Citroen
C5 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2010
|
ΧΡΟΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Πραγματικά είναι ωραίο αμάξι αλλά και αυτό και οι μηχανικοί έχουν προβλήματα
|
Citroen
C4 (Βενζίνη)
140 κυβικά
του 2007
|
Φ. Δουλγερακης Προβλήματα επαναλαμβανομενα, χωρίς αξιόπιστη επισκευή και με υψηλό κόστος για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο τελικά πριν από λίγες ημέρες το έδωσα για ανακύκλωση και ησύχασα.
|
Citroen
C4 coupè (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2005
|
Ρουμπή Ευαγγελία Το αυτοκίνητο βγάζει υπερβολικά πολλές "ασθένειες" με βάση τα χιλιόμετρά του και την ευλαβική συντήρηση που έχει λάβει. Κάθε χρόνο πληρώνω 400€ κατά μέσο όρο σε ζημιές που δεν τις θεωρώ φυσιολογική φθορά.
|
Citroen
C4 coupe ιανουάριος 2005 (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2004
|
Θάνος ξαρχας Η αναφορά γίνεται για την Citroen Λαμίας είναι αδιάφοροι ακριβά ανταλλακτικά και υπηρεσίες σε περιστατικό που τους είχα πει να κοιτάξουν τα τακάκια σε σέρβις φυσικά δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί μετά από 10 μέρες είχα βλάβη στους δίσκους από τα φθαρμένα τακάκια βλάβες από των δεύτερο χρόνο κυρίως ηλεκτρικά και λιγότερα μηχανικά να σημειώσω εδώ ότι εμένα στων δρόμο σαν εταιρεία είναι καλή αλλά θα πρέπει να ελέγχει της κατά τόπους αντιπροσωπείες είναι ντροπή γιατί δίνουμε πολλά λεφτά για να είναι αδιάφοροι
|
Citroen
C4 c-cross (Diesel)
1600 κυβικά
του 2008
|
Νταμτσης Χρήστος Πολύ ακριβά ανταλλακτικά.
|
Citroen
C4 picasso (Diesel)
1600 κυβικά
του 2008
|
ΣΑΝΔΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Στο εξουσιοδοτημένο Συνεργείο της CITROEN ΔΕΝ ΕΛΥΣΑΝ το πρόβλημα
|
Citroen
C5 (LPG (υγραέριο))
1800 κυβικά
του 2001
|
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΟΥΡΟΥΠΙΔΗΣ Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μια ευπάθεια στο χειρόφρενο (που πιάνει μπροστά)! μετά από χρόνια κατάλαβα ότι ο καθαρισμός δεν λύνει το πρόβλημα το οποίο εντόπισα στις ντιζες!!! μάλλον αυτές μπλοκάρουν από βρομιες μέσα στα προστατευτικά σωληνάκια!!!!
|
Citroen
C4 cactus (Diesel)
1600 κυβικά
του 2017
|
Σαραντοπουλος Γιώργος Αλλαγή κομπρεσέρ a/c στα 80.000 και αλλαγή ντεπόζιτο ουριας στα 85.000. Για την πρώτη ζημιά το αυθεντικό ανταλλακτικό μαζί με εργατικά στοιχίζει ~1.500 ευρώ (έβαλα aftermarket με 600) ενώ η δεύτερη ζημιά στοιχίζει 1.500 αλλά λόγω του ότι είχα κάνει όλα τα service στην αντιπροσωπεία πλήρωσα τελικά 500 για μια ζημιά που είναι πολύ συχνή για τα diesel αυτοκίνητα του ομίλου peugot/citroen.
|
Citroen
C4 coupe (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2006
|
Vangelis Antoniadis Πολλές βλάβες στα ηλεκτρονικά, από εγκέφαλο ESP/ABS μέχρι αισθητήρες Λ και διάφορα άλλα! Καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά τα ηλεκτρονικά βγάζουν βλάβες...
|
Citroen
C5 (Diesel)
1600 κυβικά
του 2006
|
Χρυσουλα σαμαρα Πολλες αβαριες
|
Citroen
C4 (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2006
|
Χαράλαμπος Αυτοκίνητο μετά από τα έξι χρόνια της εγγύησης για πέταμα.
|
Citroen
Berlingo (Diesel)
1600 κυβικά
του 2010
|
Σπύρος Αγοράστηκε καινούργιο! Mετά από 7 χρόνια και με 40.000 χλμ στο κοντέρ παθαίνει βλάβη στα ηλεκτρονικά του καντράν δεν δείχνει στροφές και χλμ.
