιμο από κάθε πλαστικό κομμάτι μέσα στο σαλόνι).
Μηχανικά, ελάχιστα προβλήματα όπως πολλαπλασιαστές (που μετά από ανάκληση αλλάχθηκαν δωρεάν), δίσκο-πλατό. Μηχανικά ο 20VT πολύ αξιόπιστος, ακόμα και να του πίνεις το αίμα (βέβαια ρουφάει το λάδι σαν τρελλός). Στα 150.000 "δύσκολα" χιλιόμετρα, μηχανικά άριστο χωρίς κανένα θέμα.
ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΟΣ.
Πουλήθηκε λόγω πολύ ακριβών ανταλλακτικών - service και έλλειψης έμπειρου τεχνικού προσωπικού για service στην επαρχία.
|
Audi
A3
1600 κυβικά
του 2007
|
θεοδωρου αγγελος Πολύ ακριβά ανταλλακτικά,πολλές ζημιές (κρεμαργιερα,σινεμπλοκ,σασμάν),απαραδεκτες αντιπροσωπιες σε θέμα αντιμετωπισης προβλημάτων
|
Audi
A3 sportback
1600 κυβικά
του 2006
|
athanasios paliantonis diafores mikrovlaves mi anamenomenes
|
Audi
A4
1600 κυβικά
του 2001
|
aris πολλες βλαβες
|
Audi
A4
1800 κυβικά
του 2006
|
Θέμης Μετα τα 100000 χλμ. Αρχιζουν ολα τα προβληματα!
|
Audi
Q5
2000 κυβικά
του 2009
|
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΒΛΑΒΕΣ και κατα συνεπεια ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ
|
Audi
A4
2000 κυβικά
του 2005
|
Ανέστης
|
Audi
Fsi
1600 κυβικά
του 2004
|
βαλάντης Κατά αρχή το ποίο ακριβό πρόβλημα είναι ο αισθητήρας nox τιμή 600.Γενικότερα πολλά ηλεκτρονικά προβλήματα τα λαμπάκια στο καντράν δεν τα προλαβαίνω χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ακριβά service.
|
Audi
A4
1781 κυβικά
του 2006
|
Γεώργιος Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο μοντέλο 2006.Εχω κάνει 98000χιλ. Στα 45000 χιλ. παρουσίασε πρόβλημα δεν έπαιρνε την όπισθεν όλες της φορές.Η βλάβη ήταν στην πλακέτα του σασμαν. Στα 72000 χιλ. εγινε αντικατάσταση στην πλακετα λάδια και εργασία κόστος 1000 ευρώ.
Στα 96000χιλ.αντικατάσταση στις διακλαδώσεις του καλοριφέρ και αναθυμιάσεις κόστος ανταλλακτικών και εργασίας 170 ευρώ.
|
Audi
A3 sport sedan
1600 κυβικά
του 2015
|
αποστολος τριγμοι σε καθισμα οδηγου,συντονισμος βασης μηχανης
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2097
|
George Σπασμένα thrust στο στρόφαλο που οδήγησαν σε καταστροφή του κορμού και του στροφαλου. Υπηρχαν ενδείξεις με προβλήματα στο συμπλέκτη τουλάχιστον για τρία έτη αλλά η επίσημη αντιπροσωπία δεν έδωσε ποτέ τη δέουσα προσοχή. Βλαβη απαράδεκτη για αυτοκίνητο της κατηγορίας του και με μόνο 80.000χλμ
|
Audi
Tt coupe
1800 κυβικά
του 2009
|
kostas Στα 60000 εκτος εγγυησης αντλία νερου 460 ευρω, κλειδαρια οδηγου 160 ευρω. Επισης θελω να επισημανω το υψηλο κοστος σερβις της επισημης αντιπροσωπιας, και το υφος καρδιναλιων που εχουν οι εκπροσωποι τους πουλωντας τα παντα σαν χρυσαφι. Ενδεικτικα να αναφερω οτι το κοστος μεγαλου σερβις με τα πακετα προσφορας (smart pack +5) εκτος των παραπανω ξεπερασε τα 400 ευρω (για φιλτρα-λαδια και υγρα φρενων κ μπουζι) ενω θελανε να με χρεωσουν αλλα 250 ευρω για τακακια. Σε καθε περιπτωση 1+ χιλιαρικο στους καιρους που ζουμε ειναι πολλα. Η τελευταια φορα που επελεξα VAG group
|
Audi
A5 sportback
2000 κυβικά
του 2009
|
Δημητρης καίει 1lt λάδι άνα 600χλμ. χρειάστηκε επισκευή κινητήρα με αλλαγή εμβόλων πιστόνιων στεγανοποίηση πιστόνιων τσιμουχακια βαλβίδων και φλατζες . το γνωρίζουν στην αντιπροσωπεία αλλα δεν το φτιάχνουν όόσο ειναι στην εγγύηση αν δεν το κανείς θέμα, ενώ σε αλλα κράτη όπως Αγγλία έχει γίνει ανάκληση των μοντέλων που φέρουν αυτό τον κινητήρα
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2007
|
Anastasios Katsourakis Γερμανικη ποιοτητα και αξιοπιστια
1.Ταμπλο αυτοκινητου μεσα στο πρωτο εξαμηνο
2.Τρεις κλειδαριες (ευτυχως μια τη γλυτωσε)
3.Φιλτρο νερου-διαρροή
4.Αντλια καυσιμου-εμεινε το αμαξι
5.Τζαμι οδηγου
Και φυσικα δεν αναφερω τις φυσικες φθορες μπαταρια αυτοκινητου κτλ, τριγμους
Απλα απατεωνες!!!!!!