H αντιπροσωπεία μου λέει ότι δεν επισκευαζεται, υποχρεωμένος πλέον να αγοράσω καινούργιο, ή εταιρεία δεν συμμετέχει καθόλου σε αυτό, τιμή 1.500 ευρώ συν εργατικά. Οι πινακίδες είναι Βελγίου γιατί εκεί αγοραστηκε.
|
Citroen
C-elysee
1600 κυβικά
του 2017
|
Βασίλης Κερεστετζής Φτηνό στην αγορά αλλά και φτηνή κατασκευή.
Πανάκριβα σέρβις... 200€ για λάδια φίλτρα;
|
Citroen
C4 diesel i
1600 κυβικά
του 2014
|
ΚΟΝΤΕΣΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Είχα βλάβη εντός εγγύησης στον ιμάντα του δυναμό. Άλλαξαν μόνο τον ένα τροχαλια με αποτέλεσμα να έχω πρόβλημα εκτός εγγύησης ξανά. Ο τεχνίτης την δεύτερη φορά μου άλλαξε και τους δύο. Επειδή την ζημία την έπαθα μακριά από την έδρα μου η οικονομική ζημιά ήταν μεγάλη
|
Citroen
Xsara picasso
1600 κυβικά
του 2008
|
Γιωργος Ολα τα προβληματα ξεκιναν με τα 100000χλμ
|
Citroen
C4 picasso
1600 κυβικά
του 2002
|
Κοσμας Κακη παροχη service
Aναμονη ανταλλακτικων
|
Citroen
C2
1400 κυβικά
του 2006
|
Δημήτρης Το αυτοκίνητο είναι της γυναίκας μου και το οδηγεί σε νορμάλ συνθήκες και είναι αυτόματο .Στης 50000 χλμ άναβε συνεχώς το λαμπάκι με το Χιονακι και κάποια στιγμή έμεινε. Στην αντιπροσωπεία δεν ήξεραν τι είναι.μου άλλαξαν 2 εγκεφάλους και πλήρωσα περίπου 1500 ευρώ. Την επόμενη χρονιά στις 65000 χλμ δίσκο πλατο. Την επομένη χρονιά στις 75000χλμ φλατζα κεφαλής.Και τρώει υπερβολικά βενζίνη για τα κυβικά του. Κατα τα αλλά μια χαρα.
|
Citroen
Saxo
1100 κυβικά
του 1996
|
Παναγιωτης Μιχοπουλος εκτος οτι μεχρι να φτιαξεις το ενα βγαζει κι αλλο προβλημα ....εκτος οτι τα ανταλακτικα ειναι ακριβα για την δουλεια που κανουν σε σχεση με αλλα ....πας και στην αντιπροσοπεια στον βολο που μενω στο κυριο ΚΟΥΚΙΟ σου λεει κιολας ελα σε μια βδομαδα.....δλδ ας πουμε που θα παω μια εβδομαδα χωρις φρενα (το τελευτεο που μου εβγαλε)
|
Citroen
2007
1360 κυβικά
του 2007
|
Δημήτρης Έχω c3xtr το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μου έχει βγάλει πολλά προβλήματα έχει 110.000 χλμ τα. service γίνονται μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχω αλλάξει τρεις φορές αντλία βενζίνης κόστος εκάστης 280 ευρώ επίσης βάσεις εμπρόσθιον αμορτισέρ, επίσης υστερεί σε ποιότητα κατασκευής όταν βρέχει η πλυθεί το αυτοκίνητο η εταζιερα
έχει μονιμος νερα επίσης πολύ συχνά καίει τις λάμπες των φώτων.Επειδη στο παρελθόν είχα πάλι Citroen ax,saxo χωρίς κανένα σημαντικό πρόβλημα αν φταίει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η το μοντέλο αυτό έχει γενικώς προβλήματα, σίγουρα αν αλλάξω αυτοκίνητο στο μέλλον θα το σκεφτώ αν θα πάρω Citroen.
|
Citroen
C3 picasso
1400 κυβικά
του 2009
|
Γιώργος Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που εμπιστεύομαι ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Απαράδεκτη νοοτροπία. Τόσα χρόνια εξέλιξης στην αυτοκίνηση και όλα τα ευρωπαϊκά οχήματα καίνε λάδια και χαλάνε οι αντλίες νερού. Πόσο πια υποτιμάνε την νοημοσύνη μας; Συνεχώς με ένα λαμπάκι αναμμένο, που κανένας δεν μπορεί να εξηγήσει. Αντλία νερού αντικατάσταση, αντλία βενζίνης. Αισθητήρας εκκεντροφόρου, φλάντζα κεφαλής, αυτή την στιγμή είναι πάλι στο συνεργείο για φλάντζα, πολλαπλασιαστές (αρκετές φορές). Τρίζει η εταζέρα πίσω και γενικά το σκάφος. Για την τιμή του δεν αξίζει. Όμως, άριστο από θέμα χώρων και ιδού ο λόγος που αγοράστηκε. Την επόμενη φορά (αν υπάρξει), θα μείνω στα απλά και λιτά γιαπωνέζικα - κορεάτικα. Είχα και στο παρελθόν καινούργια αυτοκίνητα ποτέ τόσο δυσαρεστημένος όσο από την Citroen. Σε βάθος χρόνου φαίνεται η αξία του καθενός και προσωπικά δεν έχω την δυνατότητα να αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 10 χρόνια.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 1998
|
Chris Τα πρώτα οκτώ χρόνια ολα καλά.Μετα στα 80000χλμ αλλαγή φλάτζας μηχανης (πέρναγε λάδι στο παραφλού) 160000χλμ πάλι αλλαγή φλάτζας, επισκευή πισω άξονα (απο τρια ατομα και πάνω βάρος έβρισκε ο πισω τροχος στον θόλο), πρόβλημα με το καλοριφερ, μετα απο που εμεινα απο μπαταρια ο δεικτης του κοντερ ειχε κολησει κατω απο την ακιδα του μηδενος, η βάση στο ταμπλώ των διακοπτών παραθύρων έσπασε ,και πολλά άλλα περίεργα.
|
Citroen
C4
1600 κυβικά
του 1996
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΠΑ
|
Citroen
C4 sedan
1600 κυβικά
του 2004
|
Manolikakis N Χείριστο σέρβις από το Ρουσσάκη. Δεν ηξερε το αμάξι κ με χαντάκωσε. Φταίει όμως κ η αντιπροσωπεία που δεν επόπτευε... Ένα από τα δεκάδες περιστατικα: Έκανε ενα θόρυβο το air condition. Πήγα 8 φορές, δεν επισκευάστηκε κ ανγκάστηκα να κάνω εξώδικο στην αντιπροσωπεία για να πάει κάτω τελικά κ να φτιαχτεί αμέσω.
|
Citroen
C8
2000 κυβικά
του 2006
|
Γιώργος Τυρνενόπουλος Άθλιο και πανάθλιο αυτοκίνητο.
Ενώ είναι πανέμορφο με πάρα πολά καλούδια (οθόνες, συρόμενες πόρτες, gps, cruise control και δεν συμμαζεύτεται) στις βασικές του λειτουργίες έχει τεράστια προβλήματα.
1. Ο κινητήρας στην βενζίνη δεν λειτουργεί (παρά ελάχιστες φορές) και ευτυχώς έχω το υγραέριο και κινούμαι στο δρόμο.
2. Τα ηλεκτρικά του δουλεύουν κατά βούληση. Επάνω πατάς το κουμπί από το τζάμι, κάτω πηγαίνει αυτό και μπαίνει όλη η βροχή μέσα!!!
3. Οι ηλιοροφές βάζανε νερό ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ!!! Είχανε λέει βάλει ανάποδα τις βίδες και είχε έρθει οδηγία να τις στεγανοποιήσουνε!!! (Γάλλοι, τι περιμένεις...)