|
Audi
A3 sportback
1600 κυβικά
του 2014
|
αποστολος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ελευθερες(αβιδωτες) βιδες συντονισμος μοτερ,θορυβος και τελος "ξεχαρβαλοτο" καθισμα
|
Audi
A5
2000 κυβικά
του 2009
|
ΑΚΗΣ Αγορασα καινουριο και πληρωσα το αμαξι αυτο 49000€ και ξαφνικα εχει χαλασει το cd player, δε διαβαζει κανενα cd, και η audi στη λαρισα μου ζητησε 1000€ για να το αλλαξει..!!!εχει επισης βγει η μια πλευρα απο το κουρτινακι απο την πανοραμικη οροφη, με ελαχιστη χρηση καθως ολο το χειμωνα επι τοσα χρονια το κουρτινακι ηταν μαζεμενο μονιμα, και η ιδια αντιπροσωπεια μου ζητησε 500 συν τα τεχνικα στην χειροτερη περιπτωση που θα πρεπει να αλλαχθει ο μηχανισμος...εκτος οτι πλεον καθε λιγο χρειαζεται ενα λιτρο λαδια συμπληρωμα..εχω τοσο πολυ ξενερωσει με τις γερμανικες εταιρειες, καθως ο πατερας μου εχει ενα X5 με αλλα προβληματα, που νομιζω οτι δεν αξιζει να δινουμε τοσα λεφτα για υποτιθεται premium αυτοκινητα τη στιγμη που με τα ιδια χρηματα παιρνεις αλλο αυτοκινητο με πολυ περισσοτερα extra...
|
Audi
A4
2000 κυβικά
του 2010
|
kalabogias kostas Το αυτοκινητο εχει πολυ καλες τεχνικες προδιαγραφες αλλα ποιοτητα τιμης υστερει πολυ. Το συγκεκριμενο με μονο 50000ΚΜ εχει αλαξει τρομπα νερου τριτο στοπ μοτερ ταπας καυσιμων .Πολυ ακριβα σερβις και ανταλακτικα σε τιμες τουλαχιστον εξαπλασιες του ανταγωνισμου.
|
Audi
Q5
1984 κυβικά
του 2009
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΣΟ ΕΙΧΑ ΕΓΓΥΗΣΗ (+ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΥΤΥΧΩΣ) ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΟΥΤΕ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΧΟΝΤΑΝ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ. ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΠΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΗΤΑΝ ΤΡΙΩΝ ΩΡΩΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΝΑ. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΑ 120000ΧΛΜ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΚΑΛΥΨΑΝ ΠΑΡΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΚΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ AUDI. ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ AUDI ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ! ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ Η ΕΛΛΙΠΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2008
|
giorgosA Διαρροή λαδιών, πρόβλημα στο dsg,πρόβλημα στις κλειδαριές,στα τζάμια,πρόβλημα στον εγκέφαλο του DSG, τσιμουχα στροφαλου
|
Audi
2009
1984 κυβικά
του 2009
|
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ 48000Km εως 58000κm ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΙ ΤΗΝ
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ KARENTA A.E. ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 10 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ.ΕΧΩ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΧΩ
ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΧΩ ΞΟΔΕΥΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΕΚΑΙΓΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΔΙΑ πληρη επανακασκευη 15 ημερες) S-TRONIC ΠΡΟΒΛΗΜΑ(πληρη επανακατασκευη 20 ημερες), ΚΑΛΩΔΙΩΣΕΙΣ(κεντρικες), ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ,
ΜΟΤΕΡΑΚΙΑ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ,ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ, ΚΟΥΜΠΩΜΑ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΩ ΣΕ ΝΗΣΙ.Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ mail
ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ AUDI ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝ.
ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ.
|
Audi
A4
1600 κυβικά
του 2002
|
Στέφανος Ξ Το αμάξι για την ηλικία του έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα , Στα 106.000 χιλιόμετρα έχουμε και λέμε πολαπλασιαστης, εγκέφαλος, αντλία νερού, αισθητήρες πάρκινγκ, δυναμό, εργοστάσιακο ράδιο cd audi Symphony χρυσοπληρωμενο καμένο,αλλαγή διακόπτων πίσω τζαμιών, το ντουλάπι του αυτοκινήτου μου μείνε στα χέρια κακής ποιότητας πλαστικοι μεντεσεδες δεν αντέχουν στην ζέστη, κρεμασμα η ταπετσαρία οροφής, κρεμασμα δερμάτινης επένδυσης στης πόρτες του αυτοκινήτου, και το κλασικό καίει λάδια.
|
Audi
A3 sportback
1200 κυβικά
του 2010
|
Σκλήκας Γεώργιος Μετά από εμπλοκή του οχήματός μου σε καραμπόλα χωρίς να είμαι ο υπαίτιος (με χτύπησαν από πίσω), το αυτοκίνητό μου έπρεπε να παρέμεινε στην Audi (Karenta Αμαρουσίου) για μεγάλο διάστημα λόγω κωλυσιεργιών με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Όταν άρχισαν οι εργασίες επισκευής και κατά την διάρκεια αυτών, δέχτηκα τηλεφώνημα από τον μηχανικό (με τον οποίο είχα άμεση και συχνή επικοινωνία) ότι το αυτοκίνητο έμεινε από μπαταρία. Με ρώτησε εάν θέλω να την αλλάξω. Συμφώνησα να βάλει καινούρια. Ο μηχανικός με ευχαρίστησε και εκεί τελείωσε η ομιλία μας. Όταν πήγα να παραλάβω το όχημα διαπίστωσα ότι με είχαν χρεώσει για την μπαταρία. Τους είπα ότι τα πάντα καλύπτονται από την ασφαλιστική μου εταιρεία, γιατί να πληρώσω. Και μου είπαν ότι είχε περάσει η ασφαλιστική αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα με την μπαταρία όποτε δεν έγινε καταγραφή. Τους ρώτησα γιατί δεν με ενημέρωσαν για το ζήτημά αυτό. Μου απάντησαν ότι συμφώνησα μέσω τηλεφώνου να αλλάξουν μπαταρία. Φυσικά συμφώνησα αφού δεν μου αναφέρθηκε ούτε το πρόβλημα, ούτε η χρέωση. Όταν τους πήγα εγώ προσωπικά το όχημά μου στο συνεργείο μετά το ατύχημα η μπαταρία λειτουργούσε κανονικά. Παραδέχτηκαν ότι έκαναν λάθος αλλά θα έπρεπε να πληρώσω. Εγώ αρνήθηκα και τότε με έκπληξη (πραγματικά έμεινα εμβρόντητος) ένας από τους τεχνικούς ζήτησε να μου αφαιρέσουν την νέα μπαταρία και να μου βάλουν την παλιά - αφού αρνούμαι να πληρώσω. Και ήταν έτοιμος να δώσει εντολή. Ο μηχανικός είπε ότι η μπαταρία μπορεί να δώσει ρεύμα αλλά δεν θα κρατούσε σχεδόν καθόλου και ανά πάσα στιγμή θα με «άφηνε». Δηλαδή τους είπα μπροστά στα λεφτά θέτετε σε κίνδυνο την ζωή μου; Περιττό να σας πω τι εκτυλίχθητε μπροστά στα μάτια μου και το τι άκουσα. Τελικά και με τα πολλά μου έβγαλαν την μπαταρία (η οποία είχε δηλωθεί στο σύστημα της Audi) και μου έβαλαν μια άλλη με σχισμένο κωδικό. Δεν πλήρωσα τα 250 ευρώ(!!!) για την μπαταρία. Στην συζήτηση αυτή έχω και μάρτυρα τον ασφαλιστή μου (πρώην τεχνικός) που τον είχα πάρει μαζί μου για παρέα αλλά και για την γνώση του επάνω στα αυτοκίνητα. Δε σας λέω πόσο στεναχωρήθηκα από την όλη αντιμετώπιση, ένιωσα μικρός, ασήμαντος και ποταπός … Ήμουν έτοιμος να καλέσω την αστυνομία. Ήθελα να γράψω επιστολή στη Γερμανία αλλά οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις στο εξωτερικό με παρεμπόδισαν στην συγγραφή μιας επιστολής καταγγελίας και διαμαρτυρίας.