4. Ανταλλακτικά: ΠΑΜΦΗΝΑ!!! 120 ευρώ ο ένας αισθητήρας παρκαρίσματος. Αφού αναγκάστηκα να ρωτήσω πόσα καράτια είναι... Και να σκεφτείς πως με 30 ευρώ παίρνεις όλο το σύστημα!!! Να μην πω για λαμπίτσες, φανάρια, πιτσιλιαδόρους στα φώτα κλπ κλπ
5. Αν συνεχίζω με τα προβλήματα θα τελειώσουμε μεθαύριο διαβάστε και κανέναν άλλο...
Με μια λέξη: CITROEN ... ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citroen
C5
2000 κυβικά
του 2010
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΒΡΑΜΗΣ CITROEN C5 2.0HDI 140PS ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ 30-9-2010. ΣΤΑ 20,000ΧΛΜ ΚΟΛΗΣΕ ΩΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.
ΣΤΑ 39,000ΧΛΜ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΛΑΝ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ(1) ΜΗΝΑΣ!!!! ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΑ 80,000ΧΛΜ ΝΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΕΙ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ CITROEN ΕΛΛΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ......ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΛΕΞΑ ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ 178000ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η CITROEN ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΗΣ.
|
Citroen
C3 picasso
1400 κυβικά
του 2009
|
Γιώργος Αλλαγή αντλίας νερού στα 100.000 χλμ, σέρβις πάντα αντιπροσωπία. Αλλαγή από τον ίδιο τον αντιπρόσωπο με imitation, μετά από τρεις μήνες χάλασε και εφόσον δεν μπόρεσα να σταματήσω εγκαίρως όταν άναψε η ένδειξη (δεν υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας), έκαψε φλάντζα κεφαλής. Ο αντιπρόσωπος αναγνώρισε μόνο την αξία της αντλίας 45 ευρώ.
|
Citroen
C4
1360 κυβικά
του 2006
|
Ιωάννης Τοπαλίδης Παραθέτω παλαιότερο σχόλιό μου: (17/8/2015, 14:33) Μέχρι σήμερα, ως τα 155000 χλμ: φλάντζα κεφαλής, εκφυλισμός χρώματος μηχανής, δυο φορές κόπηκαν τα καλώδια της πλεξούδας και δεν άνοιγε το πορτ μπαγκάζ, δυο φορές πρόβλημα με cruise control, ασυνήθιστα έντονος θόρυβος σε εγκάρσιες λακκούβες από τις πίσω αναρτήσεις, λες και είναι σπασμένες, 4 φορές αλλαγή μπαταρίας. Στα απαράμιλλα προσόντα του, το εξαιρετικό ταξίδι του και η ηρεμία του"
Λοιπόν, πλέον στις 167.000 χλμ και με υγραεριοκίνηση από τα 135.000 χλμ. Στα 161.000 δεύτερη φορά φλάντζα κεφαλής (550€) μαζί με τον θερμοστάτη. Λίγο μετά, κόβεται στα καλά καθούμενα ο ιμάντας δυναμό (προγραμματισμένη αλλαγή του στα 180.000 χλμ. Το χρώμα εκφυλίστηκε παντού. Οικονομικά δεν έχω τη δυνατότητα να το αλλάξω. Κρίνοντας όμως από την εμπειρία μου και μόνο, το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν άψογο για 7,5 χρόνια και για 120.000 χλμ. Κατόπιν, ούτε στα χειρότερα όνειρά μου η εξέλιξη αυτή. Ένα πολύ ζημιάρικο όχημα. Αστοχία υλικών παντού. Τα πάντα αυτοδιαλύονται. Πλέον σε κάθε βροχή, τα παράθυρα (ειδικά τα πίσω) μπάζουν νερά εντός της πόρτας και είμαι υποχρεωμένος να βγάζω το λάστιχο ασφαλείας και θορύβου από κάτω για να αδειάζω το νερό. Οι αλλαγές μπαταρίας είναι συνήθεια διετίας. Δεν θα ξαναγοράσω γαλλικό αυτοκίνητο. Ευλογημένα γιαπωνέζικα κι ευτυχισμένα κορεάτικα!
|
Citroen
C4
1600 κυβικά
του 2014
|
Μανωλικάκης Νικόλαος Όλες οι επισκευές και η αγορά έγιναν από τον Ρουσσάκη, στη Μεσσογείων. Προφανώς δεν ήξεραν το αυτοκίνητο. Πήγα 8φορές για να φτιάξουν το air Condition και δεν το άκουγαν καν..Αναγκάστηκα να καταφύγω στην κεντρική αντιπροσωπεία η οποία το έφτιαξε αμέσως. Τους είπε μάλιστα να συμπληρώσουν υγρά, δεν το έκαναν και άρχισε να κάνει θόρυβο... Από την πρώτη μέρα παραλαβής είχε και άλλα ΠΟΛΛΑ προβλήματα τα οποία δεν ήξεραν να λύσουν. Το οτι μπορεί η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία να έκλεισε (ποιός ξέρει άραγε το γιατί...) δε μου λέει κάτι διότι εγώ ΚΑΤΑΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΗΚΑ επί 3 χρόνια.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2005
|
Νταβάλιας Γιάννης Antipollution faulty.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2005
|
Αρης Ειμαι κατοχος ενος citroen C4 1400cc χρονολογιας 2005. Το αυτοκινητο ολα αυτα τα χρονια εχει παρουσιασει πολλα προβλημα αλλα φυσιολογικα αλλα οχι τοσο. Ειμαι στη δυσαρεστη θεση να πρεπει να αλλαξω τριτη φορα σασμαν ενω τα δυο τελευταια χρονια εχω αλλαξει δυο φορες φλατζα κεφαλης . Επισης εχω αλλαξει εγκεφαλο ,πολλαπλασιαστη (δυο φορες)δυναμο τρομπα βενζινης
Ολο το σαλονι κ πρεπει να αλλαξω κ ουρανο αυτοκινητου επειδη εχει κρεμασει.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2006
|
Γεώργιος Κούτσης 85.000 χλμ. Βλάβες : 1)αντλία βενζίνης 2)αντλία υδραυλικού τιμονιού 3)ασφαλειοθήκη 4)ρεκτιφιέ καπακιού 5)μοτέρ ηλεκτρικού παράθυρου οδηγού. Σκορτσαρίσματα στο ξεκίνημα (άλυτο), λαμπάκι κινητήρα, έσβησε με update λογισμικού. Η ταπετσαρία στο κάθισμα του οδηγού σκίζεται σε ένα σημείο. Καίει λαδάκι. Τριξίματα της εταζέρας πίσω, κοπανάει η πίσω ανάρτηση στις ανωμαλίες. Φτωχή ποιότητα κατασκευής, ακριβή συντήρηση.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2006
|
Ιωάννης Τοπαλίδης Μέχρι σήμερα, ως τα 155000 χλμ: φλάντζα κεφαλής, εκφυλισμός χρώματος μηχανής, δυο φορές κόπηκαν τα καλώδια της πλεξούδας και δεν άνοιγε το πορτ μπαγκάζ, δυο φορές πρόβλημα με cruise control, ασυνήθιστα έντονος θόρυβος σε εγκάρσιες λακκούβες από τις πίσω αναρτήσεις, λες και είναι σπασμένες, 4 φορές αλλαγή μπαταρίας. Στα απαράμιλλα προσόντα του, το εξαιρετικό ταξίδι του και η ηρεμία του.
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2011
|
Στελιος Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουριο.
Απο τα πρωτα χλμ κατα τις κρυες εκκινησεις εκανε σαν τρακτερ.
Η αντιπροσωπεια το θεωρουσε φυσιολογικο και το προβλημα παρεμεινε.
Απο εκει και περα εχουμε:23000 χλμ αλλαγη ελαστικων γιατι τα εργοστασιακα energy saver γλυστρουσαν και σταματημενα.
30000χλμ:Αλλαγη τεντωτηρα ιμαντα δυναμο ο οποιος σφυριζε συνεχως.
40000χλμ:Αλλαγη αμορτισερ μιας και τα εργοστασιακα ειχαν χασει τα λαδια τους.