|
Audi
A3
1800 κυβικά
του 2010
|
Ιωάννης Ντεμίρης Αγόρασα καινούργιο Audi A3 1.8 TFSI του 2010 και μου κόστισε 32000 με τις δόσεις. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, άψογη οδηγική συμπεριφορά άλλωστε γιαυτό πλήρωσα τόσα λεφτά. Ο κινητήρας θα μπορούσε να είναι λίγο πιο δυνατός. Μετά τα 40000 χλμ άρχισε να καίει λάδι συνεχώς. Βάζω 1 λίτρο κάθε 2000 χλμ. Η αντιπροσωπεία λέει ότι έτσι πρέπει να είναι???? Στα 50000 χλμ τρύπησε το δοχείο του παραφλού μέσα στον κινητήρα και αν το αφήσω 3 ημέρες χωρίς να το κινήσω πρέπει να συμπληρώσω. 500 ευρώ το κόστος αλλαγής αλλά η αντιπροσωπεία σου βάζει μόνο επισκευασμένο και ζητάει πίσω το παλιό να το επισκευάσει προφανώς να το δώσει σε άλλον???? Στα 80000 χλμ καβάλησε δόντι η καδένα, ξεσυγχρονίστηκε ο κινητήρας με αποτέλεσμα 2000 ευρώ ζημιά. Ρωτώντας και ψάχνοντας έμαθα ότι ο FSI/TSI 2ης γενιάς πολλά προβλήματα. Έχω ξενερώσει πάρα πολύ με τον όμιλο VAG γιατί έχει ρίξει πάρα πολύ την ποιότητα των κινητήρων τους και δεν παραδέχονται την αστοχία τους. Τα ρίχνουν όλα στην κακή χρήση. Κρίμα γιατί ήμουν φαν και πιστός πελάτης. Το επόμενο Japan Toyota να ησυχάσει το κεφάλι μου.
|
Audi
A3 sportback
1800 κυβικά
του 2008
|
Παναγιώτης Χάλασε η τρόμπα βενζίνης υψηλής πίεσης στα 12.000 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα να μείνω στη αριστερή λωρίδα της εθνικής. Η ζημιά ήταν στα 400 ευρώ αλλά ο τρόπος που με άφησε το αυτοκίνητο ήταν απαράδεκτος. Τα service του είναι παράκριβα, περίπου 200 ευρώ αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Τα τελευταία χρόνια μόνο σε ανεξάρτητα συνεργεία. Παρουσιάζει κατανάλωση λαδιού.
|
Audi
1600 κυβικά
του 2005
|
ΓΙΆΝΝΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΗΣ Δύο φορές καταλύτη,δύο φορές πολλαπλασιαστή,δύο φορές βαλβίδα θερμοκρασίας,αντλία νερού,δύο φορές αερόσακο πλαϊνο συνοδηγού,αντλία βενζίνης,ρυθμιστή πίεσης καυσίμου,αισθητήρα στροφάλου,διακλαδωτή νερού,πέντε φορές βιδάκι εξαερωσης κυκλώματος ψύξης,δύο φορές γρύλο συνοδηγού και μια οδηγού,βλάβη οθόνης στον πίνακα οργάνων,από τρείς φορές ημίμπαρα κρεμαργιέρας δεξιά και αριστερά,ψαλίδια,συνεμπλόκ,ακρόμπαρα τρείς με τέσσερις φορές στον κάθε κωδικό αρ και δξ,δύο φορές βάση σασμάν και αυτή τη στιγμή είμαι με αναμμένο λαμπάκι αεροσακου και κινητήρα!Τα προβλήματα ξεκίνησαν από τις 22.000 χλμ.Το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι Ιαπωνία ή Κορέα.
|
Audi
A4
1800 κυβικά
του 2002
|
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΛΥ ΖΗΜΙΑΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΠΟ ΤΑ 100.000ΧΛΜ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ, ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ.ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΚΤΙΚΑ ΔΕ, ΦΑΡΜΑΚΙ!ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΜΟΝΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ.
|