41000χλμ:Αλλαγη τρομπας νερου γιατι εχανε νερα.
43000χλμ:Αλλαγη τεντωτηρα καδενας λογω θορυβου αλλα και κινδυνου για ζημια στην καδενα.
Το αμαξι εχει τωρα 44000χλμ και ευχομαι να μην βγαλει κατι αλλο
γιατι στα 100000χλμ τι θα γινει;
Το αμαξι παταει καλα στον δρομο και το προσεχω παρα πολυ(καθε 6 μηνο κερωμα)αλλα εχει αρχισει να με απογοητευει.
Καλο αυτοκινητο με κακη αντιπροσωπευση σε τοπικο αλλα και κεντρικο επιπεδο
|
Citroen
C4
1600 κυβικά
του 2010
|
θΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ με μια λεξη μαρτυριο
|
Citroen
C8
1997 κυβικά
του 2006
|
Τυρνενόπουλος Γεώργιος Χίλια μύρια προβλήματα!!!
Citroen???
Μακριάαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citroen
C4
1400 κυβικά
του 2006
|
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΤΣΗΣ Ζημιές μέχρι τώρα με 75.000 χιλιόμετρα:
Αντλία βενζίνης
Αντλία Υδραυλικού Τιμονιού
Κουτί Ασφαλειών
Μοτέρ ηλεκτρικού παραθύρου οδηγού
Σκορτσαρίσματα στην εκκίνηση (άλυτο πρόβλημα).
Συχνά λάμπες.
|
Citroen
C2 vts
1600 κυβικά
του 2006
|
Χρήστος Μέχρι στιγμής και τα σχεδόν 80,000 χλμ. που έχω κάνει χωρίς να του πίνω το αίμα έχουμε και λέμε: 1ον Αλλαγή του καλωδίου του αισθητήρα της ζώνης που κόπηκε επειδή το είχαν βάλει από το εργοστάσιο πάνω από τη ράγα που μετακινείται το κάθισμα του οδηγού ενώ ήταν από λάθος εργοστασιακό και όντως καινούργιο αυτοκίνητο εντός εγγύησης δεν μου το αναγνωρίσανε παρότι τους είπα και μερικές κουβέντες στα ¨γαλλικα¨ φεύγοντας, κόστος 30€. 2ον Βαλβίδα βεντιλατέρ (εντός εγγύησης) 3ον Πολλαπλασιαστής τον οποίο άλλαξα μόνος μου με 120€ διότι η αντιπροσωπία ζητούσε 280€ περίπου 4ον Αλλαγή κρεμαγιέρας διότι κάηκε το μοτέρ το οποίο είναι fix και είχε σαν αποτέλεσμα σχεδόν να είναι αδύνατον να στρίψεις. Κόστος 250€ μεταχειρισμένη βέβαια γιατί καινούργια μιλάμε για πολλαπλάσιο κόστος.
Δεν αναφέρω σαν πρόβλημα τις βάσεις των αμορτισέρ ούτε τα ζαμφόρ που άλλαξα πρόσφατα διότι τα θεωρώ αναλώσιμα. Κάτι τελευταίο και παράξενο που το παρατήρησα και σε άλλα c2 είναι ότι η μια λάμπα του πίσω φλας ξεθωριάζει με την πάροδο του χρόνου και από πορτοκαλί γίνεται κίτρινο ανοιχτό μέχρι που άλλαξα τη δικιά μου η οποία ήταν made in china ενώ από την άλλη μεριά ήταν της bosch. Αυτά μέχρι στιγμής και βλέπουμε...
|
Citroen
Xsara 1.6 exclusive
1600 κυβικά
του 2004
|
Βασιλης Γενικά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. 11 χρόνια και μου έχει βγάλει μόνο μικρές βλάβες αν και κάποιες νομίζω πως τις προκάλεσαν από το συνεργείο της CITROEN. Όπως η αντλία νερού στα 60000 χλμ μετά από υπερβολικό σφίξιμο του ιμάντα.
|
Citroen
C2 vts
1600 κυβικά
του 2005
|
Χάρης Το αυτοκινητο έχει 157.000 χλμ και έχει αλλάξει πολλαπλασιαστή στα 60.000 χλμ (ο πολλαπλασιαστής εχει δυο πηνια για τους τεσσερις κυλινδρους και στην περίπτωση μου ειχε αλλαξει ο χρονος φορτισης του ενος πηνιου-το αυτοκινητο ρεταριζε και δεν πηγαινε βημα).
Στα 120.000 χλμ αλλαξε σετ συμπλεκτη οχι όμως απο φθορα των υλικων τριβης αλλα απο καταστροφή του ρουλεμαν-το οποίο μου ειπαν οτι καταστρεφεται λογω θερμοκρασιας.
Το καπακι των εκκεντροφόρων "χανει" λαδια απο την λαστιχενια φλαντζα όταν το πλακωνεις, ενω ακουγονται διαφοροι θορυβοι στο εσωτερικο του οχηματος απο μετρια συναρμογή υλικών.
Επισης αλλαχθηκε και μια φορα βαλβιδα ενεργοποιησης βεντιλατερ. Πριν απο αυτο ειχα nissan micra challenge το οποίο πηγαινε 30 φορες τη μερα κοφτες με σχεδον μυθικη αξιοπιστια...
|
Citroen
C3 xtr
1360 κυβικά
του 2006
|
Στεφανος Το αυτοκίνητο αγοράστηκε τον Σεπ 2006 καινούργιο.Η εγγύηση που έχουν είναι 2 χρόνια. Μετά την πάροδο αυτής και στα 35.000 χλμ μείναμε από αντλία βενζίνης και λίγο μετά χάλασε και η μίζα (καρβουνάκια). Στα 37.000 χλμ και χωρίς κανένα λόγο η μηχανή όταν πήγε να εκκινηθεί σβήνει άξαφνα και με ένα θόρυβο σαν να μάσησε κάτι. ¨Οταν πήγαμε στο συνεργείο διαπιστώσαμε ότι λόγω της κακής ευθυγράμμισης αντλίας νερού είχε μασήσει όλα τα ρουλεμαν/ιμαντες εκεντροφορου και κατ επεκτασιν ειχαν κολήσει οι βαλβίδες. (κοστος σε δικό μου συνεργείο 1000 ευρώ - Citroen 2000 ευρώ). Πήρα τηλ τα κεντρικά της citroen μίλησα με τον μηχανικό τους μήπως καΙ λόγω λίγων χλμ εμπιπτει στην εγγύηση που όμως χρονικά μεν είχε λήξει αλλά το αμάξι έιχε μόλις 37.000 χλμ. Η απάντηση τους αρνητική και όχι υπέυθυνη, τους πρότεινα να στείλουμε mail σε Γαλλία και μου απάντησαν ότι η συγκεκριμένη βλάβη (αντλία νερού-ευθυγράμμιση) είναι μηχανολογική και είναι μόνο για τα πρώτα 2 χρόνια. Δηλαδή χλμ δεν μας ενδιαφέρουνε μόνο χρόνια (ενώ άλλες σοβαρές εταιρίες βάζουν και τον παράγοντα κάλυψης χλμ). Το αμάξι ήταν καινούργιο με μόνο 37.000 χλμ και αναγκαστήκαμε να αλάξουμε βαλβίδες εξαγωγής, ιμαντα χρονισμού, ανλία νερού, και όλα τα συναφή προκειμένου να έρθει σε επίπεδο λειτουργίας.....
Επίσης μετά από αυτήν την βλάβη αλλάξαμε και ρουλεμάν αμπραγιάζ (40.000 χλμ) και στα 50.000 χλμ άλλαξα άνω βάσεις αμορισέρ μπροστά (απαράδεκτοι για τα χλμ).Σε ερώτηση μου στο συνεργείο μου απαντήσανε εμμέσως πλην σαφώς ότι η ανάρτηση των c2,c3 είναι προβληματική και δεν έχει σχεση με τα c4).
Ο γολγοθάς δεν τελείωσε γιατί προσφατα 54.000 χλμ παρουσίασε τζόγο και η ηλεκτρική κρεμαγέρα και να μην πολυλογώ καινούργια: κόστος 1400 ευρω χωρίς τοποθέτηση (έβαλα μεταχειρισμένη με κόστος 200 ευρώ με τοποθέτηση).
Το αμάξι τωρα έχει 55.000χλμ και κάνω το σταυρό μου.
Εννοείται τα service γινόντουσαν σε εξουσιοδοτημένο και μόνο στις προαναφερθήσες βλάβες (λόγω κόστους) πήγα σε δικό μου συνεργείο.
Η εμπειρία μου : Μακριά από citroen εκτός ίσως (με επιφύλαξη) στα c4,c5....
|
Citroen
C5
1600 κυβικά
του 2010
|
Δημήτρης Citroen C5 THP με υδροενεργητική ανάρτηση, το αγόρασα μεταχειρισμένο με 44.000 km και μου έχει βγάλει 2 φορές μέσα σε 3 μήνες τα συνεμπλόκ των εμπρός ψαλιδιών, το θερμοστάτη και καίει πολλά λάδια(5 λίτρα επιπλέον ανά 10.000 km) και πολύ βενζίνη.
|
Citroen
1.6 thp
1600 κυβικά
του 2009
|
Χαρης Για τα λεφτα του καλη ποιοτητα κατασκευης (εσωτερικο-εξωτερικο). Προβληματα δεν εβγαλε ιδιαιτερα, το μαρκουτσι του συμπλεκτη μονο που εχανε λιγο λιγο και ξεμεινε το αυτοκινητο απο υγρα φρενων και ο συμπλεκτης δεν επανερχοταν (επικινδυνο).
Ο κινητηρας THP αρκετα καλος και δυνατος, ομως με κυριο προβλημα την μεγαλη καταναλωση λαδιου (2λτ/10000κμ) και την ελλειψη ροπης σε μεσαιες στροφες (πτωση αποδοσης) μετα απο 40000+ κμ. Πιανουν αρκετη μακα οι βαλβιδες εισαγωγης και πεφτει η αποδοση. Επισης ειναι μαπα κατασκευη και χαλαει η PCV βαβλιδα και ισως ευθυνεται για τα παραπανω.
Απο αποψης ευσταθειας ειναι ψηλο και ευπαθες σε πλευρικους ανεμους και αποτομες στροφες (περνει κλισεις αλλα γενικα κραταει καλα), οποτε νιωθεις μια καποια ανασφαλεια. Το ESP ενω δεν εβγαλε ενδειξη, ενιωσα πολλες φορες οτι δεν λειτουργει σωστα, να μην πω οτι δρουσε προς το κακο αντι καλο. Τα σερβις της Citroen ηταν γενικα οικονομικα αλλα οχι φθηνα.
|
Citroen
C4
1600 κυβικά
του 2005
|
ΤΑΚΗΣ Πολύ καλά στημένο στο δρόμο, ευχάριστο και άνετο. Συντήρηση μάλλον τσιμπημένη. Προβλήματα στα ηλεκτρικά του. Ασφαλειοθήκη στα 90.000 χμ. και πολλαπλασιαστής στα 122.000 χμ. οι μοναδικές αλλά σοβαρές βλάβες που με άφησαν δυο φορές στο δρόμο.
|
Citroen
Prestige τουρμπο
1,6 κυβικά
του 2012
|
spiros το αυτοκινητο εχει κανει 36.00 χλμ.Μικροι τριγμοι απο τις κολονες,οι ραφες στο καθισμα του οδηγου(δεν γνωρισω για ποιο λογο) ειναι λιγο σκληρες,με αποτελεσμα να σε ενοχλουν.Πιθανον το συγκεκριμενο προβλημα,να δημιουργειται,λογω υποχορησης του υλικου του καθισματος.Οι σενσορες της βροχης ειναι σχετικα αχρονιστοι.Δηλαδη,μπορει να ξεκινησει η βροχη,να μην δουλεψουν.Σε σχετικα δυνατη βροχη να εχουν χαμηλη ταχυτητα και σε χαμηλη βροχη να εχουν γρηγορη ταχυτα...Επισης να σταματησει η βροχη και η ταχυτητα να αυξηθει χωρις λογο.Απο θεμα μηχαης,καποιες φορες στην εκινηση,κανει ενα θορυβο η μιζα,
|